۹۳ درصد واجدین شرایط در انتخابات تهران شرکت نکردند؛ تنها ۷ درصد رای دادند

ایران اینترنشنال: وزارت کشور نتایج دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلام شهر را از مجموع ۵۵۲ هزار رای صحیح اعلام کرد.

با توجه به اینکه شمار واجدین شرایط رای دادن در این حوزه هفت میلیون و ٧٧۵ هزار نفر است، آمار وزارت کشور نشان می‌دهد تنها حدود هفت درصد واجدین شرایط رای داده‌اند و ۹۳ درصد در انتخابات شرکت نکرده‌اند. نفر اول تهران نیز فقط حدود ۳.۵ درصد آرا را به دست آورده است.

از ۱۶ نفر اعلام شده، بیژن نوباوه وطن با حدود ۲۷۱ هزار رای بالاترین میزان آرا را داشت. محمد سراج، ابوالفضل ظهره‌وند، حسین صمصامی، زهره لاجوردی، احمد نادری، ابراهیم عزیزی، سمیه رفیعی، پیمان فلسفی، ابوالقاسم جراره، مرتضی محمودی، مجتبی رحمان‌دوست، عبدالحسین روح‌الامینی، مجتبی زارعی، زینب قیصری، علیرضا سلیمی به ترتیب دیگر نامزدهای انتخاب شده هستند.
+109
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    این آمار نیست که بگیم واقعی نیست . حساب معمولی است که مسلما با مخ پوچ و تو خالیتان آنرا درک می کنید . همین ۷ ٪ را بزودی از دست خواهید داد و آنجاست که حکایت علی چلاق مونده و حوضش شروع می شود
    2
    70
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    فقط اگر در یک جایی جرقه ای زده شود و مردم به جان آمده را به خشم بیاندازد می تواند آغازی برای سرنگونی حکومت کثیف اسلامی بشود. چون بر طبق آمار می بینیم که حکومت‌ کسی را برای حمایت ندارد و همین چند هزار نفری هم که دارند ترسو و قابل اعتماد نیستند
    21
    46
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    آرش ایران نژاد - تبریز، ایران
    ما با اخوند صهیونیزم در داخل ایران عزیزمان مشکل داریم و از هر اهرم ک ابزار ممکن انسانی ایرانی برای باز پس گیری کشورمون استفاده خواهیم کرد اما ابدا امیدی به غربی‌ها در دل ما ایرانیان نیست ما نسل جدید ب ای باز پس گیری ایرانمان از احوند صهیونیست مثل پدریزگان یاده دل در گذشته نیازمند به اعتکاف در سفارتهای خارجی نداریم مخصوصا سفارت انگلیس .
    10
    28
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.