«خورشید خانم» از پشت ابر در آمد: دریافت ۱۴۵ میلیون تومان برای شرکت در انتخابات و تبلیغ آن

توانا نوشت : کاربری با نام "خورشید خانوم"( در کشور آلمان زندگی می‌کند)  که با حضور در مراکز رای‌گیری و شرکت در انتخابات و تبلیغات مربوط به آن خبرساز شده بود، حالا اسناد افشا شده از فساد و پول‌پاشی موسسه مصاف متعلق به علی‌اکبر رائفی‌پور نشان می‌دهد که "روجا صفرپور" یا همان کاربر "خورشید خانم" برای گرفتن عکس و فعالیت‌های تبلیغاتی مرتبط با انتخابات، ۱۴۵ میلیون تومان از موسسه مصاف رائفی‌پور دریافت کرده است!همچنین در بین واریزی‌های موسسه مصاف، نام یک دختر خارجی به نام الونا واشچنکو به چشم می‌خورد. به خانم واشچنکو در پنج شیفت متوالی پول داده بودند تا خودش را جلوی دوربین یک مسلمان به نام "طاهره واشچنکو" جا بزند.
 
توانا:در بین واریزی‌های موسسه مصاف نام یک دختر خارجی به نام "الونا واشچنکو" به چشم می‌خورد به او در پنج شیفت متوالی  پول داده بودند تا خودش را جلوی دوربین یک مسلمان به نام طاهره واشچنکو جا بزند.شارلاتان ها !
جالب اینجاست که حتی با الونا مصاحبه گرفتند در جمکران.... با این تیتر مصاحبه «با بانوی اوکراینی که شیعه شد».. بله موسسه مصاف میلیون‌ها تومان از جیب مردم به حساب آلونا واریز کرد و او را به طاهره واشچنکو« بانوی شیعه» تبدیل کرد.
+85
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    کو حق - ولینتون، نیوزلند

    ببخشید دوستان ولی گفتنی رو باید گفت از قدیم گفتن هر چی .. رو هم بزنی بوش بیشتر در میاد ولی حکومیت این ملاها رو‌ هر چی‌هم‌میزنی دیگه داره کرم اش در میاد
    2
    155
    جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    فاحشه های جمهور کثیف اس ...ه. ا ..لی. اگه وطنش را برا 145 میلیون فروخته مطمئنم خودش را برا 145 هزار تومن میفروشه قیمت یه فلافل.
    2
    160
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    fanus2013 - مسکو، روسیه

    موجوداتی مثل این از فاحشه هم بدترند .
    6
    115
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    رائفی بیشتر بهش میاد ژتون فروش روسپی خونه باشه !! چه پولهای بی حساب و کتابی که بدست چه افراد حرو…ده ای دادند که در راه فریب و پدرسوخته بازیهای ناتمام رژیم جنایتکار و فاسد مفعول ، بکار بگیرند !!
    8
    114
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    پرشین پرینس - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    با درود فراوان بر خاندان ایران ساز پهلوی و مرگ بر سه فاسد…امثال این آکله خواهر و‌بستگان سایبریهای این سایتند که به نامهای متفاوت مثل بسیجی، مداح، ولائی و‌غیره مشغول...هستند
    9
    59
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین

    برگرفته از متن بالا؛ "همچنین در بین واریزی‌ها ---، نام یک دختر خارجی به نام الونا واشچنکو به چشم می‌خورد. به خانم واشچنکو در پنج شیفت متوالی پول داده بودند تا خودش را جلوی دوربین یک مسلمان به نام "طاهره واشچنکو" جا بزند." / - توضیح بنده؛ در سیستم "نام خانوادگی" به‌سبک روسی، تمام افرادی که نام فامیلی‌های ایشان به حرف O ختم می‌شوند، زاده‌ی اکراین یا بلاروس هستند (و یا پدرشان زاده‌ی اکراین یا بلاروس بوده است)، - نام فامیلی‌هایی‌ همچون "یوشچنکو (ющенко ~ Ushchenko)"، "واشچنگو (ващенко ~ Vashchenko) و امثال آن.
    1
    28
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.