حاشیه های دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با علی خامنه ای؛دستکاری عجیب تصویر دیدار

وحید شمسایی به خامنه ای: ما هر کاری می کنیم برای این است که دل شما و مردم را شاد کنیم.ایرنا: اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، ملی‌پوشان فوتسال را در دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همراهی کردند.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایرنا در این خصوص گفت: قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا آنقدر به دل مردم نشسته است که تیم به دیدار نفر اول کشور می‌رود و ایشان از جزییات این قهرمانی کامل خبر دارند.

وحید شمسایی به خامنه ای: ما هر کاری می کنیم برای این است که دل شما و مردم را شاد کنیم.
 دستکاری تصویر دیدار تیم فوتسال با علی خامنه‌ای، خبرساز شدایران وایر:دستکاری تصاویر دیدار تیم فوتسال ایران که به تازگی عنوان قهرمانی فوتسال آسیا را کسب کرده با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، خبرساز شده است.
 
در تصاویری که سایت علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، از دیدار او با اعضای تیم ملی فوتسال و مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرده، اثراتی از دستکاری عکس و سانسور فردی که ظاهرا پشت سر خامنه‌ای ایستاده بوده است،‌ دیده می‌شود.
 
هفته گذشته و پس از انتشار تصاویر دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر جمهوری اسلامی، تعدد محافظان خامنه‌ای در عکس یادگاری، واکنش‌های مختلفی در پی داشت.
 
در ماه‌های گذشته و پس از بحران پی در پی امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی، تعدد محافظان خامنه‌ای در دیدارهای عمومی و حتی خصوصی او از جمله با فرماندهان نظامی منصوب خودش، خبرساز شده است.
دیدار علی خامنه‌ای با تیم‌های ورزشی ایران در حالی صورت می‌گیرد که به دلیل سیاست‌های جمهوری اسلامی از جمله حجاب اجباری برای ورزشکاران زن و عدم رویارویی با حریفان اسرائیل، سیاهه ورزشکاران ایرانی که طی چهار دهه اخیر از ایران کوچ کرده یا گریخته‌اند، سال به سال طویل‌تر می‌شود.
 
بر اساس اعلام رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، تقریباً نیمی از ورزشکاران انتخاب شده برای تیم پناهندگان المپیک در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس، ایرانی هستند.
 
+6
رأی دهید
-49

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    تو دل مردم رو می خوای شاد کنی تو ....خوردی ما نمی خوایم توی الدنگ چاپلوس ریاکار نان به نرخ روز خوار دل مردم را شاد کنی اگر می خوای دل مردم را شاد کنی در حضور بت بزرگ کمتر تعارف تیکه پاره میکردی و کمی از نارضایتی و خواسته ها و مطالبات مردم می گفتی مردک
    4
    47
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    فقط افسوس.
    0
    46
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.