گزارش‌ها از واریز ۷۲۹میلیون تومان پول به حساب وحید اشتری خبرنگار توجیه‌گر قتل حکومتی نیکا

ایران اینترنشنال: عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد خبر داد: «شرکت کیان الماس الموت» از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند ۳ساله وحید اشتری، فعال رسانه‌ای، با دلایل نامشخص واریز کرده است.

اشتری در ماجرای قتل حکومتی نیکا شاکرمی تلاش کرد آن را خودکشی جلوه دهد.

***

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور پیشین محمود احمدی نژاد، در رشته توئیتی با چند پرسش از وحید اشتری، افشا کرد، در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

او نوشته است؛

پرسش اول:

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ م. ت) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

باتوجه به اینکه اسما اشتری، فرزند آقای وحید اشتری، زیر سن قانونی است و افتتاح حساب توسط پدر انجام می‌شود، اگر رابطه مالی براساس یک قرارداد شفاف و قانونی بوده، چرا یک شرکت باید به جای واریز مبالغ به حساب آقای وحید اشتری، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان را به حساب دختر وی را واریز کند؟

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند، لازم است مجددا اموال و دارایی‌های خود را اعلام کند.

ضمنا به سازمان مالیاتی هم توصیه میشود، اسناد مالی شرکت کیان الماس الموت را مجددا بررسی نماید.
+12
رأی دهید
-31

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    هزاران نفر مزدور دونه درشت تر ، مثل این شارلاتان در بدنه رژیم هست ، حالا چرا گیر دادی به این اوشگول !!؟ قیافه رو بپا ، مثل کاندوم مصرف شده س !
    1
    29
    ‌چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    خبرنگاران حکومتی در جمهوری اسلامی همگی عضو اطلاعات سپاه یا خود سپاه پاسداران هستند زیر پوشش اسم «خبرنگار». تمامی آنها مزدوری بیش نیستند. اشتری هم همه این کارها را کرد تا صاحب یک کافی شاپ بشود
    1
    25
    ‌چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    َپارتیزان - سپیدار، ایران
    این جور پول ها خونین هستند. بوی و مزه خون بیگناهانی مثل نیکا را میدهند. تو بچه ات با اینجور پول ها بزرگ میکنی؟ هر غذایی که به بچه ات میدهی خون نیکا در آن هست، و هر اسباب بازی برای بچه ات میخری به خون نیکا آلوده هست. فهمیدی چکار کردی؟ روزی برای این کار ات همین بچه ات تو را لعنت و نفرین میکند. ؟
    6
    22
    ‌چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    ۷۰۰ میلیون طی ۶ ماه کارکرد خانمش و باجناق بازی خودش میباشد که بحساب بچه شان ریخته شد . هر کسی با این مسئله مشکل داره میتونه از سعیدطوسی بپرسه .
    2
    13
    ‌چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.