بازتاب راهپیمایی در خیابان‌های فرانکفورت در رسانه‌ آلمانی؛ به نام فلسطینی‌ها به کام جمهوری اسلامی

 راهپیمایی حامیان حکومت ایران در آلمان صدای آمریکا: صد‌ها تن از مسلمانان شیعه مقیم فرانکفورت آلمان روز شنبه و یک روز پس از آخرین جمعه ماه رمضان که حکومت ایران از آن به‌عنوان «روز قدس» نام می‌برد با برگزاری راهپیمایی و حمل تصاویر روح الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی، علی خامنه‌ای رهبر حکومت ایران و «امام محمد آوجی» پیشوای مسلمان ترک شیعه در آلمان با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

رسانه‌های آلمانی می‌گویند اداره حفاظت از قانون اساسی از پیش نسبت به رفتار‌های افراط‌گرایانه طرفداران فلسطینی‌ها از جمله طرفداران «امام محمد آوجی» هشدار داده بود.

راهپیمایی مسلمانان حامی فلسطینی‌ها در شهر فرانکفورت که در آن تصاویری از علی خامنه‌ای و پرچم جمهوری اسلامی نیز در آن دیده شد، واکنش فراوانی میان رسانه‌های آلمانی در پی داشت.

به نوشته روزنامه فرانکفورت آلگماین پشت پرده برگزاری مراسم «روز قدس»، شبکه‌ای از جامعه ترک زبان شیعه قرار دارد که دفتر حفاظت از قانون اساسی ایالت هسن پیش‌تر رفتار‌های آن‌ها را «افراط‌گرایانه» نامیده و به آن‌ها هشدار داده بود.

گفته شده این گروه با حمایت و رهبری فردی به نام «امام محمد آوجی» تشکیل شده است. محمد آوجی که در آلمان به دنیا آمده بود به دفعات به ایران سفر کرده و با رهبران حکومت ایران ارتباط نزدیکی داشت. او در آخرین سفر خود در شهر قم درگذشت و همانجا دفن شد.

آنگونه که رسانه‌های آلمانی نوشته‌اند حمل تصاویر مختلفی از رهبران حکومت ایران و همچنین یکی از رهبران دینی مسلمان ترک شیعه مقیم فرانکفورت بیش‌تر از آنکه حمایت از فلسطینی‌ها را در پی داشته باشد نشانه حمایت از «رژیم ایران» است.

به گفته آن‌ها این راهپیمایی در حمایت از حکومت ایران در حالی در شهر فرانکفورت برگزار شد که صد‌ها تن از مردم ایران در طی ۲۰ ماه گذشته از سوی حکومت جمهوری اسلامی زندانی، شکنجه و اعدام و بسیاری مجبور به ترک خاک کشورشان شدند.
+41
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    نوش جون اروپا. تمام.
    3
    87
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    بیچاره مردم ایران که پول هاشون برای تبلیغات و عکس های این نجاسات خرج میشه
    5
    75
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    آدمیان مذهبی (و ایذا چپول) قدرت تفکر مستقل ندارند و همگی برده و تابع افکار ثابت (و فسیل) هستند
    3
    17
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    iran1 - آرلون، بلژیک
    چند تا ویدئو از غزه قبل از جنگ ببینید متوجه میشید فلسطینیهای غزه اوضاعشون از جایی که این آدما ازشون اومدن بهتر بوده، بجای این کارا اگر برای اوضاع بد اقتصاد و معیشت هموطنانشون اعتراضی میکردن هنوز میشد فهمید حداقل دلیلی برای اعتراض هست. اعتراض برای مردم غزه وقتی خانواده سران غزه خودشون میرن اقامت اسرائیل رو میگیرن
    1
    3
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    اینها همان پناهنده های دروغگوی مفتخوری هستند که از اسلام قاتل و وحشی به تمدن آلمان و اروپا پناه برده اند! ذات مسلمان کثیف و دروغگو است.
    1
    6
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.