کشته شدن دو مأمور نیروی انتظامی در اطراف زاهدان

 اعزام نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به منطقه درگیری در کورین از توابع زاهدانرادیو فردا: دو مأمور نیروی انتظامی بر اثر حمله افراد ناشناس به پاسگاه سرجنگل در بخش «کورین» از توابع زاهدان کشته شده‌اند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، روز شنبه، ۱۸ فروردین‌ماه، با بیان اینکه علاوه بر کشته شدن دو مأمور، یک نفر نیز در حمله به پاسگاه سرجنگل مجروح شده است، عامل این حمله «اشرار مسلح» اعلام کرد.

هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته و نام افراد کشته‌شده در این حادثه نیز تا این لحظه اعلام نشده است.

کانال تلگرامی حال‌وش نیز ویدئویی از اعزام نیروهای لباس شخصی به این منطقه را منتشر کرده و جو زاهدان را «امنیتی» توصیف کرده است.

در این تصاویر سه فرد مسلح و با صورت پوشیده دیده می‌شوند.

همزمان رسانه‌های ایران از افزایش تعداد کشته‌شدگان نیروهای نظامی در حملات دو روز پیش راسک و چابهار به ۱۶ نفر خبر دادند که ناشی ار حملات گروه جیش‌العدل بود.

جیش‌العدل، گروهی شبه‌نظامی و مخالف حکومت ایران است که از سوی دولت ایران و چندین دولت غربی از جمله آمریکا به عنوان سازمانی تروریستی شناخته می‌شود.

این گروه پیشتر هم عملیات‌هایی را در خاک ایران و به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان داشته است.

جیش العدل در شامگاه روز چهارشنبه، ۱۵ فروردین‌ماه، همزمان به پنج پایگاه نظامی و انتظامی در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کرد.

رسانه‌های نزدیک به جمهوری اسلامی روز شنبه، ۱۸ فروردین‌ماه، اعلام کردند که در این حملات که چند ساعت به طول انجامید، ۱۲ نیروی سپاه پاسداران انقلاب و چهار تن از اعضای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی کشته شده‌‌اند.

این رسانه‌ها همچنین تعداد افراد کشته‌شده از جیش العدل را ۱۸ نفر اعلام کرده‌اند.
+29
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    فیل دانا - سیدنی ، استرالیا
    به چپش
    1
    14
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.