تیم ترامپ لیستى ده نفره براى گزینه معاون ریاست‌جمهوری را بررسی می‌کند

العربیه: وب‌سایت مجله آمریکایی «پولیتیکو» گزارش داد دستیاران دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در حال بررسی نامزدهای احتمالی معاون ریاست‌جمهوری آینده در استراحتگاه مارالاگو هستند.

به گفته چندین فرد آگاه از این لیست، سوزی ولز، مشاور ارشد ترامپ روند سختی برای محدود کردن لیستی شامل ده تن از قانونگذاران و دیگر شخصیت‌های جمهوری‌خواه را در دست بررسی دارد.

کمپین ترامپ قبلا یک شرکت خارجی را برای بررسی نامزدها و تهیه اسناد تحقیقاتی استخدام کرده بود.

این لیست ده نفره علاوه بر اعضای کابینه، سناتورهایی مانند اسکات از کارولینای جنوبی، ونس از اوهایو، کتی بریت از آلاباما و مارکو روبیو از فلوریدا، نوم از داکوتای جنوبی، سارا هاکبی سندرز از آرکانزاس و داگ بورگم از داکوتای شمالی را شامل می‌شود.

با این لیستی که هر لحظه تغییر می‌کند، افرادی مانند بایرون دونالدز، الیز استفانیک، تولسی گابارد و جی‌دی ونس که ترامپ او را «جنگجو» توصیف می‌کند را نیز در بر می‌گیرد.

با وجودی که سوزی ولز مشاور ارشد ترامپ می‌گوید که پست معاون رئیس‌جمهوری آنقدر مهم نیست، اما او مرتب از مهمانان مارالاگو نظرشان را در مورد گزینه‌های مختلف جویا می‌شود.

ترامپ در یک جلسه خصوصی چند هفته پیش در پالم بیچ در ایالت فلوریدا، با ارائه لیستی از نامزدهای احتمالی از جمله یکی از اعضای کنگره، در مورد هر کدام توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته یکی از منابع مطلع، ترامپ از استفانیک و گابارد تمجید کرد و اسکات را نادیده گرفت.

با این حال، به گفته یک منبع دیگر، ترامپ هفته گذشته از اسکات با دید مثبت یاد کرد.

سخنگوی اسکات از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.
+33
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    رضا پهلوی شاهنشاه ایران است! مرگ بر اسلام، مرگ بر کمونیسم اسلامی (مجاهدین خلق) و مرگ بر ضد ایرانی! ما شاه ایرانی را برای ایران و برای ایرانی میخواهیم! ❤️
    1
    7
    دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.