حملات فردی ناشناس به زنان در خیابان‌های نیویورک خبرساز شد

اخیراً برخی از زنان و دختران، داستان‌های جنجالی را در شبکه‌های اجتماعی در مورد ضرب و شتم و سیلی به سر وصورت خود توسط مردی ناشناس در شهر نیویورک به اشتراک گذاشتند.

به گزارش «گاردین»، سارا هاروارد، کمدین و نویسنده، گفت که شبی در اوایل ماه جاری در حال بازگشت به خانه، مردی با مشت به پشت جمجمه او ضربه زد و سپس گریخت.

هالی کیت، تیک‌تاکری با بیش از یک میلیون فالوور نیز در 25 مارس، یک فایل ویدئو را به اشتراک گذاشت که در آن کبودی روی پیشانی خود را نشان داد. او با این توضیح که هنگام راه رفتن در خیابان ، مردی آمد و با مشت به صورتش زد، گفت: «این ضربه خیلی دردناک است».

میکایلا تونیناتو، تیک‌تاکر دیگری که دانشجوی دانشکده طراحی پارسونز است، طی ویدئویی اعلام کرد که هنگام خروج، ناگهان مردی آمد و به صورتش ضربه زد.

روایت‌های ده‌ها زن، جار و جنجال زیادی در «تیک‌تاک» به پا کرده و بسیاری این پرسش را مطرح کردند که آیا این حوادث، کار یک نفر است یا بیشتر؟
دستگیری یک نفر
یک روز پس از انتشار ویدیوی کیت، اداره پلیس نیویورک اعلام کرد که مردی را در ارتباط با تعرض به او دستگیر کرده است.

به گزارش «نیویورک پست»، مشخص شد که مهاجم مزبور، اسکیپوکی استورا، 40 ساله، نامزد ناموفق سال گذشته برای عضویت در شورای شهر نیویورک است.
با این حال، پلیس اشاره‌ای به این نکرد که آیا استورا مظنون به ارتکاب دیگر موارد ضرب و شتم است یا نه.
برخی از قربانیان این حملات در «تیک تاک» نوشتند که استورا، شباهتی به فرد مهاجم ندارد و به نظر آنها چندین نفر در این حملات دست دارند.

استورا در «اینستاگرام» مدعی شده که نوه مارکوس گاروی، از ملی‌گرایان سرشناس سیاهپوست در اوایل قرن بیستم است. او اغلب ویدئوهایی از فریاد زدن خود بر سر افسران پلیس منتشر می‌کند.
+3
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    dariush-alman - فرانکفورت، آلمان
    ۱۰۰٪ این حیوون یک حـ... مسلمان هستش. شک نکنید
    2
    20
    شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.