تبریک نوروزی مقامات آمریکایی؛ حمایت ایالات متحده از تحقق آرمان «ایران آزاد»

رادیو فردا: شماری از مقامات آمریکایی نوروز و آغاز سال نو خورشیدی ۱۴۰۳ را به ایرانیان و همه کسانی که این را روز را جشن می‌گیرند، تبریک گفتند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «برای همه کسانی که رسیدن بهار و آغاز دوباره را جشن می‌گیرند٬ نوروز خجسته‌ای را آرزومندیم. باشد که پیوندهای خانوادگی و نوید فردایی روشن‌تر را گرامی بداریم.» ابرام پیلی، معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، نیز در ویدئویی از طرف دولت آمریکا نوروز را تبریک گفته است.

آقای پیلی گفت: «نوروز باید زمان شادی و جشن سال نو، تاملی در سالی که گذشت، و افتخار به فرهنگ ایرانی باشد.»

او اضافه کرد: «مردم ایران در واقع افتخار بسیار و استعدادهای بی‌شمار دارند. ایران کشوری است دارای منابع عظیم طبیعی و استعداد‌های شگرف انسانی، جوانان تحصیل‌کرده، بلندپرواز و باهوش، که متاسفانه رژیم ایران همچنان از طریق فساد و سوء‌مدیریت این موهبت‌ها را به هدر می‌دهد.»

معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تصریح کرد: «در حالی که شما نوروز و آمدن بهار را جشن می‌گیرید ما مشتاقانه در انتظار روزی هستیم که مردم ایران حکومتی داشته باشند که برای آنها کار و تلاش می‌کند.»

ابرام پیلی تاکید کرد: «در این میان ایالات متحده به حمایت از شما و آرمان شما برای یک ایران آزاد و دموکراتیک ادامه خواهد داد.» میشل تیلور، نماینده دائم ایالات متحده در شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز در پیامی نوروز را تبریک گفته است
+23
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    کار این پفیوزها هم شده قسم حضرت عباس و دُم خروس ! گُ… خوردند که تبریک گفتند !
    1
    27
    ‌چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    از زمان شروع حکومت جیمی‌گارتر گاو تا به امروز، هر کدام از دولتمردان و رؤسای جمهور امریکا زری زدهذاند، باد رو‌هوا بوده و مشخص هست که حرف از دهانشان بیرون‌نیامده و از نشیمنگاهشان در آمده. این‌دولت وقت امریکا هو‌زر الکی میرنه و‌حناشون‌دیگه رنگش‌نداره، هفته ویش ده میلیارد از پولهای بلوکه شده ایران را آزاد کردند تا عراق بتواند بدهی برق خود را پرداخت کند و‌ایران پول را به حزب الله منتقل کند و‌آنها هم با موشک بر سر اسرائیل بدبخت بکوبند و‌کمپانی های اسلحه سازی امریکا کار داشته باشند. زر خالی، امریکا دلش برای هیچ کشور یا حکومتی نسوخته و‌نمیسوزد‌و نخواهد سوخت. دلش برای مردم‌خودش هم‌حتی نمیسوزد چه برسد به ایرانی آزاد،
    2
    14
    ‌چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.