کشته شدن یک زن جوان در الیگودرز با شلیک مأمور نیروی انتظامی به خودرو

 نگار کریمیان، شهروند کشته شده به دست نیروی انتظامی در الیگودرزصدای آمریکا: در پی انتشار گزارش‌های شهروندی درباره کشته شدن یک زن جوان بر اثر تیراندازی ماموران حکومتی در الیگودرز، یک منبع مطلع به صدای آمریکا گفت که در پی شلیک مستقیم مأمور نیروی انتظامی از فاصله نزدیک به خودرو یک خانواده در الیگودرز استان لرستان، نگار کریمیان، شهروند ۲۱ ساله، کشته شد.

بنا بر اظهارات منبع مطلع در گفت‌وگو با بخش فارسی صدای آمریکا در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، «ساعت یک بامداد ۱۹ اسفند در حال برگشت از الیگودرز به اصفهان، به اشتباه به جای ماشین حامل مواد مخدر، از فاصله یک متری» به ماشین حامل نگار کریمیان شلیک شده است.

به گفته منبع مطلع، گلوله «از در سمت راننده رد شده و دست پدر» نگار کریمیان را «زخمی کرده و به شکم نگار اصابت کرده و از کمرش خارج شده و از در سمت شاگرد، گلوله به بیرون پرتاب شده است.»
جای گلوله باقی مانده بر خودرو حامل نگار کریمیان، شهروند کشته شدهبنا به گفته منبع مطلع، حین وقوع این حادثه علاوه بر نگار کریمیان و پدرش، «دو خواهر او و همسر یکی از خواهران» نیز در ماشین بوده‌اند.

بر اساس این گزارش اختصاصی، پس از این واقعه نگار کریمیان به «بیمارستان ولیان الیگودرز اعزام شده و در ساعت ۳:۳۰ بامداد، بر اثر خونریزی داخلی» جان باخته است.
تصویری از مراسم خاک‌سپاری نگار کریمیانمنبع نزدیک به نگار کریمیان همچنین اعلام کرد که در حال حاضر «مأمور خاطی در بازداشت است.»
تصویری از مراسم خاک‌سپاری نگار کریمیانبه گفته این منبع، نگار کریمیان ۲۱ ساله و مجرد، متولد ۲۸ مرداد ۱۳۸۱، متولد و ساکن اصفهان، و اصالتا بختیاری بروجن» بوده است.
نگار کریمیان، شهروند جان باخته بر اثر شلیک مستقیم نیروی انتظامیبر اساس اظهارات منبع، در پی گزارشی به نیروی انتظامی مبنی بر تردد «ماشین حاوی مواد مخدر»، یک مأمور که لباس فرم بر تن نداشته، «بدون فرمان ایست و شلیک تیر هوایی» اقدام به شلیک مستقیم به خودرو خانواده کریمیان کرده است.
اعلامیه «ترحیم و خاکسپاری» نگار کریمیانصدای آمریکا به صورت مستقل نمی‌تواند جزئیات این گزارش را راستی‌آزمایی کند. اما در همین رابطه، سازمان حقوق بشری «هه‌نگاو» نیز گزارشی منتشر کرده است.
این نخستین بار نیست که مأموران حکومتی به بهانه «مشکوک بودن» به خودروهای شهروندان به طور مستقیم تیراندازی می‌کنند. شلیک شتاب‌زده مأموران به خودروها پیش از این نیز موجب جان باختن شماری از شهروندان، از جمله کودکان شده است.

منابع خبری یک بهمن گزارش دادند که در جریان شلیک مستقیم نیروهای «لباس شخصی» جمهوری اسلامی در شهرستان بروجرد یک شهروند جان باخت و یک تن دیگر نیز مجروح شد.
تصویری که هه‌نگاو از آناهیتا امیرپور، زن جوانی که در بروجرد بر اثر شلیک مأموران «لباس شخصی» جمهوری اسلامی به خودرو کشته شد، منتشر کرده است.همچنین، در نخستین روزهای زمستان سال گذشته بر اثر شلیک مأموران به یک خودرو در یک جاده در استان هرمزگان، یک دختربچه ۱۲ ساله به نام سها اعتباری کشته شد.
سها اعتباری، کودک ۱۲ ساله که بر اثر شلیک مأموران کشته شدعلاوه بر این، در اسفند همان سال بر اثر شلیک مأموران یگان ویژه به خوردو یک خانواده در اصفهان، کودکی دو ساله کشته شد.
+54
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اکثر نیروهای افتضاحی یکمشت گاگول و بیسوادند که بیشتر عمرشون در طویله و دنبال ... خر و گاو و گوسفند و بز و کُلاً چوپونی شغل اصلی‌شون بوده ! یهو تقی به توقی خورده و خیلی راحت به استخدام پلیس دراومدند ! عشق اسلحه و گاگول ! قانون بکارگیری سلاح هم ، که گیرمض ! همون گاز معده حیوانات چهارپایی رو که چوپونیشون رو میکردند سلولهای مغزشان رو پوشونده ، لذا از مخ راحتند ! بی ناموس زد دختر جوان مردم رو کشت ، در نتیجه خریت ، بعدش هم خیلی راحت آزادش میکنند تا آماده بشه واسه کشتن یک بدبخت دیگه !! تو اون روحت سگ اسهال ، مفعول ، با این مملکتی که درست کردی !!
    6
    53
    ‌چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    بشینید بشینید همچین خونسرد تماشا کنید تا این اخوندا و حزب ...اللهی های زنا زاده یکی یکی دخل همتون رو بیارن، وای که ما ایرانی جماعت چقدر بدبخت و بی عرضه ایم.
    5
    50
    ‌چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zavareh - رودسر، ایران

    پس کجا رفت آنهمه عرق ملی و غیرت بختیاری ها؟ چرا نفس از سینه هیچ کدامتان در نمیآید؟
    13
    51
    ‌چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    هر روز به سراغ یک نفرمان می آیند. شاید فردا نفر بعدی من باشم. تا کی سکوت تا کی بی اهمیتی. به پا خیز تا نوبت نشده به به سراغت بیایند
    0
    9
    ‌چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    از الان به بعد هررچی گربه دیدم، جلوشون تعظیم میکنم، آخه سیبیل گربه ها از سیبیل مردهای بختیاری و لری و عشایر تو ایرانمون مردانه تر هست
    0
    10
    ‌چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.