فال روز پنجشنبه ۱۴ مارچ - ۲۴ اسفند

فروردین
 
بهتر است امروز نقاب را از چهره خود بردارید و صورت واقعی خود را به دیگران نشان دهید. شما انسان کامل و بی عیبی نیستید. پس لزومی هم ندارد به مردم اینگونه نشان دهید. این کار زندگی را برای خودتان دشوار می کند زیرا توقع ها از شما بیشتر می شود و وقتی نمی توانید انتظارها را برآورده کنید، هم خودتان و هم اطرافیان ناامید خواهند شد.
 
فال حافظ
 
دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
 
که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست 
 
تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
 
اردیبهشت
 
از اوضاع فعلی خسته شده اید و تحمل شرایط موجود برایتان سخت شده است و احساس خفقان می کنید. این روند تکراری هر روزه شما را به ستوه آورده است، هر چه زودتر برنامه یک سفر هر چند کوتاه مدت، با کسانی که دوست دارید، ترجیحا همراه با عشقتان، را بچینید. دلتان نمی خواهد نزدیکانتان زیاد از کارتان سر در بیاورند ولی آنها بر عکس شما اصرار شدیدی نسبت به این مسئله دارند، در مقابل آنها کوتاه نیایید، این حق مسلم شماست که مسایل خصوصیتان را برای خودتان نگه دارید. در حال حاضر بهترین منبع آرامش برای شما هراهی کسی که دوست دارید می تواند باشد، پس از هر لحظه بودن با او لذت ببرید.
 
فال حافظ
 
ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی
 
دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی 
 
تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.
 
خرداد
 
ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.
 
فال حافظ
 
یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی
 
حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی 
 
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو میشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 
تیر
 
خیلی سخت نگیرید. با اینکه از نظر روحی یک اجبار شدید برای انجام برخی مسایل را در خود حس می کنید، اما نرمال تر رفتار کنید. سعی کنید. مسایل را ساده بگیرید. اگر خیلی اوکی نیستید و سریع عصبی می شوید، لازم نیست خودتان را در غار تنهایی پنهان کنید. فقط زیپ دهان خود را بکشید. امروز بیشتر شنونده باشید یا گوینده. این را بدانید در میان حرف های دیگران مسایل بسیار ارزشمندی در کشف خواهید کرد که برای رابطه عاطفی یا حتی مسایل کاریتان مفید هستند.
 
فال حافظ
 
متن کامل فال حافظ با صوت و معنی اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
 
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را 
 
تعبیر:  رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.
 
مرداد
 
شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می توانید روی پولهایی که بعداً می خواهید بگذارید.
 
فال حافظ
 
ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی
 
هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی 
 
تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.
 
شهریور
 
امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.
 
فال حافظ
 
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
 
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست 
 
تعبیر: صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی
 
 مهر
 
یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می کند. شما می دانید که چیزی را از دست داده اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.
 
فال حافظ
 
بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی
 
در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی 
 
تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد
 
آبان
 
آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.
 
فال حافظ
 
ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی
 
قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی 
 
تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.
 
آذر
 
امروز بالاخره زحمات این چند وقت اخیر شروع به نتیجه دادن خواهند کرد و پاداش تلاش های خود را خواهید گرفت. اگر هم تا بحال تغییر برنامه ای در کار نبوده است امروز ممکن است با گرفتن ترفیع و افزایش مسئولیت ها درآمد شما هم افزایش پیدا کند. ایجاد تعادل بین کار و مسائل خانوادگی کمی سخت خواهد بود. باید با همسرتان در مورد تقسیم وظایف به طور جدی صحبت کنید تا بتوانید بدون مشکل به وظایف خود در خانه و محل کار رسیدگی کنید. تا آخر این هفته از زندگی خود می توانید به راحتی لذت ببرید و اوضاع همانطور که دلتان می خواهد است، تنها کافی است خودتان را از افرادی که ناراحتتان می کنند دور نگه دارید.
 
فال حافظ
 
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست
 
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست
 
تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
 
دی
 
امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.
 
فال حافظ
 
سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی
 
همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی
 
تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. اول خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.
 
بهمن
 
اگر به این فکر می کنید که امروز در خانه بمانید و پای آن تلویزیون لعنتی بنشینید کاملا در اشتباهید. باید امروز را همراه با دوستانتان بگذرانید، با هم به رستوران یا پیک نیک بروید یا بازی مورد علاقه تان را انجام دهید؛ حوصله این کارها را ندارید؟ پس در خانه دور هم جمع شوید و یک روز پر سر و صدا و لذت بخش را با هم بگذرانید. یک مشکل اقتصادی کوچک نشان می دهد که در برنامه ریزی خرج های روزانه خود خیلی خوب عمل نمی کنید، باید سعی کنید تعادل لازم را بین دخل و خرجتان به وجود بیاورید. امروز می توانید به عمق احساسات کسی که شما را دوست دارد پی ببرید. اگر مجرد هستید امروز قدرت این که دل هر کسی که می خواهید را به دست بیاورید خواهید داشت.
 
فال حافظ
 
ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
 
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است
 
تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.
 
اسفند
 
بخشیدن و فراموش کردن خیلی راحت تر از آن چیزی که تصور می کنید. شاید تاکنون توان این کار را نداشته اید، اما امروز این شانس را خواهید داشت تا از همه توان روحی خود بهره بگیرید. سعی کنید در زندگی خیلی سخت نگیرید. حتی به کسانی که به شما بدی می کنند نیز عشق بورزید و بدانید نتیجه آن را خواهید دید. مطمئن باشید وقتی ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید، خلاقیت و موفقیت های بیشتری برای خود رقم خواهید زد.
 
فال حافظ
 
ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی
 
بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی 
 
تعبیر: اگر کارهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید..
+6
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.