واکنش دادستانی قم به درگیری یک خانم و یک آخوند در مرکز درمانی

به گزارش میزان، دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان قم در رابطه با ویدیو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگیری بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه اظهار کرد: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

 وی بیان کرد: در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد.

دادستان قم همچنین گفت: شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدود کننده‌ای انجام نشده است.
+18
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    اخوندهای مثل این اخوند بودن در اویل انقلاب ننگین 1357 که لباس کمیته ایها و پاسداران می پوشیدن بجان مردم می افتادن و مردم و بخصوص افرادیکه هوادار گروهای سیاسی بودن را به طرز فجیعی سرکوبشان میکردن . رئیسی که حالا رئیس جمهور نظام پست اخوندی شده همراه با رئیس قوه قضای از ان اخوندها بودن که در اویل 1357 لباس اخوندیشان را از تن در میاوردن و لباس پاسداران را می پوشیدن. پس نتیجه میگیرم مردم ایران از اول انقلاب ننگین تا حالا ضربه دیده از اخوند جماعت بی شرف می باشن!
    4
    73
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس

    شجاعت را باید از شما و نیکا آموخت، شوربختانه تا ما آقایان هم شجاع نگردیم ، حکومت ضحاکان مفعول پرور به نسل کشی ما ایرانیان ادامه خواهد داد. نابود باد ضحاک زمانه علی مفعول زاده.
    5
    78
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    چه خشمی . انسان نگاه می‌‌کند از مرد بودن خود خجالت می‌‌کشد. پیر زن دیدی ؟ یادت است آن موقع که چریک بودی ؟ چه گفتی‌ "مشگل ما که حجاب نیست .مشگل ما سیونیست و امپریالیست است. امام بیاد ما چپی‌ها گونی بر سر می‌‌کنیم". خوب چرا چسبیده به پستان امپریالیست سوهد؟ برو ایران گونی بر سر کنید. تصور کنید مثلا پیرزن در نقش گشت ارشاد. "خواهر من خودم چپی هستم. ولی‌ ما اینقدر خون در راه مبارزه با امپریالسیت دادیم. حجاب را رعایت کن " ولی‌ بعد گله نکنی‌ اگر این شیرزن از بزرگترین قسمت بدن شما گوش را باقی‌ گذاشت. حالا دبه در نیاری ما نبودیم. احسان طبری. همان که گفتی‌ ایشون سرمایه ملی‌ و ادبی‌ ما هستند.البته اون زمان اسم دیگری داشتی. چه گفت آقای طبری.؟ مترجم نامدار شما .کتاب دون آرام و سرزمین دیگر از میخاهیل شولوخف ؟ ۱۳۵۸ بود.نه اون زمان که زیر شکنجه وادار به اعتراف کردند آزاد و از ته دل. "سده ۱۵ هجری آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و آغاز انقلاب زحمت کشان است" . اون زمان بین شما حشیش رواج داشت؟
    2
    16
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    golaleh - زاگرس، افغانستان
    اگه در ایران مردا هم زن بودن دهه ها بود که آخوندا به درک واصل شده بودن!. باز هم دیدیم همبستگیه چند زن چگونه حقارتی بوجود آورد که آخونده فرار کرد. بیدار نمیشیم؟
    0
    19
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    اخوند یعنی انگل جامعه و‌‌پیروانش از خودش بدترند
    0
    16
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.