مسئول دفتر امام جمعه شهر رامشیر در روز انتخابات بازداشت شد

 بر اساس گفته‌های نزدیکان عنایت حمدی، او «از نیروهای ریزشی سپاه پاسداران» استرادیو فردا: رادیو فردا مطلع شده عنایت حمدی، منشی و مسئول دفتر امام جمعه رامشیر در استان خوزستان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

بستگان این عضو سابق سپاه پاسداران به رادیو فردا گفته‌اند او روز جمعه ‍‍۱۱ اسفندماه، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در منزل شخصی‌اش در رامشیر بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، پیگیری‌های همسر و والدین آقای حمدی از دفتر امام جمعه این شهر و نهادهای امنیتی به نتیجه‌ای نرسیده و از محل نگهداری و وضعیت سلامت او اطلاعی در دسترس نیست.

به گفته نزدیکان عنایت حمدی، او «از نیروهای ریزشی سپاه پاسداران و از معترضان به وضعیت موجود در سال‌های اخیر است».

منتقدان سپاه در درون جمهوری اسلامی معتقدند که سپاه حتی برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی با ورود به عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، برخلاف منشور اولیه خود عمل می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های مقام‌های جمهوری اسلامی از جمله علی خامنه‌ای با آغاز اعتراضات سراسری در سال گذشته «ریزش» در نیروهای نزدیک و وابسته به حکومت است.

در ویدئویی که دی‌ماه پارسال از حمید اباذری، مشاور فرمانده کل سپاه، منتشر شد،‌ او اذعان کرد که فرماندهان ارشد و «مسئولان درجه یک نظام» مقابل علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، «ایستادند».
+6
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.