واکنش تند مداح معروف به جریمه بی‌حجابی: اول ببینید اصلا پولی در حساب مردم هست!

حمیدرضا علیمی مداح منتقد و معروف به اظهارات اخیر یک نماینده مجلس درباره جریمه بی‌حجابی واکنش نشان داد.
در پی سخنان امیرحسین بانکی پور فرد نماینده اصفهان در مجلس در مورد کسر جریمه بی حجابی از حساب بانکی مردم به صورت خودکار، حمیدرضا علیمی مداح معروف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آقای بانکی‌پور

جوان ایرانی اگه ۳میلیون توی حساب داشت

شاید بجای پدرش ۱ کیلو گوشت یا مرغ میخرید

شاید شب‌عیدی برای خواهر یا برادر کوچکترش چیزی میخرید

شاید برای افطاری و سحری ماه‌رمضان هزینه میکرد

اول ببین ۳میلیون پول تو حساب دارد

بعد از دین خرج کن و مردم را از اسلام دور کن.لینک مرتبط:نماینده مجلس: بی‌حجاب‌ها را ۳ میلیون تومان جریمه می‌کنیم| پول نداشته باشید، بدهکار می‌شوید
+88
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    بله دیگه!، چون وقتی‌ مردم از دین دور بشن، اون‌وقت مجیزگویان دیگه نمی‌تونن مردم رو بکشونن پای منبر زجه‌زدن‌، اون‌وقت نون از کجا بیارن؟، - پس حالا مثلا شدن مخالف!، که بگن این‌ها دین واقعی‌ رو به مردم نشون نمی‌دن!، چون دین واقعی‌ یک چیز دیگری‌ست!. از تعداد مثبت‌هایی هم که به این مطلب داده شده، می‌شه برای بار هزارم فهمید که ایرانی‌جماعت برده‌ی دین‌، و البته چون به خلوت می‌رود، آن کار دیگر نیز می‌کند!. از دید ایرانی‌جماعت، شاه بد بود، چون سینماها زن لخت نشون می‌دادن، و سپس بعد از ۵۷ نیز، آخوندها از دید مردم بد هستند، چون اسلام واقعی‌ رو نشون نمی‌دن!، عجب!. - و دیدم موقعی که مطلب راجع به دخترلبنانی که فیلم‌سوپر بازی می‌کنه گذاشته شد، همه فحش دادن بهش، - یعنی این‌که ایرانی‌جماعت برده‌ی دین، و نمی‌تونه تشخیص بده که بازیگر پورن هم کاری‌ست برای خودش، که طرف نه دزدی می‌کنه و نه هیچ کار غیر‌قانونی. - پس چرا دنیای مسیحیت به فیلم‌های پورنی که درش لباس کلیسایی می‌پوشن اهانت نمی‌کنه؟، پاسخ؛ چون دنیای مسیحیت فهمیده که دین‌ش با هییچ چیز لکه‌دار نمی‌شه!، اما اسلام همیشه به خودش شک داره!.
    1
    14
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.