از هر سه مهاجر افغانستانی داخل ایران، یک نفر نیروی نظامی است!

ایران بریفینگ: از هر سه مهاجر افغانستانی داخل ایران، یک نفر نیروی نظامی است! این آمار از منابع جمهوری اسلامی و سازمان ملل در مورد آمار و وضعیت افغانستانی های مهاجر به ایران منتشر شده، حاوی نکته بسیار مهمی ست که قطعا می توان آن را گاف ناخواسته دانست!

در بخشی از این طرح مشاغل اصلی مهاجران تازه وارد در ایران به تفکیک شغل منتشر شده است. اگر منظور شغل آنها در افغانستان باشد یعنی ۳۳ درصد مهاجرین( از هر ۳ نفر یک نفر) قبلا در نیروهای مسلح افغانستان بوده اند و قطعا این افراد آموزش دیده طالبان نیز هستند، که حضور این حجم سنگین از نیروهای نظامی با پتانسیل اعمال تروریستی در ایران، از هر جهت بسیار خطرناک است...!

اما اگر منظور، شغل آنها پس از ورود به ایران باشد، اشتغال نیروهای افغانی در نیروهای نظامی ایران، فقط به مفهوم حضور آنها در سپاه است، که یا به عنوان لشکر مزدوران فاطمیون در سوریه است، یا به عنوان نیروی سرکوب برای مقابله با اعتراضات مردمی! در هر یک از دوحالت فوق، این امر ضرورت جدی مقابله مردم با افاغنه و خودداری از دادن مسکن و کار و تلاش جهت طرد و اخراج آنها را گوشزد می کند.
+46
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    می‌بایستی که از این وطنداران بسیار تشکر کنیم که حافظ جان و ناموس امت در کلان ولایت شیعیان می‌باشند. ای‌کاش که در فضای مجازی هم شاهد فعالیت این آمران عزیز . باشیم.
    93
    17
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران

    همین که خودتان را مقید به این می دانید که افغانی را با احترام، افغانستانی خطاب کنید خود اولین شریک در این خیانت بزرگ به ایران هستید. کرمانشاه در مقابل این حیوانات مهاجم با اسلحه ایستادگی کرد و حق خود را مبنی بر عدم اعطای اجازه ورود افغانی ها به استان گرفت. این حکومت ولد مغول ضد ایرانی زبانی جز زبان اسلحه درک نکرده و نخواهد کرد. بقول قُدما: حق گرفتنی است و نه دادنی.
    22
    60
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    ظاهراً طالبان با یک پروژه بلندمدت در پی امارات اسلامی خراسان هست که ایران هم ضمیمه خاک افغانستان میشه !! رژیم مفعول ، بدون تردید از این نیروهای نظامی برای سرکوب در اعتراضات آینده استفاده خواهد برد !! نباشد که ایران ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود ! البته این زامبی ها پلنگ و شیر هم نیستند ، یکمشت کفتار و کرکس و گراز وحشی هستند !
    7
    57
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    بورلنگه - بورلنگه، سوئد

    مهرداد2538 - تهران، ایران
    فیلم زیاد نگاه نکن، استان کرمانشاه استان ممنوعه هست برای اقامت اتباع خارجی
    34
    14
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    بورلنگه - بورلنگه، سوئد
    یک سوم یعنی اگه سه ملیون مهاجر باشه یک ملیون نظامی ؟؟؟ رقم ها عجیب فضایی میزنه یک نگاه به تعداد پرسنل نظامی ارتشها بندازید متوجه میشوید برای کسایی که قصد فهمیدن رو دارن. مثلاً ارتش ایران پرسنل کادر و وظیفه باهم پونصد هزار نمیشن
    20
    11
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Persian-turk - استکهلم، سوئد
    مهرداد2538 - تهران، ایران
    لقب خودت‌و خویشاوندانت رو روی دیگران نذار. مرد بودی جلوی ملا ها سلاح دست می گرفتی که روزی نیست خون جوان ایرانی‌ رو نریزه. نه ۴ تا مهاجر زن‌و‌بچه.
    14
    7
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند
    فرقه طبهکار و بی غیرتی که برای حفظ حکومتش به مزدوران خارجی متوسل شده، همین و بس
    0
    13
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    mts.rezza - اسلو، نروژ
    آمار ارقامتون اصلا درست نیست. فرضا که نظامی باشن. نظامی با شکم گرسنه از غیر نظامی ها هم بی ازار ترن . پیر پاتالای اینجا هم نظریه میدن که برای مقابله با شورش استفاده خواهد شد. همینا میگفتن برای انتخابات و رای دادن از مهاجرا استفاده میشن. خدا رو شکر که انتخابات تموم شد و تمام دروغ هاتونو رو کرد . رویتان سیاه شد. بازم نظریه بدید . از ۸۰ ملیون جمعیت ایران ۱۰۰ ملیون کارشناس سیاسی و نظریه پرداز داریم ماشالا
    17
    2
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    باز تو هوس فحش خوردن کردی ؟ بیا هر کدوم از این ستاره ها که میذارم ازین به بعد هرکدوم یه فحشه ... سفارسی .... توشه آخرت میدم بهت . * * * * * اووف
    3
    8
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.