فال روز شنبه ۹ مارچ - ۱۹ اسفند

 فروردین
 
شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می ایند به راحتی مقابله می کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی دارید بلکه با صحبت ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می کنید به همین دلیل خداوند راه های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می دهد.استدلال ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می دهید یا حدس می زنید کاملا به واقعیت می پیوندند اما توصیه می کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.
 
فال حافظ
 
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
 
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست 
 
تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
اردیبهشت
 
شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می کند و شما تشخیص می دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.
 
فال حافظ
 
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
 
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
 
تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید
خرداد
 
شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.
 
فال حافظ
 
سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی
 
همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی 
 
تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی
 
تیر
 
شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.فکرهای بسیار جالبی در سر دارید، اما عملی کردن آن ها تلاش مضاعف می طلبد. اهداف تان آن قدرها هم بزرگ و دست نیافتنی نیستند، فقط این که برای تحقق آن ها باید با اندیشه ی عمیق تری پیش بروید و مرحله به مرحله گام بردارید. قبل از آن که به سوی مقصد مورد نظر حرکت کنید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و ببینید دقیقاً می خواهید چه کار کنید. وقتی هنوز چیزهای زیادی مانده که باید به آن ها فکر کنید، عجله کردن اصلاً کار درستی نیست.
 
فال حافظ
 
دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
 
که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست
 
تعبیر:  خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
 
مرداد
 
مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتان را فراموش نکنید. فکر زیرکانه ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.
 
فال حافظ
 
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی
 
چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی 
 
تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید
 
شهریور
 
احساس فرسودگی می کنید؟ امروز همه کمی کلافه هستند، شما هم از این قائده مستثنی نیستید، به ویژه اگر سعی کنید از روال عادی امور خارج شده و کاری کنید که به انجام آن عادت ندارید احساس کسالت و بدخلقی خواهید داشت. بدتر از همه این است که چنانچه این طور شود ناخواسته ناراحتتیان را روی کسی که دوست دارید تخلیه کرده و او را ناراحت خواهید کرد. هرچقدر هم برنامه کاریتان فشرده باشد، زمانی را برای رسیدگی به خودتان بگذارید تا بهتر شوید. این روزها در زمینه های اجتماعی و ارتباطاتتان خیلی فعال و خلاق خواهید بود. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بیار زیادی خواهید داشت. عشق آینده شما باید مثل خودتان پرانرژی و خلاق باشد، پس تا می توانید حرف بزنید و راجع به طرف مقابلتان اطلاع کسب کنید.
 
 فال حافظ
 
رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی
 
مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 
 
تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید
 
مهر
 
حس ماجراطلبی در شما بیدار شده است، تا حدی که به کارهایی که با ماهیت واقعی شما جور در نمی آیند تمایل خواهید داشت. ممکن است به صورت ناگهانی به سفری یک روزه بروید و یا کار مهمی را بخاطردیدار با دوستان به تاخیر بیندازید. درست است که مسئولیت پذیری اهمیت ویژه ای دارد، اما شاید حقیقت این است که نیاز به انجام این کارها از خستگی بیش از حدتان نشأت می گیرد. بهتر است امروز را استراحت کنید تا هفته جدید را به خوبی شروع کنید. اگر هفته گذشته روابط عاطفیتان با مشکل همراه بوده اند بهتر است تنوعی ایجاد کنید و بدون برنامه ریزی قبلی عشقتان را به یک شام دونفره دعوت کنید و بی اینکه به نگرانی ها و مشکلات فکر کنید زمان لذت بخشی را با هم بگذرانید
 
فال حافظ
 
سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی
 
الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی 
 
تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.
 
آبان
 
پس از چند روز استراحت امروز سرشار از ایده هستید. از امروز تا چند ماه آینده دید خیلی خوبی به کار و زندگی خواهید داشت که مقدمه ای است برای آغاز یک مسیر تازه. دوستان تازه، آشنایی با افراد جدید و حتی لذت های تازه در زندگی. به هیچ فرصتی نه نگویید. از دوستانی که با شما یکرنگ نیستند دوری کنید. آنها فقط احساسات بد به شما می دهند و ذهنتان را از خلاقیت و ایده پردازی دور می کنند. به راحتی آنها را حذف کنید و راه های تازه ای را امتحان کنید.
 
فال حافظ
 
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
 
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما 
 
تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
آذر
 
کار شما بالاخره به مرحله نتیجه دهی رسیده است و به زودی از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع بهت خواهد شد. وقتی خوشبختی می بارد از در و دیوار می بارد و ممکن است پیشنهادهای کاری بسیار خوب و وسوسه انگیزی به شما بشود. اما مواظب باشید که فعلا از پیشرفت خود زیاد با کسی حرف نزنید، چرا که ممکن است این وضعیت حتی در نزدیک ترین دوستانتان هم ایجاد حسادت بکند. وقتش که رسید این خبرها را به دیگران هم بدهید، اما مواظب باشید که حرفتان را با چه کسانی در میان می گذارید. فقط به یاد داشته باشید، حالا که انرژی و انگیزه کافی دارید هیچ کاری را به تاخیر نیندازید. اجازه ندهید سرمستی ناشی از موفقیت های کاری شما را از عشقتان غافل کند.
 
فال حافظ
 
 ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی
 
هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی
 
تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی پس تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش
 
دی
 
مروز می توانید روی خواسته های بلندمدت خود تمرکز کنید. برای اینکه همه آنها به مرحله اجرا برسند، کافی است آنها را به بخش های کوچک تقسیم و بر اساس اولویت اجراییشان کنید. امروز خیلی رویاپرداز خواهید شد. خوب است چند ساعتی برای خود و خواسته های خود وقت بگذارید و ببینید تا چه اندازه از رویاهایتان واقعی شده اند! ترجیحا امروز خیلی حرف نزنید. بیشتر شنونده باشید.
 
فال حافظ
 
در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی
 
دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی
 
تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن
 
بهمن
 
نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید
 
 فال حافظ
 
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
 
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست
 
تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.
 
اسفند
 
شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.
 
فال حافظ
 
وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی
 
کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی 
 
تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود..
+7
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.