هرج و مرج در فرودگاه تهران برای دریافت ارز مسافرتی

ویدیویی از ازدحام و شلوغی در مقابل خودپردازهای بانکی در فرودگاه «امام خمینی»‌ برای دریافت ارز مسافرتی در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌برانگیز شده است.
 
رسانه‌های داخل ایران از جمله ایرنا صحت این ویدیو را تایید کرده و نوشته‌اند که این ویدیو مربوط به شب گذشته است.
 
به نوشته ایرنا، شامگاه ۱۵ اسفند مسافران چهار پرواز خروجی خارجی به‌طور همزمان برای دریافت ارز از باجه بانک ملی تلاش کردند و همزمانی این چهار پرواز، باعث شلوغی مقابل این باجه می‌شود.
 
ایرنا ویدیوهای دیگری از محل منتشر کرده و نوشته که «در حال حاضر تخصیص ارز مسافرتی بانک‌ها در فرودگاه امام به روال عادی در حال انجام است»
 
تحویل‎ارز به مسافران در هنگام خروج از ایران و بعد از عبور از گیت پرواز، صورت می‌گیرد و هرسال در اسفند ماه  با افزایش سفرهای خارجی در ایام نوروز تقاضا در بازار ارز افزایش می‌یابد.
+16
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    کل این افراد را باید به ....کشید، انقدر انسان بی ریشه باشه؟؟؟؟؟؟ حالا هزار دلار هم دادنشون که نمیدن، فردا پس فردا چی، بچه هاتون چی؟؟؟؟؟ بی فرهنی و‌بی ایاقتی نتیجه اش همینه، ایاقت از آخوند بد تر رو‌داریم
    1
    22
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

    کشوری که دارین داخلش زندگی میکنید دارن شخم میزنن و میخورن و خودتون و اینده نسل های بعدیتون همه رو هوا و در تاریکی مطلق میباشد ، شما ها دنبال چی هستید واقعا نمیشه درکتون کرد - مثلا همین چندر غازی که به اندازه یک هفته پوله تاکستیون تو هر خراب شده ای که قراره برید نمیشه .
    2
    24
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.