جو بایدن: کلید موفقیت برای یک ازدواج طولانی و ماندگار «سکس خوب» است

یورونیوز: بر اساس کتاب تازه تالیفی درباره جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده آمریکا که به ۴۷ سال رابطه عاشقانه او با رئیس جمهوری این کشور پرداخته است؛ جو بایدن، رئیس ‌جمهوری ایالات متحده آمریکا به شوخی به دستیاران و مشاورانش گفته است که کلید موفقیت برای یک ازدواج طولانی و ماندگار «سکس خوب» است.

کتاب جدیدی به قلم «کتی راجرز» خبرنگار حوزه کاخ سفید در روزنامه نیویورک‌تایمز قرار است این هفته تحت عنوان «زن آمریکایی؛ دگردیسی بانوی اول معاصر از هیلاری کلینتون به جیل بایدن» منتشر شود.

هر چند که بخش مربوط به توضیحات رابطه جنسی بایدن تنها چند پاراگراف از این کتاب ۲۷۶ صفحه‌ای را شامل می‌شود، اما این کتاب هنوز به بازار عرضه نشده، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

خانم راجرز می‌نویسد که بایدن در سال ۲۰۰۴ ترجیح داده بود تا از نامزد شدن برای انتخابات ریاست‌ جمهوری صرفنظر کند، اما این تصمیم وقتی برای مشاوران و دستیاران او بیشتر شفاف شد که جیل بایدن با یک تاپ‌گردنبندی پشت‌باز و در حالی که روی شکمش کلمه «نه» را نوشته شده بود وارد اتاق شد.

جو بایدن که اکنون ۸۱ سال دارد، در آن سال به هوادارانش گفت که علاقه چندانی به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد. او دلیل این موضوع را اینگونه مطرح کرد که «ترجیح می‌دهم در خانه باشم و وقتی فرزاندانم خواب هستند با همسرم عشقبازی کنم.»

هنگامی که از سخنگوی سناتور بایدن در مورد علت تصمیم او برای عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۴ سوال شد، این سخنگو صرفا شانه خود را بالا می‌اندازد و می‌گوید که «پر واضح است که [سناتور بایدن] خیلی عاشق همسرش است.»

به نوشته راجرز، «احتمالا جو بایدن در اظهارات عمومی در مورد زندگی شخصی خود، به ویژه در مورد مسائل اتاق خوابش گزیده‌گوتر است، اما با اینکه او الان رئیس جمهور شده است هنوز در محافل خصوصی با دستیاران خود به شوخی می‌گوید که داشتن سکس درست و حسابی برای حفظ یک ازدواج پایدار و شاد خیلی مهم است؛ چه بسا همسر بایدن خیلی هم [از این شوخی‌ها] خوشش نمی‌آید.»
روسای جمهور پیشین ایالات متحده در کنار همسر خود در مراسم درگذشت جورج بوش پدر به تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۸این کتاب به درد و اندوه جو بایدن از بابت فوت همسر اولش نیلیا و دخترشان نائومی در یک سانحه رانندگی در سال ۱۹۷۲ هم اشاره‌ای می‌کند.

جو و جیل در سال ۱۹۷۷ با هم ازدواج کردند، اما انگار لازم بوده تا جو بایدن برای گرفتن جواب بله پنج بار از جیل خواستگاری کند.

کتی راجرز در کتاب خود می‌نویسد که آقای بایدن در پنجمین خواستگاری می‌گوید که «تا جائی که بلد بودم صبر کردم، اما این بار رگ ایرلندی‌ام به جوش آمد: یا تصمیم می‌گیری با من ازدواج کنی یا تمام... من دیگر نیستم. دوباره برای خواستگاری پا پیش نمی‌گذارم.»
+12
رأی دهید
-31

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۷
    Zebelemahal - تهران، ایران

    کارهای اولیه ات رو درست انجام بده ، سکس خوب داشتن پیشکش
    8
    42
    ‌چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    میگن از آن نترس که های و هوی دارد. این مرده متحرک اینقدر که ضعف شده، حتی ویاگرا هم از گلوش پایین نمیره.
    10
    41
    ‌چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه
    کلاً مشکل بزرگ دنیا شده همین آلت مدار ی و آلت دست بودن در دست شهوت و سیری ناپذیری مسئولان ارشد و مدیران جوامع بشری! اگر قانونی بود که بخصوص رؤسای جمهور و حاکمین و معاونین و وزرایشان اخته و عقیم باید می بودند اولاً اینهمه جنایت برای کسب مقام رخ نمی داد م تنها شیفتگان واقعی خدمت جلو می آمدند و ثانیاً آلت مداری جایش را به عقل مداری و انسان مداری و شعور گرایی می داد .این مدل هر جا جواب ندهد مسلم بدانید در صورت اجرا در ایران و میان حاکمان وملاها و حامیانشان بشدت مؤثر است
    6
    23
    ‌چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
    اون از ترامپ با صحبتهای وقیحش و این هم از این عروسک لقوه ای، این متن انسان رو یاد داستان حامله شدن کنیز بسیار جوان ابراهیم نود و چند ساله می اندازه. ترکان عثمانی مثلی دارن که میگه کسی که دهان داره فکر می‌کنه هر چیزی دلش خواست می‌تونه بگه، در هر صورت آرزو بر جوانان عیب نیست. دغدغه های ما بیشمار و در انتظار بیداری جمعی هستیم و برای گذر زمان از اینگونه لطایف الحیل که باعث پوزخندی هست استفاده می‌کنیم. جاوید باد نام ایران زمین با رهبری یگانه ناجی ایران زمین شاهرضا پهلوی امید مردم ستمدیده این مرز و بوم
    8
    17
    ‌چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    حقیقت دقیقا همینه. زن و شوهری که رابطه جنسی سرد و با کشمکش دارند قطعا به مشکل میخورند. ذهن مردها و زنها درباره ازدواج متفاوت هستش. هفتاد درصد علاقه مردان به ازدواج بیشتر برطرف شدن نیازهای جنسی هستش و در زنها هفتاد درصد بخاطر دوران کوتاه بچه دار شدن و نیاز روحی برای دوست داشته شدن. مردی که ازدواج کنه و هفته ای یکبار اونم یا نه چندبار با بداخلاقی رابطه داشته باشه یا زنی که رابطه جنسی رو یک وسیله گروکشی برای رسیدن به خواسته هاش قرار بده قطعا در اولین فرصت اون مرد دنبال گزینه بعدی خواهد رفت حالا مخفیانه یا آشکارا بسته به توان مالی اش. در غرب ازدواج آسان نیست ولی جدا شدن خیلی آسان هستش. ازدواج آسان نیست چون شروع هر رابطه ای بخاطر سکس آسان نیست هم زنها آگاه هستند هم مردها دم به تله نمیدهند چون عمده زنها بعد از یک سنی تلاش میکنند از سکس بعنوان اهرم فشار استفاده کنند و این باعث میشه مردها ازدواج نکنند و در حد دوست دختر با پارتنرشون بمانند تا درگیر این فشارها نشوند.
    1
    6
    ‌چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.