دادستان سیستان و بلوچستان از «انفجار عامل بمب‌گذار در حین انجام عملیات» خبر داد

رادیو فردا: خبرگزاری‌های داخلی به نقل از مقام‌های قضایی از وقوع انفجار در نزدیکی یک پاسگاه انتظامی در شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان و مرگ عامل بمب‌گذاری خبر می‌دهند.

مهدی شمس‌آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه نهم اسفند گفت یکی از دو نفری که در حال بمب‌گذاری کنار جاده‌ای در اطراف حوزه استحفاظی پاسگاه محمدان بمپور بودند و قصد داشتند خودروی گشت این پاسگاه را منفجر کنند، در این انفجار کشته شد.

او گفت که در حین انجام عملیات بمب‌گذاری، پس از اتصال چاشنی انفجاری و مرگ یک نفر از این دو نفر، فرد دوم از محل «متواری» شد.

مهدی شمس‌آبادی این اقدام را «تروریستی» نامید و گفت که این دو نفر از خارج از مرزها «وارد کشور شده بودند».

شهرستان بمپور از نقاط ناآرام در ماه‌های اخیر بوده و روز چهارم آبان امسال نیز در حمله افرادی به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان این شهرستان، یک مأمور پلیس کشته و چهار نفر دیگر از کارکنان انتظامی زخمی شدند.

احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل ایران، آن حمله را به گروه مسلح «جیش‌العدل» نسبت داد، اما سایت خبری حال‌وش که اخبار استان سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد، نوشت که «گروه مسلح انصارالفرقان» مسئولیت حمله آبان‌ماه و کشته شدن مأمور نیروی انتظامی در محمدان بمپور را برعهده گرفته است.
+6
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    دقت کردید از موقعی که جنگ بین اسرائیل و فلسطینی ها زیاد شد این تروریست ها بیشتر دارن عملیات تو ایران انجام میدن؟
    10
    5
    ‌چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.