فال روز پنجشنبه ۲۹ فوریه - ۱۰ اسفند

 فروردین
 
امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت بخش شرکت کنید، می توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.
 
فال حافظ
 
صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی
 
در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی 
 
تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما" به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.
 
اردیبهشت
 
شما معمولا در رابطه با مسائل کاری هیجان زده نمی شوید و اوضاع را با آرامش تحت کنترل دارید، اما امروز کمی صیرتان ته کشیده است و بی حوصله هستید و احساس غریبی دارید، دلتان می خواهد امروز زودتر تمام شود و به کنار دوستان و خانواده بروید. اوضاع در محل کارتان هم زیاد باب میلتان نیست، سعی کنید ساکت باشید و وقتی دیگران حرف می زنند سکوت کنید. در واقع از الان تا سه هفته آینده بهتر است این روال را حفظ کنید و با احتیاط و واضح حرف بزنید و امکان برداشت اشتباه از حرف هایتان را به حداقل برسانید. اگر می خواهید با عشقتان حرف بزنید هم بد نیست از همین روش استفاده کنید تا بتوانید از همراهی او لذت ببرید.
 
فال حافظ
 
ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی
 
کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی 
 
تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.
 
خرداد
 
امروز سرشار از ایده هستید. البته برای کاشتن بذر و برداشت آن در آینده خیلی نزدیک هم فرصت خوبی هم فرصت خوبی است. از نظر جسمانی و سلامت بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید از آن برای انجام کارهای مفید استفاده کنید. کارهایی از قبیل کمک کردن در کارهای خانه یا ورزش. از اینکه مسوولیت هایی را به عهده بگیرید هیچ هراسی نداشته باشید. البته به اندازه توان خود مسوولیت قبول کیند تا شرمنده نشوید.
 
فال حافظ
 
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
 
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما 
 
تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان ستفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید
 
تیر
 
شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.
 
فال حافظ
 
احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی
 
خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی 
 
تعبیر:  کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله
 
مرداد
 
خوش بینی و مثبت نگری این مزیت را دارد تا شما را به مراحل بالاتری برساند. وقتی می توانید بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید، مطمئن باشید شانس های بسیاری هم برایتان ایجاد خواهد شد. امروز از نظر فکری و جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید. امروز با دوستان خود قرار ملاقات بگذارید و دور هم جمع بشوید. امروز می توانید با صدای بلند بخندید و از همه لحظه های خود لذت ببرید.
 
فال حافظ
 
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
 
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است 
 
تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
شهریور
 
اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.
 
فال حافظ
 
دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
 
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی 
 
تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.
 
مهر
 
عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته اید، امروز واقعی تر می شوند. این مثل برنامه ای می ماند که فکر می کردید در آینده ای دور تحقق پیدا می کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.
 
فال حافظ
 
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
 
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا 
 
تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.
 
آبان
 
باوجود اینکه نیمی از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.
 
فال حافظ
 
 زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی
 
اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی 
 
تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.
 
آذر

 
شما امروز وسوسه شده اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده اند تجربه می کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.
 
فال حافظ
 
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی
 
چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی
 
تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.
 
دی
 
امروز همه چیز مبهم و گیج کننده است. از رفتار اطرافیان گرفته تا رویدادهای زندگی همه عجیب و غریب به نظر می رسند. شما پارانوئید و بدبین نشده اید، فضای امروز واقعا این طور است و باید از خود در مقابل این وضعیت دفاع کنید. در محل کار صبور باشید و در مقابل هر رفتاری از خود واکنش نشان ندهید. مطمئن باشید نتیجه صبر و حوصله خود را دریافت خواهید کرد و خیلی زود از این همه ابهام و سردرگمی خارج خواهید شد. فقط امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید که زمان مناسبی برای این کار نیست.
 
فال حافظ
 
نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی
 
دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی
 
تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.
 
بهمن
 
ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می کنند می توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.
 
فال حافظ
 
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
 
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
 
تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید
 
اسفند
 
امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.
 
فال حافظ
 
می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی
 
مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی 
 
تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود..
+8
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.