فال روز دوشنبه ۲۶ فوریه - ۷ اسفند

فروردین
 
امروز شاید نظم همیشگی خانه شما کمی بهم بخورد. اما نگران نباشید وقتی چیز بدی اتفاق می افتد نتیجه خوبی دارد. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و وقت گذراندن با هم و صحبت کردن بهره مند می شوید. چون هر دوی شما اخیراً سرتان شلوغ بوده باید ارتباطات خود با هم را قویتر کنید. دوباره رابطه خود را عمیق کنید. در چند هفته اخیر شما اطلاعات نادرست زیادی در مورد چیزی که برایتان مهم است و در محل کارتان حیاتی است، دریافت کردید. امروز حقیقت روشن می شود و می توانید بطور سازنده ای کار کنید.
 
 فال حافظ
 
ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی
 
کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی 
 
تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.
 
اردیبهشت
 
آیا آزادانه پرواز می کنید و یا اجازه می دهید نگرانی هایتان جلوی شما را بگیرند؟ وقت آن رسیده است که با ترس هایی که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند مواجه شوید. از چه ریسک هایی برای حفظ امنیت خود دوری کرده اید؟ آیا کسی هست که باید ببخشید؟ تا زمانی که این چیزها ذهن شما را درگیر می کنند هیچگاه اوج نخواهید گرفت. خودتان را برای یک بعدازظهر پر از فعالیت که می تواند نقطه عطفی برای شما باشد آماده کنید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید.
 
فال حافظ
 
انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی
 
پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی 
 
تعبیر: مطمئن باشید که صدای دلتان به خداوند رسیده است. هر چند که فکر می کنید بد نام شده اید ولی باز هم امیدوار باشید همت کنید تا باز هم با نام نیک از شما یاد کنند. غلاوه بر اینکه پول ندارید دیگران هم از شما دوری می کنند بهخدا توکل کنید بندگی حق تعالی باعث مبارکی بخت تان می شود. به فکر انتقام نباشید. شکوه و شکایت هم نکنید.
 
خرداد
 
اگر ناراحت هستید که دیروز کارها را خراب کرده اید اکنون زمان آن رسیده که عذرخواهی کنید.شما می توانید از صمیم قلب تان عذرخواهی کنید زیرا از احساسات تان به خوبی با خبر هستید.از اینکه زمان زیادی را تنها و بدون یار بوده اید خسته هستید و اکنون تمایل دارید وقت تان را با افرادی بگذارنید که برای تان مهم هستند.
 
فال حافظ
 
گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب
 
گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب 
 
تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
تیر
 
امروز خیلی اصرار دارید در غار تنهایی خود بمانید و با کسی معاشرت نداشته باشید. احتمال اینکه عصبی یا کلافه باشید، وجود دارد اما اینقدر نیست که خودتان را از دنیا مخفی کنید. در حال حاضر شما در میانه یک تغییر بزرگ در زندگی قرار دارید. اگر معاشرت را دوست ندارید، به خودتان فکر کنید. رابطه خود با عشقتان را تحلیل کنید و برای مشکلاتی که وجود دارد، دنبال راهکار باشید. امروز را بیشتر به فکر کردن اختصاص دهید و تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید.
 
فال حافظ
 
زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی
 
روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی 
 
تعبیر:  مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.
 
مرداد
 
امروز هرچقدر هم که آرام و راحت باشید یک جا نشستن برایتان بسیار سخت خواهد بود. امروز آرام کردن فکر و بدنتان کار بسیار مشکلی خواهد بود. نمی توانید روی کارتان متمرکز شوید و بهتر است امروز وظایف سخت و پیچیده را به عهده نگیرید. به جای اینکه بگذارید این حالت باعث استرس و آشفتگی در شما بشود، از این همه انرژی استفاده کنید. پروژه خانگی خلاقانه ای که مدت هاست پشت گوش می اندازید را انجام دهید و خودتان را سرگرم کنید. احساساتتان را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید، این تنها راه برای آگاه ساختن او نسبت به احساسات قلبی شما است. شجاع باشید، از منطقه امن خود خارج شوید و حرف دلتان را به زبان بیاورید.
 
فال حافظ
 
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
 
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را 
 
تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی
 
شهریور
 
اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.
 
فال حافظ
 
ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را
 
ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را 
 
تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.
 
مهر
 
یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.
 
فال حافظ
 
ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی
 
چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی 
 
تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.
 
آبان
 
بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.
 
فال حافظ
 
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
 
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما 
 
تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.
 
آذر
 
امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.
 
فال حافظ
 
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی
 
چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی
 
تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.
 
دی
 
امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.
 
فال حافظ
 
زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم
 
می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم
 
تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد
 
بهمن
 
اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
 
فال حافظ
 
دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
 
که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست
 
تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
 
اسفند
 
خودتان را جمع کنید و از آنچه که اتفاق افتاده درس گرفته و از گذشته به عنوان روشن کننده چراغ راه آینده استفاده کنید. ممکن است در نهایت حیرت به این مسئله پی ببرید که دیگران از شما سوء استفاده کرده و یا باعث جلوگیری از پیشرفت شما شده اند. حالا وقت سرزنش کردن خودتان نیست، آب رفته به جوی باز نمی گردد، بهتر است تمام این چیزها را یک گوشه ذهنتان نوشته و به راه خود به سوی پیشرفت ادامه دهید. شما بزرگ شده اید، به ساز دیگران نرقصید، خودتان تصمیم بگیرید. برای عاشق هایی که هنوز به مرحله ازدواج نرسیده اند این روزها همه چیز عالی خواهد بود، اما متأهل ها باید کمی بیشتر روی زندگی خانوادگیشان متمرکز شوند و در مقابل مشکلات صبور باشند.
 
فال حافظ
 
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
 
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست 
 
تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند..
+10
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.