شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به اتهام شروع قتل

سایت رویداد 24:  پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی این گروه جزییاتی از شکایت «همایون شجریان» از «کتایون خوانساری» (همسر استاد محمدرضا شجریان) در اواخر سال ۱۳۹۶ منتشر شده است.


به ادعای برخی رسانه‌ها، در اسناد منتشر شده از هک قوه قضائیه سندی وجود دارد که نشان می‌دهد همایون شجریان پسر استاد آواز ایران،  سال ١٣٩٧،  یعنی دو سال پیش از درگذشت پدرش از کتایون خوانساری، همسر محمدرضا شجریان به اتهام "شروع قتل عمد" شکایت کرده است.
 شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به اتهام شروع قتل
+12
رأی دهید
-31

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    زن بابا ، زن باباست ولی اون خواهر زنت هم بوده . حالا این خواهر زن خواهر نشد ، زن بابا هم مادر نشد ، دلیل طلاق بوده ؟ چه نسبت فامیلی داشتید . راکی یا راکشابندن، پیوند برادری است در هند که دو انسان را متحد می کند، خواه آنها برادر و خواهر باشند، یا دوست . این نوع برادر برای همیشه برقرار خواهد بود
    37
    9
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا

    گروه هکری علی خامنه‌ای، از اسناد بدست آمده شما کارتان افشا و خراب کردن مردم است یا افشای جنایات آخوند ها ؟دعوای مردم عادی را پخش کردن کار وزارت اطلاعات رژیم اسلامی است تفرقه افکنی بین مردم ایران و ادامه کشتار مردم ایران و غارت ایران توسط رژیم اسلامی اشغالگر ،،، مطمئن هستی که که جزو اپوزیسیون ساخت وزارت اطلاعات رژیم اسلامی نیستی یا باید تو را هم مثل مسیح علی‌نژاد اعزامی از رژیم اسلامی داخل شده در سازمان مجاهدین خلق شعبه دیگر رژیم اسلامی برای خر کردن و اخبار سازی دروغی ،،،افشا کنیم ؟
    4
    37
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران
    Ginger - چگو، اسپانیا
    فقط تو خوبی
    10
    0
    شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا
    آنتی فاشیست آب را بریز آنجا که می سوزد دوره خر کردن مردم ایران تمام شده تو کله پوک شما آخوندها از کاه پر شده که هنوز در خیال کلاه گذاشتن سر مردم هستید
    0
    13
    یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.