جمهوری چک متهم به توطئه برای قتل مسیح علی‌نژاد را به آمریکا تحویل داد

 پولاد عمروفرادیو فردا: جمهوری چک روز چهارشنبه، دوم اسفندماه، فرد متهم به طراحی و برنامه‌ریزی برای قتل مسیح علی‌نژاد، از چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی، را به آمریکا تحویل داد.

وزارت دادگستری چک تأیید کرد که پولاد عمروف، شهروند گرجستان و ساکن جمهوری چک و اسلوونی، صبح چهارشنبه در فرودگاه به مأموران آمریکایی تحویل داده شده است.

وزیر دادگستری جمهوری چک اواخر ‌تیرماه سال جاری اعلام کرده بود که پولاد عمروف که در آمریکا به مشارکت در توطئه قتل مسیح علی‌نژاد متهم شده و تحت تعقیب است مسترد خواهد شد.

استرداد عمروف به دلیل تجدیدنظرخواهی او تاکنون به تعویق افتاده بود.

مراجع قضایی آمریکا در ژانویه ۲۰۲۳ علیه پولاد عمروف و دو نفر دیگر به جرم مشارکت در توطئه مورد حمایت حکومت جمهوری اسلامی برای قتل خانم علی‌نژاد کیفرخواست صادر کرده بودند.

وزارت دادگستری آمریکا بهمن‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با گشایش پرونده تحقیقات در این مورد گفت که پولاد عمروف و رهبر این باند تبهکار به نام رأفت امیروف که اکنون در ایران به سر می‌برد طراحان و هدایت‌کنندگان این توطئه بوده­‌اند.

آن‌ها به خالد مهدی­‌اف، یک شهروند آمریکایی، دستور داده بودند که خانم علی‌نژاد را بکشد و به این خاطر ۳۰ هزار دلار برای او ارسال کرده بودند.

خالد مهدی­‌اف در ژوئیه ۲۰۲۲ با یک تفنگ کلاشینکوف در برابر منزل خانم علی‌نژاد بازداشت شد. وزارت دادگستری آمریکا گفت که او قصد داشت مسیح علی‌نژاد را به بیرون از منزل بکشاند و او را ترور کند.

پولاد عمروف، رأفت امیروف و خالد مهدی­‌اف به اقدام به قتل، توطئه و پولشویی متهم شده­‌اند که در صورت اثبات جرم روی هم رفته مجازات آن حدود ۴۰ سال زندان است
+55
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۰
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    فاطی افغانی اووف رو هم دیپورت کنید
    6
    58
    ‌چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    الان ساندیس خورهای فرقه پهلوی میگن پلان این سوقصد به جان شاهنشاه پهلوی سوم بوده و این معصومه قمی خودش را انداخته جلو. 🤣🤣🤣یک مشت پیرمرد متوهم در این سایت‌ها پرسه می‌زنند و نقص پنجاه تا پهلوی پرست را بازی می‌کنند
    31
    8
    ‌چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۰
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    شما زیاد زور نزن واست خوب نیست دکترت گفته خون ریزی میکنی‌ برو از جیره خور‌های سالمند مامان لچکی بگو که وباسیل شون اندازه کف دست شده. مگه نه ضد بشر
    5
    16
    ‌چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    نیک پیداست که از فرهنگ ساواکی آخوندی نشخوار میکنی وبا بکار بردن واژه های بواسیل و جنسی نگاهت به لواط کاران اسلامی است. از ارازل اسلامی کراواتی خاندان آخوند پرور پهلوی انتظاری بیش از این نیست. مایک پمپئو پته شما را ریخت روی آب و ماهیت پدر نورالزهرا را برای همه آشکار کرد که باسپاه چهار پایان در ارتباط است. چه جالب است که زائده های پهلوی نورالزهرا چقدر بیسوادند و حتی یک کامنت بدون غلط املایی را نمیتوان از آنها دید. 🤣🤣🤣اول یک کلاس اکابر برین. این وجه اشتراک شاه اللهی ها و حزب اللهی ها است. مرگ بر چهار فاسد. آخوند و پهلوی و چپ و مجاهد.
    6
    2
    ‌پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.