گروه عدالت علی می‌گوید به «میلیون‌ها سند و پرونده قوه قضاییه دسترسی پیدا کرده است»

گروه هکری «عدالت علی» اعلام کرد که وب‌سایت قوه قضائیه جمهوری اسلامی را هک کرده است.
 
گروه هکری عدالت علی اعلام کرده در یک حمله سایبری موفق شده «به سامانه مدیریت پرونده‌های قوه قضاییه نفوذ کند و به میلیون‌ها پرونده دست یافته است.»
 
این گروه هکری همچنین اعلام کرده است تا ساعاتی دیگر «بیش از ۳ میلیون پرونده را در سایت خاصی که به همین منظور ایجاد شده، در دسترس عموم قرار می‌دهد.»

 گروه هکری «عدالت علی» ضمن اعلام خبر منتشر کردن این اسناد بر روی یک سایت، شماری از سندها را در کانال تلگرام خود قرار داد.

گروه هکری عدالت علی در کانال تلگرامی خود نوشته: «ما همچنین به چندین سرور قوه قضایی نفوذ کردیم و توانستیم ده‌ها هزار سند محرمانه و خیلی محرمانه را بدست آوریم. امروز نمونه‌های کوچکی از اسناد سرور قوه قضایی را برای شما به اشتراک میگذاریم

این گروه، سه‌شنبه یکم اسفند، در پستی در شبکه‌ اجتماعی «ایکس»‌ اعلام کرد که «به سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی نفوذ کرده» و به اطلاعات «3 میلیون پرونده قضایی» و تعدادی اسناد محرمانه دست پیدا کرده است.

این گروه هکری سابقه حمله سایبری به سیستم دوربین‌های زندان اوین و پخش ویدیوهایی از شکنجه و بدرفتاری با زندانیان و پخش فیلم اعتراضات سال گذشته ایران را دارد.
+38
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    یک مشت احمقی که اسمشان را گذاشته اند گروه هکری «عدالت علی» علی اگر عدالت داشت 700 نقر را در یک روز نمی کشت اینا هکر نیستند یک مشت اصلاح طلب هستند که در تمام دستگاههای طویله اسلامی نفوذ دارند و راحت می توانند به تمام پرونده ها دسترسی پیدا کنند این اگر واقعا هکر هستند چرا تا بحال از رهبر مفعولشان چیزی را هک نکرده اند
    3
    26
    ‌سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.