همسر سوم البغدادی: دولت به اصطلاح اسلامی «داعش» دولت ازدواج بود

پس از آنکه اسماء همسر اول ابوبکر البغدادی و امیمیه دخترش در دو مصاحبه جداگانه قبلی برخی اسرار زندگی سرکرده مقتول داعش ابوبکر البغدادی را فاش کردند، نور ابراهیم همسر سوم وی، شنبه 28 بهمن در مصاحبه‌ای اختصاصی با «العربیه» برخی از اسرار رهبر مقتول گروه تروریستی «داعش» را فاش کرد.

نور ابراهیم ، دختر ابوعبدالله الزبیعی، یکی از رهبران برجسته داعش و زن سوم ابوبکر البغدادی در مصاحبه با العربیه، گفت که رهبر مقتول داعش روز خود را به تنهایی در اتاق شخصی‌اش در خانه سپری می‌کرد و با همسرانش به جز شب ارتباطی برقرار نمی‌کرد.

نور ابراهیم افزود: «با بقیه همسران و 9 کنیز اسیر در یک خانه زندگی می‌کرد».

او در این مصاحبه گفت که درخواست البغدادی برای بازگردان دو همسر دیگرش و زندگی با آنها در یک خانه آزارش نمی‌داد.
اختلاف همسران البغدادی
نور ابراهیم همسر سوم البغدادی که در حال حاضر در عراق زندانی است، تأکید کرد که «اختلافات اساسی بین ما و همسر سوری البغدادی وجود داشت».

همسر سوم البغدادی گفت: «تعدد زوجات چیز خوبی نیست».

او درباره تعداد زیاد ازدواج‌های رهبران داعش گفت که «دولت خلافت به اصطلاح اسلامی به دولت ازدواج با زنان بسیار تبدیل شده بود».
تلفن ممنوع است
نور ابراهیم خاطرنشان کرد که تلفن در داخل خانه البغدادی کاملاً ممنوع است.

او همچنین گفت که العدنانی تنها رهبر سازمان داعش بود که از البغدادی در خانه دیدار می‌کرد.
کشته‌شدن سرکرده داعش
ابوبکر البغدادی در سال 2014 مناطق وسیعی در عراق و سوریه را تحت کنترل داشت و در آن زمان ادعای «خلافت» به اصطلاح اسلامی را اعلام کرد و قوانین افراطگرانه خود را اعمال کرد، در اکتبر 2019 در یک عملیات ویژه آمریکایی در استان ادلب در شمال غرب سوریه کشته شد.

رهبر داعش در این عملیات خود را به همراه دو همسر و فرزندش منفجر کرد.

در آن زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری وقت آمریکا اعلام کرد که یک تیم کماندویی از نیروهای آمریکایی او را شناسایی و تعقیب کرده است.

این سازمان در سال 2017 از نیروهای عراقی و ائتلاف بین‌المللی شکست خورد و تمام مناطق تحت کنترل خود را از دست داد اما هنوز هم برخی از هسته‌های آن در برخی مناطق صحرایی بین سوریه و عراق به طور جداگانه‌ای فعال هستند.
+28
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    البغدادی داشت راه و روش پیامبر شارلاتان خودش را میرفت که در زن بارگی بعد از امام حسن و شاهان قجری کسی رو دست پیامبر شارلاتان اسلام یلند نشده است
    4
    60
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    دقیقا مانند پیغمبر و امامان زن باره و مفتخور اسلام که همگی تعداد زیادی زنان را برای شهوت رانی در اختیار داشتند رهبران دانش هم همان شیوه را دنبال می کردند. مذهب همیشه وسیله ای برای کسب قدرت و منافع شخصی بوده و هست و همیشه هم عده ای ساده و احمق دنبال رو آنان می شوند
    2
    47
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    1:در دوران اوج داعش هزران دختر جوان بخصوص عرب و ترک از اروپا .بیشتر از آلمان و فرانسه و انگلیس. به داعش پیوستند. همه بزرگ شده اینجا .اکثریت نه از خانواده پول دار یا خانواده فقیر. معمولی‌.مثل بقیه ما. با یک عقیده صد درصد به داعش پیوستند. کنیز یزیدی داشتند. شکنجه می‌‌دادند. ویلا‌ها دیگران را غصب می‌‌کردند. پول و طلا اسیران به یغما می‌‌برند. در کنار همسران سر اسیران را با چاقو با میوه خوری می‌‌بریدند. قش قش می‌‌خندیدند. و فیلم می‌‌گرفتند و در اینترنت نشان می‌‌دادند. امروز همه می‌‌گویند ما نبودیم یا ما نمی‌‌دانستیم. مجبور بودیم. چقدر این جمله‌ها آشنا به نظر می‌‌یاد. خودمان ۵۷ یا حماس امروز.از چه سنی‌ یک انسان باید بار رفتار خود و عملکرد خود مسئولیت به عهده بگیرد ؟آیا باید فقط محیط را مقصر دانست ؟که انسانی‌ در آن متولد شده و تربیت شده؟ پس مسئولیت فردی چیست؟اگر ما فقط محیط و جامعه را عامل جنایت بدانیم.پس نباید یک آلمانی را را مقصر دانست. یا ما ایرانی‌‌ها را که با دست خود گور خود را کندیم.اکثر این خانم اه امروز در اردوگاه‌ها ترکیه هستند یا جای دیگر. و مدعی هستند
    0
    27
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    2:و مدعی هستند که بر مبنا قانون اساسی‌ آلمان یا انگلیس شهروند این دو کشور هستند. باید مخارج بازگشت‌ها پرداخت شود. زیر سوسیال سیستم روند. مخارج تحصیل فرزندان باید پرداخت شود.کرایه خانه و بیمه پزشگی باید پرداخت شود. این هم چقدر شباهت به ما دارد ؟ ۹۱ سال به گوش ما خواندند مرگ بر امپریالیست. از زمان تشگیل گره ۵۳ نفر توسط تقی‌ ارانی در آلمان شرقی تا پایان ۱۳۵۷. زمانی که نتیجه مرگ بر امپریالیست را دیدند همه به وسط امپریالیست فرار کردند و در جلو سوسیال اروپا صف بستند و با یک اعتماد ۱۰۰% خواهان حقوق خود از اداره سوسیال هستند.حماسی داریم که همین چند ماه پیش به دخترک یهودی ۱۴ ساله طرفدار فلسطینی تجاوز می‌‌کرد.به سرش شلیک می‌‌کردو با موبایل فیلم می‌‌گرفت و در اینترنت نشان می‌‌داد. اکثریت مردم غزه همکاری نکردند ولی‌ در کنار ایستاده و هورا می‌‌کشیدند.آیا نگاه به جنایات و مانع نشدن خود جنایت نیست، آیا بی‌ بی‌ بر حق نیست از اسپرم داخل این دختر یک نمونه بگیرد و خانه به خانه در غزه دنبال این این جانوران بگردد.حالا هی‌ سر منبر نروید. بله امپریالیست. سیونیست استثمار . همه چیز‌ها را می‌‌دانیم.
    1
    17
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    3;همه چیز‌ها را می‌‌دانیم. فقط اگر یک عقل دارید یه پرسش از خود.مسئولیت من به عنوان یک انسان جدا از محیط چیست ؟ شما که همه از دم همانیست.ضد جنگ . مردم دوست هستید. تمامی قشر ۵۷ تا حماس تا مردم غزه تا قسمتی از ما در سال‌ها ۵۷ همه منطق آنها از همانیسموس می‌‌یاد از آغاز انقلاب فرانسه. کانت . اسپینوزا . بدون آنکه معنی و قانون اول همانیست را بدانند. بخصوص نسل روشنفکر ۵۷ ما. حماس امروز ,چپ و دمکرات پوگرسیو و اروپا. همانیست می‌‌گوید مسئولیت فردی اولین شرط است. مقصر بودن شخصی‌ یک تعد به قرضی است که به شما پرداخت شده " بوده و نبودن در سال‌ها ۵۷. یا غزه قبل از حماس" تنها همین یک جمله عملکرد اسراهیل را مثبت می‌‌بیند. یا اینکه این زنان داعشی را پس نگیرند. قانون دوم همانیست. انسان وارث عملکرد خود است. با حماسی تجاوز گر چکار کنند؟ یا زن داعشی که با سیخ داغ آن ایزدی را داغ می‌‌کرد؟ با چلو کباب و بستنی با آب هویج پزیراهی کنند؟سوم هر کسی‌ که بر ضد یک قانون هومان و بر ضد قاعده انسانی‌ خلافی کند.شر است . با یک انسان شر باید چکار کنند ؟ یکی‌ از شما قادر پاسخ منطقی‌ دهد ؟
    0
    14
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    4:یکی‌ از شما قادر پاسخ منطقی‌ دهد ؟ مریدان دمکارسی .آنتی سیمیت‌ها ؟ خلقی‌ها خودمان ؟ یک بار اسپینوزا را خوانده یا فقط چون مریم. حنیف نژاد یا کیانوری گفته شما هم قبول کرده ؟
    0
    14
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    ایران سرزمین من - منچستر، انگلستان
    داعش اعلام کرده بود که ما دقیقا راه و روش اسلام را که فراموش شده بود اجرا میکنیم، گردن زدن، قطع دست بردگی و کنیزی زنان، داشتن زن زیاد و … همه از قوانینی بود که از صدر اسلام وجود داشته است.
    0
    18
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    انسان مسلمان فقط از روی غریزه عمل میکند و یکی از این غرایز مثل موش ها جماع دائمی و تولید مثل است
    1
    14
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.