اشتباه نکنید این یک مجلس عروسی نیست بلکه ستاد انتخاباتی یک کاندیدای مجلس است

 
در این میان انتشار کلیپ‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در فضای مجازی حاشیه ساز شده است؛ آنچنان که یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس کلیپی از ستاد تبلیغاتی یکی از داوطلبان منتشر کرده که صدای آهنگ شاد به زبان آذری و رقص نور پخش شده در آن، تداعی کننده تالار‌های عروسی است.

+2
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    mathador - هامبورگ، آلمان

    ملت که کار وزندگی ندارند. همه بیکار وعللاف .تا شنیدن چلوکباب وموزیک مجانی هست رفتند. در ضمن این انتخابات نیست بلکه سرمایه گذاری هست. تمام مخارج این جشن حقوق یک ماه نماینده نمیشه . یعنی طرف یه ماهه در میاره .بعدش هم که معلومه. ماهیانه بالای ۲۵۰ میلیون حقوق و رانت های اقتصادی . تازه همین نماینده که الان پارتی راه انداخته فردا پاش که به مجلس بازشد قانون در میاره که وسایل موزیک حرامه و دشمن میخاد جوانان ما را به گمراهی بکشد.
    0
    44
    شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    mathador - هامبورگ، آلمان
    ملت؟؟؟ اینکه پنجاه نفر یک جا جمع بشن شدند ملت و میشه به 85 میلیون ایرانی توهین کرد. تو هم حتما مارتین لوتر کینگ یا چگورا یا علامه دهر هستی. چقدر این فضای مجازی گاهی مسخره می‌شود که هر تنبان به پا می‌آید به مردم ایران توهین می‌کند.از مشروطه به اینطرف در هیچ کجای دنیا اینهمه تظاهرات و شورش و مخالفت با استبداد و ظلم در جایی از دنیا اتفاق نیفتاده که تنها در ایران بوده. تنها در ده سال گذشته چند جوان در خیابان و شکنجه گاه رژیم آخوندی جانش را از دست داده. چقدر بعضی ها عوضی هستند که خود کاری نمی‌کنند و فقط زر می‌زنند. شعور داشته باشیم و نام ملت ایران نیاوریم. عده ای از ایرانیان احمق هستند. عده ای از ایرانیان وطن فروش هستند اینها فقط عده ای از ساکنان ایران هستند
    6
    6
    شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
    پفیوز انگار عروسی ننشه، دارن ننه شو می برن به حجله.😂
    1
    9
    شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.