ویدیوی سخنان جنجالی همسر ابوبکر البغدادی:من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم

ایندیپندنت فارسی: شبکه تلویزیونی الحدث روز پنجشنبه ۲۶ بهمن، تصاویری را از گفتگو با اسما محمد، همسر اول ابوبکر البغدادی منتشر کرد.

اسما محمد طی اظهاراتی جنجالی گفت: «من تا قبل از خطبه مشهور البغدادی در مسجد جامع موصل از انتخاب او به عنوان خلیفه داعش اطلاع نداشتم. او آرزو داشت دامنه خلافتش به رم برسد».

او در ادامه گفت که «من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم. او حتی دختر ۱۲ ساله‌اش را شوهر داد. من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همرزمانش ناراحت شده باشد».

او افزود: «نیرو‌های آمریکایی هنگامی که دنبال البغدادی بودند، به خانه‌اش حمله و برادر بزرگ او را بازداشت کردند. البغدادی با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند. بیگانگان تفکر داعش را هدایت و رهبری می‌کردند. اعضای داعش تعداد زیادی یتیم و بیوه از خود به جای گذاشتند».

ابوبکر بغدادی با نام اصلی ابراهیم عواد بدری قریشی، با رهبری گروه داعش و اعلام خلافتی خودخوانده، مناطقی را در عراق، سوریه، لیبی و افغانستان، تصرف کرد. اسلامگرایان افراطی بسیاری از سراسر دنیا با او پیمان بستند که در پی آن هزاران نفر از انسان‌های غیرنظامی به دست این گروه کشته شدند‌.

ارتش ایالات متحده محل زندگی البغدادی را روز ۲۷ اکتبر ۲۰۱۹ شناسایی و با پهباد هدف حمله قرار داد که در این عملیات، رهبر داعش به همراه چند تن از همسران و نزدیکانش کشته شدند
+27
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    احمق ، پیغمبرت هم زمان خرپیره گی ، با یک دختر بچه هشت ساله ازدواج کرد و اسلام زیر شکمی _ حیوانی رو به شوهر بیشرف و گور بگور تو آموخت !! همینطور کشتار بیگناهان رو !!
    6
    57
    جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    جالب اینست که میگویند ما مسلمانیم ولی دوست ندارند که به یاد بیاورند که محمد بیش از 100 نفر همسر و کنیز و غلامبچه داشته و در پنجاه و چند سالگی برای عایشه دختر 6 ساله ابوبکر شق درد گرفته است
    6
    48
    جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    استفاده واژه تجاوز غلط أست چون طبق قوانین اسلام این زن و زنان دیگر غنیمت جنگی بوده اند و نه تنها تجاوز نبوده بلکه ثواب هم داشته أست باور ندارید میتوانید رساله هر آخوند قر.....ق را بخوانید
    2
    43
    جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    JkFarzad - منچستر، انگلستان
    هر چی حـ... مثل این مردک هست خودش نماینده خدا میدونه
    0
    5
    جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.