پیام آمریکا به مردم ایران در سالگرد استقرار حکومت جمهوری اسلامی

آبرام پیلی، رژیم ایران فقط خشونت و فساد در داخل و خارج از ایران به همراه داردآبرام پیلی، معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می‌گوید: «۴۵ سال پیش در چنین روزی انقلاب ایران منجر به استقرار رژیمی شد که بر ترس، خشونت و ستمگری استوار است.»

آقای پیلی در چهل‌وپنجمین سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران، با انتشار یک پیام ویدئویی در حساب‌های وزارت خارجه آمریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که حکومت ایران «رژیمی است که به جای استقبال از صلح و رفاه، فقط خشونت و فساد در داخل و خارج از ایران به همراه داشته است.»

همزمان گزارش برخی از خبرگزاری‌های داخلی حاکی است که در سراسر آن کشور طرفداران حکومت برای شرکت در مراسم سالگرد وقوع انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.
+42
رأی دهید
-40

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    FTH12 - تبریز، ایران

    برو مردک جلغوز خودتون این شپشو ها رو اوردین حالا دم از ازادی مردم به جان امده میکنی احمق تر از شما ها مادر نزائیده !
    11
    93
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    خفه شو بابا این آشی که شماها خودتون پختید حالا هم با آزاد کردن پول ها دارید ادویه دارش میکنید امیدوارم که از این آش خودتون هم نوش جان کنید
    7
    87
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    برو آقا این دام بر مرغ دگر نه!! فکر کرده صد سال پیش که چرت و پرت بگن و مردم باور کنند!! شماها از جمهوری اعدامی حمایت صددرصد نکنید نمی خواد کار مثبتی برای مردم ایران بکنید
    7
    78
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    یادتون رفته که اینها دستپخت و هدیه خودتون واسه مردم ایران و منطقه بودند !!؟ حالا دیگه اَخی شدند و فاسد و جنایتکار !!؟ لعنت بذات کثیف همتون !!
    5
    83
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    خفه شو عوضی، دست پخت شماها بهتر از اینهم‌نتیجه اش نمیشد. فقط اینو بدونید با رفتن شاه ایران صلح نه از خاورمیانه، بلکه از دنیا رفت.
    9
    77
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

    ابرام کچل.کدوم جوانه ایرانی کسبوکار راه انداخته تو خارج؟اگع دنبال کسبوکاربودن میرفتن مالزی.ژاپن.اندونزی.امیریکا و اروپا.واسع ایرانی.هیچی نداره.افسوردگی میگیرن.دوستی داشتم قدیم.باخونواده.زن و دوتاخردسال بچه. رفتن امیریکا.تاسه سال فقط غم وقصه.زنش مجبوری کارگر.تو ایران زنش دست به سیاسفیدنمیزد.خودش ایران.رئیس کارگاه قالبسازی بود.اقا خودش.خر خودش.ولی کارگر بقیه شدتوامیریکا.حیف نبود؟حیف نشد این؟اروپام شنیدم تا چن سال حق کارنداری.تا اقامت ندادن.
    62
    16
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    واقعیت - تهران، ایران

    جدا به شعور مردم باید افتخار کرد،دستشون رو شده برا مردم ایران اگر بخواهی حساب کنی علی چلاق اشتباه نمیگه امریکا بزرگ‌ترین دشمن مردم ایرانه اون خدا بیامرز رو همین امریکا و انگلیس پشتشو خالی کردن.ارزو میکنم خداقل یه روز مردم ایران طعم زندگی کردن رو بچشن
    12
    37
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    اقای رییسی۲ جان مادرت تو نوشته نکن، خرج رو دستمون می زاری، هر دفعه باید یه مترجمم پیدا کنیم ببینیم تو با چه زبونی نوشته کردی. اینا نمونهً بارز طرفدارای این حکومت اقا امام زمانن حتی یه بچه که کلاس اول ابتداییم طی کرده باشه سطح سواد و شعورش از این قشر بیشتره.
    6
    32
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    خودکشی دست جمعی بهترین توصیف هستش. مقایسه دو حکومت مقایسه کارآمدی پیشرو و ناکارآمدی محض در زمان خودشون هستش. پهلوی حداقل بالای ۸۰ درصد کارآمدی داشته که توانسته کشور را از تل خاک قاجارها به بهترین کشور منطقه و رقبای جهانیش مثل کره و چین و مکزیک بکنه ولی ولایت فقیه ناکارامدی محض و منفی که بعد ۴۵ سال ما بدترین کشور منطقه و پنجاه سال عقبتر از چین و کره و حتی مکزیک.
    12
    30
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.