افشای فساد اخلاقی در بین نمایندگان مجلس در مناظره‌ای در صدا و سیما

+43
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    امنیتو خاکستری بازیو من سیاسی نیستمو شیعه گری به راهه پس حله.
    1
    36
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    آخه پوفیوز تو که خودت بهتر از هر کس میدونی که شماها در زمینه فساد یکی تون از دیگری خراب تره اما خوبه که پته همدیگر رو میریزید رو آب
    1
    43
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان
    اتفاقاً من شنیدم که یکی هم به این آقا زنگ زده و گفته دست از سر من بردار من خودم باجناق دارم
    2
    17
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چونه چی میزنین؟ رهبر افتخارش حموم منصوریه، نواب صفوی با پسر میخواسته هم سلولی بشه، قاری قران توی کلاس لواط میکنه، رییس پلیس با زنهای لخت نماز جماعت میخونه، رییس امنیت اخلاقی جلوی تلفن استمنا میکنه. ثقتی بله. فرماندار زنه رو تو دفتر مسماره، معاون وزیر فیلم اسانسورش میاد بیرون. قفل فیلمهای پورن رو هم که با باجناقها باز کردن. باز هم بریم عقب محمد طبق گفته خود علی به پسرعموش تحاوز میکرده. رهبر کبیر هم که آس رو با تنفیذ رو کرد. جمعش کنین بابا. همه اتون رو توی کمر به پایین زانو به بالا میشه خلاصه کرد.
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    دروغ میگه اگر راست میگفت اسم می برد. چطوره این سرتاپا فساد از 20 سال پیش یادشه ولی الان ازش می پرسند که فلان اختلاس یا فساد اخلاقی شده میگه نمیدونم خبر ندارم ؟ اینا یادشونه 1400 سال پیش اسب امام حسین چطوری راه رفت و شب امام حسین با خدا چی میگفته و نیت توی ذهن حضرت عباس چی بوده و چی با خودش گفته ولی الان می پرسیم پس وعده های حکومت ولایت فقیه و به قول خودت نماینده خود خدا و اصلا با تعاریف شما خود خدا چرا عملی نمیشه و نشده یادش نمیاد؟ نماینده خدا و حکومت خدا آمده اون دنیایی که هیچکس ندیده رو برای ما درست کنه؟ وقتی نمیتونید این دنیای مردم رو درست کنید وعده سرخرمن اون دنیا رو میدید؟ وقتی سیستم قضایی فاسد و سرتاپا فرو رفته در زدوبند و جناح بندی و خودی و غیر خودی را درست کنید بعد ملت رو حواله میدید به عدالت علی و اون دنیا؟ نماینده های مجلس شدند نماینده حکومت،دولت و وزرا و کارمندان همه باید اول نماینده حاکم و حکومت باشند سیستم قضایی هم که شده دادگاههای اختصاصی یک نفر.ارتش و سپاه و کل سیستم امنیتی کشور همه برای یک نفر هستند. نفت و درآمدها هم که مال یکنفره پس مردم کجای حکومت شما هستند؟
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.