باز نزدیک انتخابات شد؛ رقص دسته جمعی به سبک هندی ها در برنامه «شبآهنگی»

 
باز نزدیک انتخابات شد؛ رقص دسته جمعی به سبک هندی ها در برنامه «شبآهنگی» توسط عموپورنگ و حامد آهنگی.
 
+4
رأی دهید
-75

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    یه عده پیرمردهای بوتاکسی و مو رنگ کرده که بیشتر حس زنانه دارند تا مرد. والا در غیرت و شهامت هم اینا چادر سرشون کنند کسی تعجب نمیکنه. ملیجکهای چنددش ها مثل مردهای زن نما هستند که با کلی پشم و پیتیل ادای زنانه در میارن.
    9
    80
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    یک‌ مشت دلقک برای یک‌ مشت دلار احتمالا وعده پرداخت دلاری به جای تومان بهشان داده اند که بیشتر قر میریزند . قبلا به دستور رئیس قمبل هوا می‌کردند حالا همان را می چرخانند. آنقدر بدبخت هستند که اجازه ندارند لااقل رقص های محلی خودمان را انجام بدهند
    6
    41
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    مدت هاست خفه خون گرفتم چون تا می آیم حرف دلم را بزنم در بهترین حالت منفی باران میشوم و البته گاهی هم دشنام باران مییشوم!!. شاید یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن جنبش های مردمی در ایران همین خوی دشمن پنداری و اتهام زنی است که باعث تفرقه و چند دستگی میشود!! خیلی از مخالفان نظام عملکردی مشابه خامنه ایی دارند و از سیاست یا با من هستی یا دشمن من که در نتیجه آن همه ملت ایران را دشمن خود میداند، تبعیت میکنند و هر کس که کمترین زاویه ایی با نگرششان را دارند را دشمن فرض میکنند و اتهام مزدوری خامنه ایی را به او میزنند!! حال میخواهد فوتبالیست باشد، یا شومن و یا حتی خیلی ساده تر مردم عادی فقط به دلیل اینکه نزدیک زمان انتخابات حکومتی شادی کرده اند!!. با این مدل مبارزه، حکومت فاسد خامنه ایی صد سال دیگه هم از جایش تکان نمیخورد اگر هم سقط شود یکی بدتر از او جایش را میگیرد!
    7
    7
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.