فقط در ایران؛ این امامزاده ۲۶۰۰ سال از امام اول شیعیان بزرگتر است

امامزاده با بیش از 4000 سال قِدمَت؛انگار یادش رفته کُل اسلام هزار و چهارصد ساله روی کار آمده.

+5
رأی دهید
-28

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران

    چه بلایی بسر مردم کشورمان افتاده ، این یک خبرنگار ایرانی است با ضریب هوشی -۳۰
    0
    28
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان
    ای سگ تو روحش .
    0
    17
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    همین خودش یه نمونهً برای اثبات تخمی تخیلی بودن این دین من دراوردی یکسری سوسمار خوره که یه عمره با این ک… شعرا دهن دنیا رو سرویس کردن و جالب اینجاس که ۹۹ درصد کسایی که دنبال این دین اسلام هستن و باصطلاح بهش اعتقاد دارن هیچی ازش نمی دونن و فقط مثل بز و یا میمون تقلید کورکورانه می کنن.
    1
    23
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    خوش باور - تهران، ایران
    گرامی‌، این "بلا" که گفتید، -این "بختک"-، حداقل هزار سال است که روی ذهن و اندیشه‌ی حداقل ۹۰ درصد ایرانیان افتاده و نهادینه شده، و آن‌ها را همچون برده‌ی خود ساخته. عشق اول و آخر ایرانیان، به‌قول آن شعر مزخرفی که معین خوند؛ "نماز و عبادت" و زیارت بوده و هست. مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های ما، با دین تازی، دوپینگ می‌کردند و ارضای روحی‌ می‌شدند، و هنوز هم خیلی‌ از ایرانی‌ها، با دین ارضا می‌شن. / چندی پیش در یوتیوب، برنامه‌ای دیدم به‌نام شباهنگی که شوی اینترنتی بوده در ایران با هنرمندان - در یک قسمت‌ش، خانم مریم امیرجلالی مهمان بود، که می‌گفت ما در جوانی‌مون (یعنی زمان شاه)، هم دریامون رو می‌رفتیم، و هم به جلسات و روضه و ماه محرم و امثال این‌ها می‌رفتیم!. / این تازه دیدگاه هنرمند کشور ایران هست، دیگه شما ببین که مردم عوام چه پستانی به تنوز این دین می‌چسبونن!. ~ (ادامه....)
    0
    9
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    خوش باور - تهران، ایران
    ۲) یا آن‌که اسم‌ش نقاش ایرانی هست، می‌یاد و تابلویی مشمئز‌کننده می‌کشه به‌نام ظهر عاشورا یا عصر عاشورا!. / اپتدای تابستان سال ۲۰۱۳، زمانی‌که ۶-۷ ماه از جداشدن از همسرم که روس بودند می‌گذشت، برای اولین‌بار رفتم چت‌روم - اول چت‌رومی روسی رفتم که فضا خیلی‌ سرد بود، بعد رفتم چت‌رومی ایرانی، و با خانمی که چند سال از من کوچکتر بود و او هم طلاق گرفته بود (مقیم ایران بود)، آشنا شدم، و ۲-۳ ماهی‌ از طریق یاهو‌مسنجر -با هدف آشنایی برای ازدواج، که یعنی من برم ایران- باهم صحبت می‌کردیم. ایشان از خانواده‌ی نرمال و عادی بود، گفت که چادری هم نیست، اما در بین صحبت‌هاش، هی‌ می‌گفت اگر بیای‌ ایران و ازدواج کنیم، باید ماهی‌ یک‌بار بریم مشهد زیارت!، یا می‌گفت که ایشون خیلی‌ امام حسین رو دوست داره!، یا می‌گفت که باید حتمن هر چند ماه یک‌بار بره یک جایی‌ در تهران که چند شهید مرد آرامگاه‌شون هست، و ایشون بشینه اونجا و دعای روضه و امثال این‌ها بخونه!.
    0
    9
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    لابد تو در میان چت کردن گفتی که با مذهب مشکلی نداری ؟
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    Hassan1479 - تهران، ایران
    اتفاقا ایشان (یعنی آن خانم ایرانی مطعلقه) از دیدگاه من باخبر بودند که خودم بهشون گفته بودم که اهل دین نیستم، برای همین ایشان در اصل می‌خواستند که جلوتر بگوید که چه دیدگاهی دارد در مورد مسایل مذهبی‌ (با آنکه اهل نماز هم نبود)، که به‌فرض اگر کار به وصلت کشید، رفتارهای مذهبی‌ ایشان -منجمله علاقه به زیارت و امام حسین و خواندن دعا بر سر مزار شهیدان-، سبب اعتراض از جانب من نشود. / اما از همه مهمتر برای خود من این مورد عجیب بود که (شاید هم عجیب نباشد) که چرا درصد بسیاری از خانم‌های ایرانی (چه باحجاب و چه بی‌حجاب) اینقدر ذوب در این دین یهودی‌عربی‌ هستند؟. حتا در ایران یا بین ایرانیان خارج‌نشین هستند خانم‌هایی‌ که مد روز لباس می‌پوشند و اهل حجاب و لباس پوشیده هم نیستند، اما بساط سفره‌ی نقی‌ و تقی‌ و آش‌رشته‌ی ابرفرضل‌عکاس‌شان همیشه به‌راه است!. / راستش همچنان پس از نزدیک به ۱۱ سال، وقتی‌ به یاد جمله‌ی ایشان که گفت؛ "امام حسین رو خیلی‌ دوست دارم" می‌افتم، خندم می‌‌گیره ؛) / سپاس از توجه شما ~ سلامت باشید ~
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.