انتشار تصاویر غیراخلاقی منتسب به سرهنگ پایدار یاسر دقیقی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی

 یاسر دقیقیصدای آمریکا: پس از انتشار تصاویر غیراخلاقی منتسب به فردی که گفته می‌شود «پیشتر رئیس پلیس امنیت عمومی آستارا»، این فرمانده ارشد نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی و کاندیدای کنونی مجلس شورای اسلامی، در یک استوری اینستاگرامی، اعمال خود را تکذیب کرد و تصاویر منتشر شده را کار «تکنولوژی روز» دانست.

کانال تلگرامی رادیو گیلان که تابستان گذشته تصاویر «رسوایی اخلاقی» و رابطه جنسی رضا ثقتی، مدیرکل پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با یک مرد دیگر را منتشر کرده بود ۱۶ بهمن‌ماه ویدیویی از «ارتباط جنسی مجازی» زن و مردی را منتشر و ادعا کرد که مرد حاضر در این ویدیو شخصی به نام «سرهنگ پایدار یاسر دقیقی» است که پیشتر «ریاست پلیس امنیت عمومی آستارا» در استان گیلان را برعهده داشته و اکنون از سوی «ائتلاف حامیان ولایت» کاندیدای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه رشت و خمام شده و در حال تبلیغ برای جمع‌آوری رای است.

یاسر دقیقی، اما ۱۷ بهمن‌ماه در واکنش به این اتهام در یک استوری اینستاگرامی مدعی شد فیلم «کذایی» منتسب به او با «تکنولوژی روز» ساخته شده و سازندگان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

او در این استوری انتشار این فیلم را کار افراد «معاند و منافق و معلوم‌الحال» دانست و نوشت:«این افراد با انتشار این ویدیوی ساختگی قصد دارند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه مایوس کنند.»

یاسر دقیقی ضمن تکذیب «شدید» ویدیوی منتشر شده تاکید کرد که منتشرکنندگان ویدیو را به سزای «اعمال پلیدشان» خواهد رساند و از مردم هم دعوت کرد تا در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشارکت پرشوری داشته باشند.
یاسر دقیقی متولد سال ۱۳۶۰ است و در حساب رسمی اینستاگرام و بنرهای تبلیغات مجازی انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، خود را بدون اشاره به رشته تحصیلی، «دکتر» معرفی کرده است.


برخی از عسکهای او با لباس و درجه سرهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در فضای مجازی منتشر و از یاسر دقیقی با عنوان «رئیس اسبق پلیس امنیت عمومی آستارا» یاد شده است.

صدای آمریکا به طور مستقل نمی‌تواند این جزئیات را تائید کند.

کانال تلگرامی رادیو گیلان مرداد امسال هم نخستین بار فیلم رابطه جنسی رضا ثقتی مدیر وقت اداره ارشاد استان گیلان با یک مرد دیگر را منتشر کرد.

پیمان بهبودی مدیر این کانال تلگرامی روز پنجشنبه ۵ مرداد در گفتگوی اختصاصی با صدای آمریکا از برکناری، بازداشت این مدیر دولت ابراهیم رئیسی و ۵۰ نفر دیگر در این رابطه خبر داد اما ۱۴ آبان‌ماه پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در حساب کاربری خود در «ایکس» مدعی شد که رضا ثقتی مجددا در وزارت ارشاد و این‌بار در ساختمان مرکزی این نهاد در تهران حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است.

رادیو گیلان در همان زمان فایل تصویری دیگری از فساد اخلاقی مقامات در گیلان را فاش و اعلام کرد که این ویدئو مربوط به رابطه جنسی «حجت‌الاسلام مهدی حق‌شناس» است که معاون وقت نهاد «امر به معروف و نهی از منکر» در گیلان بوده است.

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی دوشنبه ۹ مرداد طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه در واکنش به ویدیو‌های منتشر شده از روابط جنسی شماری از مدیران دولتی در استان گیلان، این فیلم‌ها را «حاشیه‌سازی» دشمن برای «انحراف اذهان» مردم دانست و گفت:«ما باید بر بصیرت خود بیفزاییم و اولویت‌ها را تشخیص دهیم و میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم و حواسمان جمع باشد تا در زمین دشمن بازی نکنیم چرا که ما همه اعضای یک خانواده هستیم و اگر مشکلاتی هست، باید آن‌ها را با هم‌افزایی و تدبیر در داخل خانواده حل کنیم؛ نباید اجازه دهیم اغیار میدان‌دار شوند و کار به دست نااهلان و نفوذی‌ها بیفتد.»
+241
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    این مرتیکه اسمش هست یاسر دقیقی و متولد ٦٠. ذوستان عرض کنم خدمتتون متولدین بعد از ٥٧ تا آخر دهه شصت رو اگر دیدین اسامی مثل یاسر، ثمیه، حدیث، میلاد، میثم و از این دست دارن، ازشون دوری کنین مگر اینکه مطمئن بشین افکار خودشون با افکار پدرانشون تفاوت داره. اینها نسلی هستند که پدرانشون جهت خاویار مالی و اینکه بگن ما انقلابی هستیم همچین اسامی تابلویی رو روی فرزندان گذاشتن. باور ندارین حرف من رو، خودتون امتحان کنین.
    7
    106
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران

    استرا شهر کاملا تورکنشین و در محدوده آزربایجان کهن هست کردنش تو استان گیلان و افراد گیلک مثل این یارو رو میزارن راس امورشون تا مردم تورک شهر مجبور به مکالمه فارسی بشن. در خیلی از شهرهای تورک نشین یا سایر اقوام اینکارو شدیدا انجام میدن. به این میگن نسل کشی فرهنگی ملتهای حوزه جغرافیایی ایران توسط حکومت ...
    107
    16
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    اگر این آقایان آنقدر ادعای زهد، پاکدامنی، ایمان، و پارسا بودن نداشتند، کسی به این ویدئوها کاری نمیداشت و آنرا به حساب حریم و انتخاب شخصی ایشان میگذاشتند ولی بدبختی اینجاست که این فاسدان فکری و عقیدتی جان و زندگی مردم در دستشان است و تصمیم حیات و ممات برای ملت بخاطر همان کارهایی که خودشان میکنند، میگیرند.
    1
    87
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    الللله اکببببببرررررر لا اله الا الللللله محمدرسولاللللله
    8
    51
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    این یکی از باجناق بازی عبور کرده و رسیده به بوزینه بازی!
    2
    95
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه

    ظاهراً باید در اسرع وقت شهر نو و فاحشه خانه جدیدی ایجاد کرد و کلیه این حضرات موذی و مزور و شهوتران یعنی کلیه مسئولین پفیوز حکومت و جیره خورانشان را مستقیماً از خیابان پاستور و سایر مناطق ایران جمع آوری و به محل مذکور انتقال داد ! این اراذل مطمئناً در همان اماکن کثیف و با تربیتی کثیفتر رشد و نمو‌کرده اند و اگر ملت انتظاری بیشتر از این رفتار کثیف از اینها داشته باشند موجب تعجب است . گفتن نه به انتخابات و مبارزات مدنی برعلیه حکومت ملاها نهایتاً ما را به آزادی از شر این موشهای کثیف خواهد رساند.
    4
    72
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

    آخی بچه ام مگه چکار میکرد. با د و ل ۳ سانتی اش بازی میکرد. چه اعتماد بنفسی هم داشت به همه جای طرف میخواست حمله کنه. ببخشیدش، بچه ام عقلش هم مثل اونجاش رشد نداشته.
    3
    92
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

    اق این هی میگه کار اسراییل بوده و واسش فیلم جعلی درست کردن . باشه به یه شرط قبوله. بکش پایین اگه مال حضرت عالی از ۳ سانتیمتر بیشتر بود قبول. ‌‌این بند انگشتی از رو هم نمیره.
    2
    86
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    با اون چیزی که اون دقیق دستش گرفته بود ؛ همه فهمیدن میزان رای ملت است 😂😂😂 و به خاطر دقیق پرتاب کردنش یا به قول معروف دقیق پاشیدنش تایید صلاحیت شد یه پرات سه امتیازی داشت 😂😂😂😂
    5
    65
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    امثال بیشمار دقیقی ها ثقتی ها طوسی ها باجناق ها و .... همیشه زیپ شلوارشان پایین ابوالقاسم در دستشان در حال ور رفتن ؛ بعد که گندش در میاد کار دشمنان نظام معاندین و . هستش‌؛ بابا شورتهای شما از صبح تا شب پایین به دژمن چه ربطی داره.
    5
    55
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    هر بلایی سر سعید طوسی و ثقفی و آخوند باجناق باز و بقیه فاسدها افتاد سر این هم میاد
    3
    65
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    مثلی در زبان فارسی داریم که می گوید درخت خوب را از میوه هایش بایستی شناخت. میوه های درخت اسلام همگی فاسد، گندیده و کرم خورده و نفرت انگیز هستند. لعنت بر این دین اهریمنی
    6
    72
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    اینها کلا از پایه دزد و فاسد و لوااط کارند، وقتی که پیامبرانشون و آبا و اجداشون ح.زاده و فاسد و لواط کار باشند دیگ هیچ انتظاری بهتری از طوله هاشون نمیشه داشت. کثیفترین دین و آئینی که بشر تو زندگیش دیده همین دینی که اینها نماینده هاشند.
    5
    58
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۰
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    راهشم یاد گرفتند هر غلطی میخوان میکنند بعدش زرتی میچسبونند به هوش مصنوعی مگه نه چلی
    4
    62
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    طرف داره زیارت عاشورا،دعای کمیل و دعای ندبه و صحیفیه سجادیه را باهم میخونه،اگر این نماینده خمره جمع اوری اخوندها نشه انتظار دارید یک استاد فاسد دانشگاه که طاغوتی هسست واز همه بدتر اشعار فردوسی را میخونه و سابقه مفعول بودن یا لواط را نداره و پدر و مادرش ایرانی هستند نماینده بشه.ملت فکر کردن تو اون خمره جمع اوری و پروار اخوند و صیغه زاده کی به اسم نماینده ملت در حال وطنفروشی و نابودی مملکت و دزدی میلیاردی؟ حاتم طایی!؟
    4
    56
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    کاری نداره جناب سرتنگ کاملا قابل اثباته، بخاطر اینکه بازم مشت محکمی بدهان معاندین بزنی، جان ابوالفضل اون شمبولت رو برای امت حزب الله به نمایش بگذار اگر از سه سانت کمی بزرگ‌تر یعنی سه سانتونیمم بود ثابت می شه که دشمنان انقلاب و اقا بازم شیطنت کردن، دیگه تکنولوژی مجازی که از داخل تمبان تو که خبر نداشت. 😂
    2
    54
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    antifascism - تهران، ایران
    هر موقع قافیه تنگ می‌‌شود. سایبری‌ها شما را به صحنه مبارزه می‌‌فرستند که با موضوع انحرافی کل جریان را به بیراهه کشید. با پان ترکیسم . فارس فاشسیت و این و آن.اخر مرد حسابی‌ چه ربطی به موضوع دارد ؟ یعنی‌ اگر اسمش به جای دقیقی‌ یاقار دقیقی‌ بود این کار انجام نمی‌‌شد ؟ تا آنجا که ما می‌‌دانیم. ترک ها هم ".." دارند .هم اون آلت تناسلی مردانه. یا مال ترک‌ها تافته جدا بافته است ؟ حتما وسط پا نیست. با بقیه دنیا فرق دارد و چسبیده به بغل ران." با پوزش از دوستان ترک" این خفه کرده ما را با پان ترکیست صادر شده از حوزه علمیه اتاق 69 شاید هم ۵۱.جم کن عزیز .جم کن.دیگر کسی‌ فریب این کلک‌ها را نمی‌‌خورد. جوجه آخوند
    1
    22
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    قوقولی مقولی - مادرید، اسپانیا

    فقط خواستم بگم اگه از این جور کلیپها میشد با هوش مصنوعی ساخت تا حالا رژیم کثیف آخوندی هزارتا برای شخصیت‌های مخالف و اپوزوسیون ساخته بود. حالا هی انکار کن ، زنت که عضو ۳ سانتی تو که میشناسه
    0
    24
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    بعد ۴۵ سال ملت احمق که میرفتن رای میدادن به عینه دیدن میزان رای ملت است یعنی چه 😂😂😂دیدید دقیقی چه میزان کرده بود ؛ حالا فهمیدید میزان رای ملت  یعنی چی میزان میزان بود حال کردید
    1
    22
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    این عضنفر مغلچه باز خورجینش و پوشید و نعل مغل نشان جدید ثم کرد که بیاد و از مغلکهای کولی تو ایران بزرگ بگهه توچ تورچ کنه، اولا ما تو ایران ترک نداریم اذری داریم که کلشون یک اتوبوس پر نمیکنند چرا که استان اتروپات که عربها امش اذربیجان گذاشتند ۶۸ درصدش متعلق به اقوام اریایی یعنی کردها هستند و گله های مغل که بعد از حمله مغلها به ایران اینور و انور مثل گله بی صاحب ماندگار شدند خاک ایران را الوده کردند که دیر شد ولی دروغ نمیشه که یهو یک رضا شاه دیگر از دل این خاک ظهور کنه و کل این گله خوراک کارخانه های چرم سازی چین بشن
    2
    13
    ‌سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Mona450 - تهران، ایران
    خدا لعنتون کنه در روز روشن منکر همه چیز می‌شود اینها از نسل شیطان هستند الان اگر این فیلم برای کسی دیگه بود حکم مفسد فی‌الارض حکم اعدام می‌دادند مثل طوسی .......‌و غیره چندش و تنفر آمیز است
    1
    12
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دوست عزیز . این رو لطفا نگویید. تند روی است. درسته این سرهنگ آدم فاسدی است و برخی از افراد متولد دهه شصت عضو سپاه یا بسیج هستند و از رانت دولتی استفاده می کنند ولی نه اینکه هرکس اسم مذهبی دارد و متولد دهه شصت است اینگونه است. باید بیشتر مراقب باشیم تا با ایجاد همدلی کشور رو آزاد و آباد کنیم
    0
    0
    دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.