حضور کارشناس مهمان برنامه صدا و سیما از کشور پرتغال بدون حجاب

در برنامه به افق فلسطین، که از شبکه افق سیمای جمهوری‌اسلامی پخش می‌شود، یک زن بدون روسری حاضر شده‌ است. این زن، که «لمیس جید» و تحلیلگر سیاسی معرفی می‌شود، با لحنی تند، به انتقاد از سیاست‌‌های اسرائیل می‌پردازد. موقعیت جغرافیایی این زن، کشور پرتغال عنوان شده‌ است.
+13
رأی دهید
-46

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    موقع انتخابات باشه از فلسطیز هم حمایت بشه لخت هم بیاند قبوله. لعنت به این دین و آئین لجنتون
    5
    96
    یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ادمیان مرتجع همانند فنر رفتار میکنند. گاهی کش می ایند ولی تا رها شوند به اصل خودشان بر میگردند. فاشیست های پان اسلامیست هم اینگونه هستند و این تصاویر مطلقا به دلیل دگرگونی ذهنی انان نیست و فقط به نمایش مسخره ی انتخاباتِ از پیش تعیین شده نگاه میکنند. در این میان فقط بدنبال سیاهی لشکر میگردند
    2
    56
    یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    آقای مجری چنان سیخ نشسته و هیچ نگاهی به طراف نمیاندازد که انگار قرار است هر لحظه حراست بپرد و یقه‌اش را بگیرد. شاید هم میترسد شعاع موی زن از صفحه تلویزیون بزند و او را به جهنم ارسال کند. شاید به او گفته‌اند اگر جلوی دوربین یک نگاه چپ بیندازی، دیگه فردا جایت اینجا نیست و زنت را به تو حرام میکنیم. والله که انتخابات چه بلایی بر سر این مومنان ذوب شده در ولایت فقیر نیاورده است.
    0
    27
    یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    ۱) بعد از ۵۷، اگر اشتباه نکنم به‌دستور خود خمینی، اعلام می‌شه که نشان دادن زن غیر‌مسلمان در فیلم‌های خارجی‌ اشکالی ندارد (یعنی بازیگر زن خارجی‌ که مو و گردن و دست‌اش پیداست، نمایش آن در تلویزیون و سینمای جمهوری اسلامی ایرادی ندارد)، و به‌همین دلیل شد که بعد از ۵۷، در تلویزیون و سینما، فیلم و سریال خارجی‌ نشان می‌دادند [که البته اگر سینه و پای زن -زانو به بالا- پیدا بود، با زوم‌کردن بر روی تصویر (در دهه‌های ۶۰ و ۷۰)، و پس از آن با سیستم گرافیکی پوشاندن آن عضو‌ها، سانسور انجام می‌دادند]. / ۲) در برنامه‌ی بالا، این خانم کارشناس اهل کشور پرتقال، به‌صورت حضوری در استودیوی تلویزیون ایران حضور پیدا نکرده، بلکه در خانه‌اش واقع در کشور پرتقال نشسته، و از طریق وسایل ارتباطی‌ مثل وایبر، فیلم او به‌صورت زنده پخش می‌گردد، و مترجم باسواد و مسلط نیز، به‌صورت هم‌زمان، با ترجمه‌ی سینخرون(هم‌زمان)، صحبت‌های ایشان را به‌فارسی‌ ترجمه می‌کند. به بیان دیگر، پیدا بودن موی سر این خانم خارجی‌، از دید سیستم ایران اشکالی ندارد، چراکه می‌شود شامل همان نشان دادن موی بازیگر‌های زن خارجی‌ در تلویزیون ایران.
    4
    2
    یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.