ترامپ: بایدن جهان را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است

رئیس جمهوری پیشین آمریکا: ایران سه سال پیش، در دوران ریاست جمهوری من، به دلیل اعمال سیاست فشار حداکثری در وضعیت ضعیف، ورشکسته و تحت کنترل قرار داشت.العربیه: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، با اشاره به حمله‌ روز گذشته به پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرقی اردن، طی انتقادی شدید از جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی، او را به ضعف متهم کرد.

ترامپ شامگاه یکشنبه 8 بهمن طی سخنانی جنجالی در انتقادی تند از بایدن تاکید کرد که او جهان را در «آستانه جنگ جهانی سوم» قرار داده است.
«ضعف بایدن»
او گفت: «این حمله وقیحانه به ایالات متحده، یکی دیگر از پیامدهای هولناک و تراژیک ضعف و تسلیم‌طلبی جو بایدن است».

طبق گفته ترامپ، ایران سه سال پیش، در دوران ریاست جمهوری او، به دلیل اعمال سیاست فشار حداکثری از سوی واشینگتن در وضعیت ضعیف، ورشکسته و تحت کنترل قرار داشت.

او رئیس جمهوری کنونی به‌دادن «میلیاردها دلار» به تهران متهم کرد که از آن در راستای خون‌ریزی خون و کشتار در سراسر خاورمیانه استفاده کرده است.

ترامپ مدعی شد: «اگر من رئیس جمهوری بودم، این حمله حتی تصادفا هم هرگز اتفاق نمی‌افتاد، همانطور که حمله حماس مورد حمایت ایران به اسرائیل و جنگ در اوکراین نیز هرگز رخ نمی‌دادند و ما از صلح در سراسر جهان صلح برخوردار می‌شدیم».

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در پایان سخنانش گفت: «کشور با حضور بایدن به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح، نمی‌تواند دوام بیاورد».
بیانیه سنتکام
فرماندهی مرکزی آمریکا«سنتکام» دوشنبه 9 بهمن در بیانیه‌ای فاش کرد که حمله روز گذشته، پایگاه پشتیبانی لجستیکی واقع در «برج 22 » متعلق به شبکه دفاعی اردن را هدف قرار داد که به کشته‌شدن 3 سرباز آمریکایی و مجروح‌شدن 34 نفر منجر شد.
+83
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۰
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    چون همتون فقط بلدین لاس خشکه بزنید (آفتابه لگن هفت دست , شام و ناهار هیچی‌ )
    3
    48
    دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    کتلت. تمام.
    2
    50
    دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.