فال روز دوشنبه ۲۹ ژانویه - ۹ بهمن

فروردین
 
نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.
 
 فال حافظ
 
زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی
 
روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی 
 
تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است
 
اردیبهشت
 
امروز بالاخره بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما به نتیجه نزدیک می شوند. شما باید خوشحال باشید، اما شاید کمی هم نگران باشید که مبادا در آخرین دقیقه همه چیز به هم بخورد، به خودتان انرژی منفی ندهید و حالا که تا اینجای کار را آمده اید با انرژی تمام به راهتان ادامه دهید و خواهید دید اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید خواهد بود. امروز ممکن است درگیری های کوچک خانوادگی کمی اوقاتتان را تلخ کنند. اما به نفعتان است که در مقابل اتهاماتی که مبنی بر پشت کردن به خانواده به شما وارد می شود خیلی مستقل عمل کنید و بیهوده احساس گناه نکنید. این آخر هفته را به رابطه خود با همسرتان بیندیشید. آیا همه چیز برابر است؟ آیا همه نیازهای روانی، روحی، جسمی و احساسی شما برآورده می شوند؟
 
فال حافظ
 
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
 
دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی 
 
تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید
 
خرداد
 
اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.
 
فال حافظ
 
ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی
 
کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی
 
تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.
 
تیر
 
شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.
 
فال حافظ
 
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
 
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت 
 
تعبیر:  هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
مرداد
 
امروز روز خیال پردازی است، هرچند که شما به طور معمول زیاد اهل این کارها نیستید. امروز به سوال هایی که از شما پرسیده می شود جواب های مشخصی نداده و زیاد دل به کار هم نمی دهید، اما اشکالی ندارد، قرار نیست بار دنیا هر روز خدا روی شانه هایتان باشد، بعضی روزها را باید به بیخیالی گذراند. اگر کسی را دوست دارید خودتان را برای هر نوع غافلگیری ازیک جدایی ناگهانی گرفته تا خواستگاری غیرمنتظره آماده کنید، هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. اگر مجرد هستید کسانی که امروز می بینید را به یاد داشته باشید، چرا که ممکن است به زودی تبدیل به عشق زندگیتان بشوند.
 
فال حافظ
 
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
 
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است 
 
تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد
 
شهریور
 
ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می توانید بگیرید این است که می توانید توانایی هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می کند که روز بهتری داشته باشید.
 
فال حافظ
 
می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب
 
می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب 
 
تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید
 
مهر
 
شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.
 
فال حافظ
 
سلامی چو بوی خوش آشنایی***بدان مردم دیده روشنایی
 
درودی چو نور دل پارسایان***بدان شمع خلوتگه پارسایی 
 
تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید
 
آبان
 
شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان به شما نیاز دارد نمی توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می شوید، می توانید از زیر بار مسئولیت هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.
 
فال حافظ
 
تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی
 
به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی
 
تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید
 
آذر
 
یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت هایی که انجام می دهید کاملا درست و بر اساس منطق می باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت ها و بد جنسی هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می کنند توصیه می کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.
 
فال حافظ
 
که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی
 
شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی
 
تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید.
 
دی
 
امروز نمی توانید برای تردیدهایتان راه حلی پیدا کنید، فقط کافی است کمی زمان به خودتان بدهید. در حال حاضر تشخیص این که زندگیتان دارد به کدام سو می رود برایتان بسیار مشکل است. در درون شما تغییرات بزرگی دارند شکل می گیرند. هرچند این توصیه ای عجیب به نظر می رسد، ولی فعلا کاری به کار این اوضاع نداشته باشید، قبل از هر اقدامی بگذارید وضعیت کمی مشخصتر شود. از قبل از این که به خانه بروید رویایی شبی رمانتیک در کنار همسرتان را در سر خواهید داشت و برای یک شام دونفره در خانه و تماشای فیلم مورد علاقه تان برنامه ریزی خواهید کرد، این بهترین کار ممکن است.
 
فال حافظ
 
بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی
 
در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی
 
تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد 
 
بهمن
 
برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.
 
فال حافظ
 
ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی
 
قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی
 
تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.
 
اسفند
 
متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می کنید و اطرافیان تان هیچ گاه متوجه اشتباهات شان نمی شود.
 
فال حافظ
 
نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی
 
دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی 
 
تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است..
+9
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.