کمپین فعالین بلوچ: قتل شهروندان اهل پاکستان به دستور سپاه بود

کمپین فعالین بلوچ: منابع کمپین از داخل ارگان سپاه پاسداران خبر دادند که قتل شهروندان اهل پاکستان در سراوان به دستور سپاه انجام شده است.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، یک منبع آگاه از اعضای سپاه پاسداران خبر داد که قتل شهروندان پاکستانی در سراوان به دستور سپاه انجام شده است.

این منبع که از بلوچ های نزدیک به سپاه سیرکان است به کمپین فعالین بلوچ گفت سپاه پاسداران در حال تبانی با حکومت پاکستان است تا با پروژه کشته شدن شهروندان این کشور، سرمچاران و گروه های مسلح مخالف دو کشور را متهم کنند.

این منبع اضافه کرد، پس از آن که جنبش دکتر «مهرنگ بلوچ» در بلوچستان شرقی شکل گرفته و حملات گروه های مسلح مخالف نظام در بلوچستان غربی افزایش پیدا کرده، این دو کشور پس از شکست در پروژه حملات موشکی در حال اجرای یک پروژه دیگر در دو کشور با کشتار شهروندان هستند.

صاحبنظران بلوچ معتقدند، براساس شناختی که از حاکمیت دو کشور وجود دارد، این پروژه کشتار شهروندان در دو کشور جهت تضعیف و سرکوب جنش مهرنگ بلوچ و فشار به گروه های مسلح مخالف نظام در دو کشور با ایجاد فضای امنیتی است.
+48
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    کسانی که مردم اون منطقه رو نمی شماسند همچین چرتی میگن. پاکستان در جواب حمله ایران مناطق مسکونی پر جمعیت رو زد و مردم بی گناه کشته شدند و خوب من در آن منطقه سرباز بودم و میدونم مردمی بسیار آرام و مهربان و البته کینه ای هستند و قطعا پاکستان اشنباه بدی کرد کاش بجای زدن مردم بی دفاع جای نظامی رو میزد. قطعا کسانی که دست به کشتار پاکستانی ها زدند از خانواده های همون کشته شدگان هستند و شک نکنید ادامه داشته باشه بازم پاکستانی خواهند کشت و به نطر من احتمال حمله به نیروهای پاکستان هم هست. متاسفانه مردم این وسط کشته میشوند در حالیکه یک نظامی احمق پاکستانی زن و بچه مردم رو قت وعام میکنه و حالا ایران به زن و بچه کسایی حمله کرده که دست به حمله به ایرانی ها زدند و خودشان هم تایید کردند که حمله به محل زندگی جیش العدل بوده و درسته زن و بچه های آنها بی گناه هستند ولی اینطرف هم زن و بچه های کسانی که جیش العدل میکشه بی گناهند که بی سرپرست و بی کس میشوند.
    47
    11
    یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا
    paksan - ایران، ایران
    دوست عزیز مشکل از ابتدای این داستانه - ج اسـ... غلط کرد موشک فرستاد تو خاک پاکستان - مگه شهره حرطه - عشقشون بکشه موشک به یک کشور دیگه پرتاپ کنند . پاکستان هیچ کاره اشتباهی نکرده پاسخ داده و حلوا خیرات نمیکنند تو این داستان - اون بیشعوری که ابتدا فکر نمیکنه که امکان داره با این کار زندگی یک مشت بیگناه بخطر بندازه باید پاسخگو باشه .
    13
    31
    یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا
    آره یک مشت مردم ایرانی احمق و مسلح و الاغ که نمی دانند فرق شهروند بیگناه با آدم مسلح آدم کش چه است افتادند به جان کارگران پاکستانی به جای انتقام گیری از سرباز پاکستانی و دولت پاکستان ،،،تو گفتی و ما هم قبول کردیم ایران ایران کارمند وزارت اطلاعات رژیم اسلامی ،،که مردم ایران مسلح بمدت ۴۵سال در حال کشته شدن بدست رژیم اسلامی هستند اما تا حالا مسلحانه به مراکز سپاه در کل ایران حمله انتقامی نکردند اما به جان کارگران مهمان در حال خواب و بیگناه افتاده و آنان را کشته اند ،،به اطلاع تو سایبری جانی برسانم ذبح کردن و مثله کردن افراد بیگناه فقط در تخصص آخوند سپاهی جنایتکار زنجیره‌ای است و ۱۴۵۰سال تاریخ خونین اسلامیون پر است از کشتار مردم بی گناه
    25
    12
    یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کهنه سرباز - بروکسل، بلژیک
    چند روز آینده آب از آسیاب می‌افتد تنها کسانیکه در این میان باختند جان باختگان هستند همیشه در دعوای سیاسی این ملت بی دفاع هستند که قربانی میشوند
    3
    12
    یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.