پارتی «تقریبا لخت» در مسکو خشم پوتین را برانگیخت

العربیه: رئیس جمهوری روسیه: نخبگان حاکم آینده در این کشور باید از کهنه‌سربازان باشند نه افرادی با رفتارهای غیرعادی که لخت می‌شوند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه جمعه 6 بهمن اعلام کرد که نخبگان حاکم آینده روسیه باید از «کهنه‌سربازان ارتش باشند، نه افراد «غیرعادی» که «لخت می شوند».

این اظهارات تند پوتین گویا در واکنش به برگزاری یک پارتی عنوان «تقریبا لخت» ماه گذشته با مشارکت چهره‌های سلبریتی و مشهور در مسکو ایراد شده مخصوصا اینکه این پارتی واکنش‌های تند مردمی و خشم بسیاری از سیاستمداران روسی را برانگیخت.

پوتین در یک جلسه دولتی که از تلویزیون پخش شد، با اعلام اینکه با «دانشجویانی که تحصیل خود را برای مشارکت در نبرد در اوکراین متوقف کردند» دیدار داشت، گفت: «این‌ها افرادی هستند که نخبگان آینده کشور را باید تشکیل دهند نه کسانی که اعضای تناسلی خود را نمایش داده یا باسن خود را لخت می کنند».

رئیس جمهوری روسیه در ادامه گفت: «ایرادی ندارد.. ما به افراد غیرعادی هم نیازمندیم و آنها هم باید بتوانند در میان ما باشند، اما نخبگان حقیقی این کشور باید از میان رزمندگان باشند».
کرملین ضمن تقویت گفتمان محافظه‌کارانه از زمان تهاجم به اوکراین، این منازعه را به‌عنوان نبردی علیه غرب و ارزش‌های آن تصویر کرده است.

ماه گذشته، بسیاری از افراد مشهور و چهره‌های سرشناس روسی در پارتی با عنوان «تقریبا لخت»، در کلوپ شبانه «موتاپور» در مسکو شرکت کردند.

این رویداد با تصویر خانوادگی که مسکو تلاش در تبلیغ آن دارد، در تناقض است و سیاستمداران محافظه کار را وادار ساخت، تحقیقاتی را در خصوص آن انجام دهند.
+31
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    ۱) در خارکف چند شرکت داریم که خدمات تلویزیون کابلی (از طریق کابل‌کشی‌ و همچنین وای‌فای ارائه می‌دن) که یکی‌ از آن‌ها شرکتی هست خارکفی که از بیش از دو دهه پیش، خدمات تلویزیونی کابلی و اینترنت ارائه می‌ده، که اکنون ۱۴۵ کانال اکراینی و روسیه‌ای داره. کانال‌های روسیه‌ایش، کانال‌های فیلم هستن که فیلم‌های امریکایی قدیم و جدید و همچنین سینمای کلاسیک فرانسوی، امریکایی و ایتالیایی رو با دوبله‌ی روسی نشون می‌دن (چند کانال علمی‌آموزشی امریکایی و اروپایی نیز داریم که به‌روسی دوبله و پخش می‌کنن). حالا حرف‌ام این است که از ۲-۳ سال پیش، برخی‌ از کانال‌های فیلم روسیه که فیلم‌های خارجی‌ با دوبله‌ی روسی نشون می‌دن، اگر زنی‌ لخت هست، سینه و سایر جاهای اروتیک‌ش رو در تصویر کاملا مات می‌کنن، یعنی سانسور می‌کنن!. / ۲) جمله‌ای که پرزیدنت روسیه در متن گفته؛ "اما نخبگان حقیقی این کشور باید از میان رزمندگان باشند"، جمله‌ی هست که می‌گوید فاتحه‌ی چنین کشوری دیگر خونده شده! که همه چیز را در "مفاهیم جنگی" می‌‌خواهد ببیند!. --- درحالی‌که نخبگان یک کشور باید از میان اهالی "دانش و هنر و ادبیات" کشور باشند ~
    3
    17
    شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    بینش روس ها در مورد مسائل سکسی بسیار ملایم و همیشه متفاوت با بقیه ی اکثریت ممالک دنیا بوده و این ها چیزهای جدیدی نیستند
    4
    10
    شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.