فارس نیوز از تشکیل گروه «آرایشگران خدامحور» برای برداشتن رایگان ناخن کاشته و تتو خبر داد

خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه،‌ گزارشی از گروهی از زنان فعال مذهبی حامی حکومت منتشر کرده که به نام «آرایشگران خدامحور» در چندین شهر فعالیت‌هایی از جمله برداشت ناخن کاشته‌شده و پاک کردن خالکوبی را انجام می‌دهند. فارس نوشته این زنان «برای رضایت امام زمان» کار می‌کنند .
 
به گزارش  فارس، برای بانوی فعال مشهدی همه‌چیز هنوز هم شبیه یک رویاست. برمی‌گردد به یک ماه قبل و درباره آن اتفاق اینطور می‌گوید: «یک روز پیامی از طرف یک خانم جوان دریافت کردم که نوشته بود: من غفلت کردم و ناخن کاشتم. حالا که حکم دینی‌اش را فهمیده‌ام، دوست دارم این ناخن‌ها را بردارم تا نماز و روزه‌ام درست شود. اما مشکل این است که این کار، هزینه‌بر است و من پول ندارم... پیام را که خواندم، به غیرتم برخورد که من با یک گروه چند صد نفری از آرایشگران خدامحور در ارتباط هستم، آن وقت یک بانوی مومن به خاطر هزینه برداشتن ناخن، نتواند دستور خدا را انجام دهد؟
موضوع را در کانال صیانه‌های کشور مطرح کردم و همین کافی بود برای اینکه چند نفر از خانم‌های آرایشگر داوطلب شوند برای انجام کار برداشتن ناخن. اما این یک مهارت جدید بود و خیلی‌ها با آن آشنایی نداشتند. علاوه‌براین، خرید دستگاه موردنیاز این کار - سوهان برقی – هم 4، 5میلیون تومان هزینه داشت. با این حال، بانوان آرایشگر داوطلب، یک آموزش کوتاه دیدند و فردی هم حاضر شد دستگاه را به ما امانت دهد و به‌این‌ترتیب، کار برداشتن ناخن شروع شد.»
«آن شب، یک عکس از دست فردی که ناخن کاشته بود، در کانال گذاشتم و چند نکته درباره آسیب کاشت ناخن بر سلامتی دست و کل بدن و همینطور حکم شرعی کاشت ناخن یعنی باطل بودن وضو و غسل با ناخن کاشته را هم کنارش نوشتم و در آخر به مخاطبان اعلام کردم که گروه صیانه آمادگی دارد در ایام ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن، برای خانم‌هایی که قصد دارند ناخن‌شان را بردارند، این کار را به صورت رایگان انجام دهد.

صبح فردا که از خواب بیدار شدم و گوشی تلفن همراهم را نگاه کردم، واقعا جا خوردم. آن پیام در آن چند ساعت چنان با سرعت و در حجم بالا بازنشر شده بود که در همان روز اول، من هزار پیام دریافت کردم و طوری شد که گوشی‌ام 2، 3بار هنگ کرد! شروع کردم به جواب دادن پیام‌ها و حتی یک پیام از طرف مخاطبان مشتاق را هم جا نینداختم.
+4
رأی دهید
-47

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    این خانم های خدا محور ، آیا مجانی صیغه میشوند ؟
    2
    50
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند

    این همه دعانویس‌از کجا آمدند؟
    2
    39
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    GORG AMERICAN - واشنگتن دی سی، ایالات متحده امریکا
    پس تتوی روی .... من هم مجانی پاک میکنن
    1
    17
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    یه چندتا نانازاشون رو بفرستین اینجا ، ما رو از این بی اعتقادی به خدا و دین و مزخرفات دیگه نجات بدهند و با صیغه ما رو ، به محور خدا برگردونن ! صواب داره والله ! خرج بلیط و هزینه های دیگه هم پای من !
    1
    20
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دیوونه خونه است بابا. لابد مد شینیون و تتو رو هم از روی رسائل التحریر و من لایحضر الفیقه در میارن. دو روز دیگه حدیث دیدین از امام باقر اینا راجع به رنگ موی N2 و تاثیرش بر اخلاق اسلامی تعجب نکنین
    1
    17
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    چه کسی گفته رشد مغز و شعور در بین تمام احاد بشر یکسان است؟ هر چند من همت این بانوان را ارج می نهم ولی خدا و در کجا گفته که کاشتن ناخن مغایر مصالح او می باشد!؟
    2
    10
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    قوقولی مقولی - مادرید، اسپانیا
    فقط اون دوتا عقبیا
    1
    10
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.