رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا از شهروندان کشورش خواست تا برای جنگ فراگیر با روسیه آماده شوند

یورونیوز: ژنرال ارشد بریتانیایی وضعیت اوکراین را به بحران‌های ۱۹۱۴ و ۱۹۳۷ تشبیه و تاکید کرد که فقط «ارتش‌های شهروندی» قادر خواهند بود حمله آتی علیه سبک زندگی غرب را دفع کنند.

ژنرال سر پاتریک سندرز، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا در سخنرانی خود در نمایشگاه بین‌المللی خودروهای زرهی در لندن گفت که تهاجم روسیه به خاک اوکراین نشانه چیزهایی است که در راه است و هشدار داد که درس‌های جنگ‌های قبلی را باید قبل از این که خیلی دیر شود به خاطر بسپاریم.

او گفت: «پیشینیان ما نتوانستند پیامدهای بحران موسوم به ژوئیه را در سال ۱۹۱۴ درک کنند و در نتیجه در وحشتناک‌ترین جنگ‌ها گرفتار شدیم. ما نمی‌توانیم امروز همان اشتباه را مرتکب شویم. لذا اهمیت بالای اوکراین را نباید دست‌کم‌انگاری کنیم.»

ژنرال سندرز تاکید کرد که سطح بالای احتمالی جنگ در سال‌های آینده نباید دست کم گرفته شود.

او افزود: «این جنگ صرفا نه برای اشغال دونباساست و نه برای احیای مجدد امپراتوری روسیه، بلکه برای شکست دادن سیستم و شیوه زندگی ما از نظر سیاسی، روانی و نمادین است.»

ژنرال همچنین خواستار دو برابر شدن تعداد نیروهای ارتش بریتانیا شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا به شهروندان بریتانیا هشدار داد که برای جنگی در مقیاس بزرگ جنگ‌های قرن بیستم آماده باشند؛ جنگی که برای پیروزی در آن ممکن است نیاز به بسیج عمومی شهروندان باشد.
+33
رأی دهید
-68

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    خدا میداند چه تصمیمات شومی در پشت پرده های سیاست دارد گرفته میشود! تضمیماتی که مردم عادی باید با جان و مال خود بهای آن را بپردازند!
    5
    142
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    آخه اسکول جنگ راه بیافته لشکر سیاهی چه غلطی میتونه بکنه در برابر بمب اتم؟ بیخیال اکراین بشید تا جنگ نشه
    57
    92
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Farhad.fattah - لندن، انگلستان
    وقتی که سالیان ساله که پناهنده و مهاجر رو می‌گیره و به آنها بنی فیت میده به هر حال باید فکر این روزم کرد.وقتی که پاسپورت بریتیش می‌گیری و به انگلستان قسم می‌خوری پای کار باید وایسید.چه لشکری در بیاد از آقایون و خانم‌های شیرازی😄😄😄😋😋😋😋
    53
    64
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ

    بحث جمعیت وحشتناک زمین هم هست . صاحبان زمین و افرادی که قدرتمند و ثروتمند هستند تصمیمات شومی در سر دارند با توجه به کمبود آب و بحران غذایی و منابع و تخریب آب و هوا . برای ما شوم است ولی برای آینده زمین شاید ناگذیر. اینکه با عواملی جمعیت زمین چند میلیارد کم بشه در سرشون هست مثل ویروس کرونا و اخطارهای ویروس‌های خطرناک‌تر که مدام تو اخبار پخش می‌کنند. چه شود در آینده نزدیک ،
    35
    69
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    دیدگاه و تحلیل شما کاملا درست است. / سه ماه پیش، تلویزیونم بخاطر قطعی‌های پی در پی برق که اینجا داشتیم، سوخت. --- سرانجام دو هفته پیش رفتم یک سمت دیگه‌ی شهر، و یک تلویزیون نوی صفحه‌مسطح -مارک هیلتون امریکا- با عرض اکران ۸۰ سانتیمتر، که در بین بقیه‌ی مارک‌های معروف، ارزان‌تر از همه بود را به‌ مبلغ " ۴۴۰۰ گریونا ~ معادل ۱۱۷ دلار " خریدم. برای بازگشت به خانه، -بخاطر همراه داشتن تلویزیون نو-، تاکسی گرفتم. شخص راننده گفت که زاده‌ی بندر اودسای اکراین هست که در خارکف هم سکونت دارد. گفت از ۲ سال پیش، به‌عنوان "داوطلب"، مردم را به بخش غربی اکراین که انفجارات نیست و آرام هست می‌برد. گفت تمام سربازانی که فراخوانده و سپس به مناطق جنگی فرستاده می‌شوند، جوانان روستایی هستند که تا به‌حال کلی‌ از آن‌ها کشته شدند - دسته دسته می‌‌ندازنشون جلوی خط مقدم، چون از دید مفاهیم پولیتیکی امروزی، این افراد قشر "پرولتاری" در دوران کنونی، دیگر خاصیتی برای کشور ندارند، پس باید جمعیت‌شان را کم کنند.
    9
    19
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    خیلی غلط بیجا کرد این ژنرال. کسی طرفدار روسیه و پوتین نیست،ولی دولتهای چپگرا و دموکرات و سیاستمداران لیبرالی که بیشتر دنیا را در کنترل دارند به دلایل مختلف جنگ میخواهند.روسیه فقط اوکراین را باز پس میخواهد.هیچ دلیل و انگیزه ای برای اینکه بخواهد به کشوری دیگر تعرض کند وجود نداره،اصولا روسیه چنین توانایی نداره،وقتی چند ساله از پس همان اوکراین که کشوری ضعیف و فقیر بود هم بر نمیامده.در مورد بسیج عمومی هم زرشک.با این تبلیغات و شستشوهای مغذی مسموم woke از جمله زنانه سازی مردان و مردانه سازی زنان و طرفداری از مسلمین و مهاجرتشان با فرهنگهای متضاد با غرب که این چپهای کثیف راه انداختند چطور فکر بسیج مردمی هستید.دنیا واقعا به چهره هایی مثل ترامپ نیاز دارد.تا جلوی این دموکراتها و گلوبالیستهای پول پرست و مخرب وافکار و اقدامات امثال جورج سوروس را بگیرد.
    9
    32
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    این قضیه ویروسها و پاندمیهای عجیب و جدید،گرمایش زمین،بحران غذا و جمعیت،و امثالش همه دروغهای اثبات نشده و پروپاگاندای چپگرایان woke و لیبرالها هست.بر خلاف این درروغهایی که لیبرالها و چپ افراطی به سرکردگی افراد شروری مثل جورج سوروس،بیل گیتس و دیگران در سر مردم میکنند،دنیا ظرفیت بسیار بیشتری برای جمعیت انسانی داره. بحران جمعیتی وجود نداره.به صحبتهای مستند اخیر ایلان ماسک با جو روگن رجوع کنید.دنیا ظرفیت چندین برابر جمعیت فعلی رو هم داره.حتی گفته میشه تمام جمعیت جهان رو میشه فقط در ایالت تگزاس جا داد.
    5
    26
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - برابراند ، دانمارک

    باید هشیار و بیدار باشید، که تنها راه نجات، در آمدن به سفینه اهل بیت ع و چنگ زدن به آموزه‌های آنان .
    72
    15
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اگر که خبر راست باشد می خواهند که هزینه ی جنگ را برای پوتین بالاتر ببرند تا تن به مصالحه بدهد
    1
    16
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

    یا فاطمه زهرا - برابراند ، دانمارک
    همون سفینه تا دسته با خدمه و قسمت سوخت و وووو😋🤣🤣🤣تو هنوز زنده ای نسناس باجناقباز ؟🤕😡
    10
    35
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    یا فاطمه زهرا - برابراند ، دانمارک
    تو بشین سر موشک و سفینه اهل بیت حالشو ببر
    9
    31
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    GORG AMERICAN - واشنگتن دی سی، ایالات متحده امریکا
    پایگاه مقاومت بسیج و حشد شعبی راه بنداز.جزیره ی بند انگشتی ورشکسته
    2
    7
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    داستان ننویس اینجا آمیرزیدالله کوتاه ومختصر بنویس
    9
    8
    ‌پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
    جنگ و ایجاد فضای جنگ‌گونه، یکی‌ از شیوه‌هایی‌ست که هر دولتی می‌تونه پیش بگیره، تا به بهانه‌ی واژه و مفهوم "جنگ"، بتونه کمبودهای مدیریتی‌اجتماعی خودش رو بر کشورش سرپوش بگذاره. هفته‌ی پیش در تلویزیون اکراین اعلام کردن، که خط فقر در اکراین، رسیده به ماهی‌ ۲۲ هزار گریونا برای هر شخص، که می‌شه معادل ۵۸۷ دلار برای یک نفر در ماه. در طی‌ این دو سال کارزار، اینجا همه چیز صد که هیچ، بلکه دویست سیصد درصد گرون‌شده. امریکا در طی‌ این دو سال، در کنار کمک‌های نظامی، کمک‌های نقدی فراوانی هم به اکراین داشته، اما پول‌ها کجا رفته؟، پاسخ؛ به جیب وزیر و وکیل. الان برطبق آمار رسمی‌ خود اکراین، اکنون ۶۷ درصد ساکنان اکراین (که یکی‌ش هم بنده باشم) خودشون رو فقیر به‌شمار می‌یارن، چون درامد ماهانه برای یک نفر، زیر آن حدود ۶۰۰ دلار در ماه هست، یعنی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار هست، و تنها یک درصد ساکنان اکراین در حال حاضر، خودشون رو جزو قشر متوسط می‌دونن. جالب این‌جاست که در طی‌ این دو سال، پولدارهای اکراین شدن میلیاردر، و میلیاردرهای اکراین شدن تیلیاردر، رو چه حساب؟، رو حساب همین کارزار. / وقت خوش ~
    0
    1
    جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.