نماینده اسرائیل در سازمان ملل نماینده جمهوری اسلامی را وزیر خارجه هیتلر نامید

گیلاد اردان، سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد، در نشست شورای امنیت این سازمان، حسین امیر‌عبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را که در نشست شورای امنیت شرکت کرده است با وزیر خارجه هیتلر مقایسه کرد. اردان گفت: «چقدر پوچ است که وزیر امور خارجه دولت شماره یک حامی تروریسم... اینجا باشد تا در شورا سخنرانی کند.آیا می‌توانید تصور کنید وزیر خارجه هیتلر در یک بحث جدی در مورد چگونگی دفاع از یهودیان در جریان هولوکاست، شرکت کند؟ این یک دنیای وارونه است.» سفیر اسرائیل همچنین جمهوری اسلامی ایران را «رژیمی که مسئول تامین ۹۰ درصد بودجه گروه‌های تروریستی» در منطقه است معرفی کرد و گفت که جمهوری اسلامی تهدید عظیم و اصلی در منطقه است.

او امیرعبداللهیان را نماینده رژیمی معرفی کرد که حزب‌الله را مسلح کرده و سلاح و اطلاعات به حوثی‌ها می‌دهد. گیلان اردان همچنین گفت: «بدون ایران، حوثی‌ها موشک‌های کروز یا پهپاد پیشرفته برای هدف قرار دادن کشتی‌های تجاری نداشتند.»

او با نشان دادن عکسی خطاب به شورای امنیت گفت که «اینها سلاح‌های ایرانی است که در مسیر انتقال به حوثی‌ها به ‌دست نیروهای آمریکایی توقیف شده است.»
+180
رأی دهید
-30

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

    حاضرم شرط ببندم اون اسکول و درازی که بعنوان وزیر خارجه ج اسـ... رفته عمرا فهمیزه باشه اصلا چی بهش گفتن و چی میگن .
    10
    116
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    با‌این تفاوت که هیتلر ملی گرای افراطی بود و هدفش هرچند با روشهای افراطی، سربلندی مردم و کشورش بود،اما این بیشرفهای متحجر درست برعکس دشمن ایران و ایرانی هستند و تنها هدفشان نابودی هویت ایراتی و تشکیل امپراطوری ترور و استبداد مذهبی و امت اسلام شیعی بوده.
    9
    118
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    maradona - براتیسلاوا، اسلوواکی

    با این ادبیات و طرز صحبت کردنت نشون دادی هیچ فرقی با اون شخص نداری
    84
    10
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    غلامرضا مطلبی - بستان، ایران

    اسرائیل متجاوز اشغالگر چى شما که دست هیتلر و موسلینى و چنگیزخان مغول رو از پشت بستین شما که بوى خون و خونریزیتون و جنایات جنگیتون همه دنیا رو گرفته😆 اینقدر کشتین و جنایت علیه بشریت کردین که حتى حامیان و متحدانتون دارن بهتون پشت میکنند، و چند روز دیگه حکم دادگاه جنایات جنگى هم صادر میشه، از داخل هم که به جون هم افتادین ولى سانسورها و خفقان داخل اسرائیل نمیذاره جایى درز کنه، شک نکنید نابودیتون بدست تواناى مردان ایران زمین خواهد بود، این وعده الهى و آسمانى که ایران جهت تحققش داره میتازه و میره جلو ✌️✌️
    85
    9
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    فعلاً که جمهوری اختلاسی تونسته بازار اسلحه فروشی را در منطقه گرم کنه باید ببینیم سودش تو جیب کدوم کشور میره! واسه همین هیچ کشوری حاضر نیست اقدام جدی علیه این گاگولها بکنه
    9
    40
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    همه سخنانش کاملا درست بود و ای کاش از اعمال خوددشان هم چیزی می گفت
    49
    12
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    وقاحت و‌پررویی این اسلامگراها و همینطور لاشیهای طرفدار رژیم آخوندی در اینجا مثال زدنیه.یک مشت تروریست وحشی حماسی صلح رو شکستند،رفتند زن و بچه بیگناه مردم رو سلاخی کردند و تجاوز کردند و با بیل سر های جنازه ها رو قطع کردند ،بعد که اسرائیل برای دفاع و شکست این داعشیها وارد عمل شده،در غزه سپر انسانی درست کردن تا عمدا تلفات غیرنظامیهاشون بالا بره بعد این مغز یاکریمیهای طرفدار آخوند شدند حامی این اراذل وحشی فلسطین.خوب گوشاتون رو باز کنید در طول تاریخ کشوری به اسم فلسطین نبوده.در همون قرآنتون هم اسمی از فلسطین نیست اما اسم اسرائیل اومده.فلسطینیها که همه هنوز هم عاشق صدام حسین هستند و قهرمانشونه ،میتونن برند پیش فامیلاشون در اردن .اسرائیل هم‌نیازی به خرید سلاح از کسی نداره خودش صادرکننده هست حتی به آمریکا.مسلسل یوزی رو که شنیدید؟ پس کسی تئوری توطعه هم در نکنه.
    7
    23
    ‌چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.