جایزه ۱۵ میلیون دلاری آمریکا برای کسب اطلاعات در خصوص حسین هاتفی اردکانی شهروند ساکن ایران

یورونیوز: وزارت امور خارجه آمریکا با تعیین جایزه‌ای ۱۵ میلیون دلاری از افرادی که اطلاعاتی در خصوص «حسین هاتفی اردکانی» و فعالیت‌های او و ارتباطش با سپاه پاسداران دارند خواست تا با برنامه «پاداش برای عدالت» این کشور تماس بگیرند.
در اطلاعیه وزارت خارجه آمریکا به زبان فارسی با عنوان ««تا ۱۵ میلیون دلار پاداش براى اطلاعات درباره حسین هاتفى اردکانى» آمده است: «حسین هاتفى اردکانی، تاجر ایرانى است که براى دستیاى و تامین فن آورى پیچیده مورد نیاز سپاه پاسداران براى تولید تسلیحات و فروش آن با این نهاد همکارى کرده است. فروش این تجهیزات نظامى، سپاه را قادر کرده است که منابع مالى مورد نیاز خود براى اقدامات تروریستى بین المللى را تأمین کند.

اگر اطلاعات در مورد حسین هاتفى اردکانى و شبکه شرکتهاى وى در اختیار دارید، از طریق تلگرام ، واتساپ، سیگنال و یا از طریق مرورگر مبتنى بر مرورگر تور به آدرس زیر، براى ما ارسال کنید، شاید سزاوار دریافت پاداش باشید.»
«حسین هاتفی اردکانی»، ساکن ایران، پیش از این و در ارتباط با تهیه قطعات هواپیماهای بدون سرنشین برای جمهوری اسلامی ایران از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شده بود.

در توصیف آقای هاتفی اردکانی آمده است که وی رئیس هیأت مدیره شرکتی بنام «کاوان الکترونیک بهراد» است که قطعات کاربردی در پهپادها را برای سپاه پاسداران تهیه می‌کرده است.
+61
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان

    دمش گرم، به این میگن وطن پرست و ایرانی وطن دوست....باید برن دنبال ۸۵ میلیون ایرانی بگردن....
    49
    12
    ‌سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.