جدال لفظی میا خلیفه با زنی یهودی؛ بازیگر سابق فیلم‌های پورن و حامی فلسطینی‌ها جنجالی تازه آفرید

یورونیوز: رد و بدل شدن اظهارات تند لفظی میان میا خلیفه، ستاره لبنانی-آمریکایی سابق فیلم‌های بزرگسالان، و یک زن یهودی در آمریکا که به نظر می‌رسد ایرانی‌الاصل باشد واکنش‌های فراوانی را برانگیخته است.

در ویدئویی که میا خلیفه در روز سه‌شنبه ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت، وی در حال خروج از فرودگاه میامی دیده می‌شود. در این فیلم یک زن یهودی با او به دلیل مواضع ضداسرائیلی‌اش درگیر می‌شود.

صدای زن یهودی به گوش می‌رسد که عبارتی به زبان عبری به معنای «مردم اسرائیل زنده‌اند» را تکرار می‌کند. او که همراه با یک پسر نوجوان در محوطه بیرون فرودگاه حضور یافته، به جلوی موبایل میا خلیفه می‌آید و گردنبندی را به نمایش می‌گذارد که روی آن املای عبری عبارت «تا ابد» به چشم می‌خورد.

در ضمن این اظهارات میا خلیفه به زن می‌گوید: «از من دور شو، بوی بد می‌دهی. آه خدای من، بوی فلافل تقلبی می‌دهی.»

«فلافل تقلبی» می‌تواند به تنش طولانی‌مدت بر سر غذای ملی اسرائیل مرتبط باشد که برخی ادعا می‌کنند از نظر فرهنگی از فلسطینیان گرفته شده است. این غذا یک غذای اصلی منطقه‌ای است که از نخود و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود.

خانم خلیفه در اظهار نظر دیگری به زن می‌گوید: «منتظر اتوبوس هستی؟ چون من منتظر راننده‌ام هستم.» به نظر می‌رسد وی این حرف‌ها را با هدف اشاره به اختلاف ثروت بین خود و آن زن زده است.

هویت زن جوان در تصاویر ضبط‌شده مشخص نیست، با این حال او به زبان فارسی از پسر جوانی که همراهش است می‌خواهد این برخورد را ضبط کند.

میا خلیفه با بیان اینکه حدس می‌زند این زن فروشنده بوده باشد، در حسابش در شبکه‌ اجتماعی ایکس نوشت: «صهیونیست‌ها از خود بیخود شده‌اند. او تمام مدت در لابی من را دنبال کرد و توهین کرد. تمام مدتی هم که منتظر تاکسی اوبرش ایستاده بود حاضر به قطع توهین‌هایش نشد.»
این فیلم از زمان انتشار تا کنون ۱۲ هزار بار به اشتراک گذاشته شده و بیش از ۱۶ میلیون بار دیده شده است.

میا خلیفه از زمان درگیری میان اسرائیل و حماس به دفعات حمایت خود را از فلسطین اعلام داشته و فیلم‌هایی که اسرائیل را به «نسل‌کشی» در غزه متهم می‌کنند بازنشر کرده است.

او در بحبوحه جنگ اخیر چند ویدئو از جنگجویان حماس، که آنان را «مبارزان آزادی» می‌خواند، منتشر کرده است.

پیشتر و به دنبال پست‌های خانم خلیفه، نشریه پورنوگرافی «پلی بوی» اظهارات او را «منزجرکننده» خواند و به قرارداد با او خاتمه داد.

این بازیگر ۳۰ ساله که در خانواده‌ای مسیحی متولد شده است، پس از آن به شهرت رسید که با حجاب در ویدئویی از یک رابطه جنسی سه‌نفره ظاهر شد.

وی که تنها مدت کوتاهی در فیلم‌های پورنوگرافی به ایفای نقش پرداخته است، اکنون به عنوان اینفلوئنسر و مدل در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.
+6
رأی دهید
-81

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه

    افرین به شرفت درد و بلات تو فرق سر حامیان .... اسراییل و امریکا
    128
    17
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    خوب ما نمیدانیم واقعا بین این دو نفر چه اتفاقی افتاده و چرا این خانم یهودی به میا گیر داده که در نتیجه اونم یه حرفهایی گفته که خانم یهودی ناراحت شده! باز لبخندهای خانم یهودی به نظر میاد
    8
    46
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Zebelemahal - تهران، ایران

    فاحشه با وجدان بهتر از آدم بی وجدانه
    112
    21
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران

    چرا خانم ریساها و هرزه های …همه با حماس عستن
    14
    102
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Salabat - تهران، ایران

    ظاهرا که تروریستهای اسلامی و آدم کش های حماس دست به دامن فاحشه های خیابونی شدن! همون روشی که فرقه تبهکار این روزها برای رای جمع کردن در پیش گرفته! از قدیم گفتن " تره به تخمش میره، حماس به آقاش "
    14
    95
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    میا خلیفه یک فاحشه ی رسمی است که حاضر شد با 12000 دلار در ده ها ویدیو فجیع و شنیع پورنو با حجاب اسلامی حاضر شود در حالیکه دهان و تمام بدنش توسط مردان مختلف مورد تعرض قرار گرفته و این ویدیوهای کثیف همه جا هست. این پورنوگراف مستهجن بهتر است برود به عماد مغنیه و رهبران حماس سرویس بدهد تا تمام ان ها را سوزاکی و سفلیسی کند
    8
    93
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    من نمی فهمم برای چی و از کجاشون درآوردن یهوذی. کاملا ایرانی هستند و با پسرش فارسی حرف میزنه و اون عرب لجن فاسد بدون دلیل داره فیلم میگیره. باید اون فاسد بدکاره لجن رو به دادگاه کشید بخاطر کلماتش و اصلا فیلم گرفتن و تهدید کردن دیگران
    14
    73
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا

    چطور توهین های خانم ایرانی را ویدیو نکردی و توهین خودت به او را ضبط کردی
    67
    12
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    شبیه جونیهای بتی خمینی است زمانیکه کو حمام‌های مردانه نجف کیسه کش بود.میگن هربار قبل از شروع نقش آفرینی در فیلمهاش صخیفیه سجادیه و زیارت عاشورا میخونده
    9
    60
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    به فاحشه پرستهای جمهوری اسلامی بسیجی و سپاهی بر میخوره انسان‌های ایرانی از اون خانم یهودی طرفداری میکنن البته بچه بسیجی ها و سپاهی ها حق دارن ناراحت بشن چون کیا خلیفه همکار .....هستش
    7
    54
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ارش یک دوست - تبریز، ایران
    به شغلش یا رسمش کاری نیست، ولی کارش درست نبود که تو بوی فلافل میدی یا من منتظر راننده ام هستم،،،این رفتار خوبی نیست، البته قبل و بعد این قضیه هم خیلی مهم بود که از فیلم خبری نیست خلاصه دو طرف قضیه هم درست هست هم حماس کشته داده و هم اسرائیل،،،،ولی شروع کنندش حماس بود ....این سیاست پوچ و احمقانه و خودخواهی و تعصب فرماندهان و دولتمردان دو طرف هستش که مردم و به جون هم انداختن، ...ونظر من این حماس هستش که خیلی افراطی تر و بی عقلانه تر داره خرابکاری میکنه اونم با پشتوانه بی عقل تر و خرتر و متعصب تر از خود حماس یعنی ایران....خدا بخیر بگردونه
    9
    25
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    کوشش توهین جنسی نکنم .ولی مگر می گزارند .انگار کرم کدو دارند و خارش تا ما را مجبور  کنند. حالا مگر بوی فلافل بد     است؟ حالا چه نمونه یهودی چه عربی. توی همین فرانکفورت  روزی نیست که یک فلافل نخورم  . نظر شخصی است .به نظر من نمونه یهودی بهتر  است. دست کم بهداشتی تر است. سس آن ملایمتر است. عربی سس زیاد می زنند .با سیر. یکی اینجوری دوست دارد دیگری طور دیگر. چه عربی چه اسراهیلی .هیچ مهم نیست دهان بوی فلافل دهد. مسواک می زنی تمام. یا یک عدد آدامس . مهم این نیست که دهان بوی چیزی دیگری ندهد. اسمش را  نمی یارم.تولید مردانه است.ضمنا عرب ها ساکن تل آویو بهترین فلافل دنیا را دارند. آشپز  عرب.مدیریت یهودی. خیلی خوب هم با هم کنار می یاند. گذشته از این هر دوتا اشتباه می کنند. نه یهودی است نه عربی. اصل آن از مصر می یاد. مسیحی ها قبطی  مصر .زمانی که زیر فشار مسلمان ها بودند و از نظر اقتصادی فقیر. این را کشف کردند چون ارزان و پر از کالری بود. 
    12
    25
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ادامه  : چون ارزان و پر از کالری بود. نتیجه اخلاقی دهان بوی فلافل بدهد بوی چیز دیگر ندهد .کرم رنگ  است . ضمنا این لوس بازی ها ارشادی و خلقی ها طرفدار فلسطین. در اصل ربطی به فلسطین و اسراهیل و فلافل  ندارد. ممه  می بینند.  کله سوت می کشد. به مصداق گربه دستش به گوشت نمی رسد .می گوید پیف گوشت بو می دهد.ممه که  حرم نیست لیس بزنند. اینجوری عقده خالی می کنند.ممه در راه اسلام خرج دارد الکی که نیست .                                                                                                                                         
    9
    21
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    خیلی جالبه طرفداران جمهوری اختلاسی و حماس حتی وقتی یک زن تن فروش و فاحشه ازشون طرفداری میکنه با افتخار اونو باشرف خطاب قرار میدهند!! انگار شرافت در طرفداری از تروریستها و اختلاسگرانه؟!! و به عنوان فاحشه در فیلمهای پورنو بازی کردن اصلاً بی شرفی نیست!!
    11
    38
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الفارد - وردینگ، انگلستان
    گور پدر هر دو تاشون. یعنی حالا این هم تبدیل به خبر شده! و ملت همیشه در صحنه هم بالای گیس و گیس کشی زنها کامنت می‌گذارند. عجب بساطی برای ما درست کرده اند. عجیب سر کاریم!
    5
    10
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    پارادوکس و فساد اخلاقی یعنی این. شماها واسه چهارلاخ مو زنها رو میزنید بعد به این ج ..ه حرفه ای که کارش لخت شدن و زیر دیگران خوابیدن و پول گرفتنه میگید با شرف . چقدر خوبه که این کامنت ها رو میذارید حداقل زشتی درون شماها و نیت های فاسد شماها برای بقیه روشن میشه که دین باز هستید البته خداوند که از درون زشت شماها آگاه هستش نیازی نداره.
    12
    7
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    universe123 - لندن، انگلستان
    ولی چیزی که مشخصه اون بدکاره عرب هستش که داره فیلم میگیره و اونم بخاطر فیلم گرفتن اون بدکاره میاد خودش رو هی معرفی میکنه تا فیلمش خراب بشه. شما حق ندارید بدون اجازه کسی ازش فیلم بگیرید و پخش کنید و این کار جرم هستش و به نظر من اون خانوم ایرانی باید شکایت کنه و علاوه بر معلق کردن حساب کاربری زنیکه عرب وحشی تقاضای خسارت مالی بکنه. اون زن و پسر ایرانی کاری به این ندارند و ایستادن اونجا و این عوضی رفته واستاده اونجا و فیلم میگیره و تهدید میکنه. مشخصه این فیلم گرفتن برای تهدید و پخش چهره فرد برای تهدید هستش نه سرگرمی
    8
    6
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    Zebelemahal - تهران، ایران
    حالا از کجا میدونی که اون خانوم ایرانی موافق یا مخالف حمله و کشتار اسرائیل و فلسطینی هاست؟ چون اون فاحشه چهارتا پست گذاشته؟ اون فاحشه در حال تهدید اون زن با فیلم گرفتن و پخش چهره طرف هستش و خوب اون خانوم هم حق داره اعتراض کنه کسی حق نداره بدون اجازه شما از شما فیلم بگیره و پخش کنه؟ پس اون خانوم ایرانی هم سعی میکنه اسمی رو بگه که فیلمش خراب بشه. زنیکه فاحشه از قصد رفته اونجا ایستاده ازشون فیلم میگیره بعد میگه من اینجا واستادم واسه تاکسی!؟ اونجا جای اتوبوس هستش بعد تو واسه تاکسی واستادی؟ پس مزاحم یعنی همون فاحشه با وجدان که همین آدم در کشورهای اسلامی باشه به دار میکشیدش و قطعا تقاص این بدجنسی اش رو خواهد داد.
    9
    1
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کلی فیلم داره با حجاب که بعنوان فاحشه اسلامی نقش بازی میکنه بعد حالا یک عده مذهبی فاسد اینجا از وجدان حرف میزنند خخخخ
    7
    5
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    ارش یک دوست - تبریز، ایران
    عربها همیشه تمامیت خواه و زورگو هستند فرق نمیکنه حتی تو آمریکا هم عربها همینطور رفتار میکنند. البته میگم عربها نه عرب زبانها (عراقی، مصری و سوری و...) نحوه حرف زدن عربها کاملا مشخصه با زور و خشونت و قلدری میخوان حرفشون رو به کرسی بنشونند .
    7
    5
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    شما آشپزی؟ موضوع سر توهین اون فاحشه به یک ایرانی هستش و اصلا مشخص نیست که اون خانوم یهودی باشه حالا چون اون اسم رو گفته میگید یهودی هستش؟ فاحشه رفته تو ایستگاه اتوبوس واستاده بعد دوربین گرفتن روی اون زن و بچه اش و میگه من منتظر تاکسی ام شما منتظر اتوبوسی هستش؟ یعنی چی؟ فاحشه پولداری؟ هر زنی خودش رو بفروشه مثل این لجن پول واسه تاکسی داره.
    11
    3
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا
    مگر یه پورن استار با قیافه تاکسی برگشتی از تروریستهای حماس طرفداری کنه
    9
    9
    ‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    paksan - ایران، ایران
    هر شخص با هر مرامی و گذشته ای و موقعیت از فلستینیها همایت کنه قابل احترام هست زشتی شما دستمالگیرهای صحیونیست دارین
    5
    5
    جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    حتی اگر .....شما باشه؟
    3
    1
    شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.