نشست اضطراری اتحادیه عرب در رابطه با حمله ایران به اربیل

دویچه وله: اتحادیه عرب در مورد حمله ایران به اربیل نشست اضطراری برگزار می‌کند.

وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که اتحادیه عرب پیش‌نویس قطعنامه‌ای را برای رای‌گیری در محکومیت حمله جمهوری اسلامی به اربیل ارائه می‌کند.

عراق می‌گوید این پیش‌نویس در حمایت از امنیت و حاکمیت این کشور است. بنا بر گزارش اسپوتنیک احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب، حمله ایران به اربیل را محکوم و بر همبستگی کامل با دولت عراق‌ تاکید کرده است.

حملات ایران در شامگاه دوشنبه که به کشته شدن یک تاجر کرد عراقی و چند غیرنظامی دیگر منجر شد، خشم شدید عراق را برانگیخت. عراق سفیر خود را از ایران فراخواند، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق نیز دیدار خود با حسین امیرعبداللیهان، وزیر خارجه ایران در داووس را لغو کرد. عراق نیز گفته به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرده است.
+48
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    واقعا باید خاک کاهو ریخت سر این سپاهی ها. کر کنید مملکت رو مثلا کی محافظت میکنه. گشتن ضعیفترین همسایه رو که تازه پیوند تاریخی و فرهنگی با اقوام إیرانی دارن پیدا کردن و شروع کردن به ابگرمکن پرانی کور. نه هدف مشخص، نه نتیجه مشخص. فقط جهت خوابوندن سوزش ماتحت عرزشی های عربده کش! میخواین از إسرائیل انتقام بگیرین أربیل رو میزنین!؟ گنه کرد به بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری. اونوقت فکر کنین این مجانین بمب اتم هم داشته باشن. ای من ..... هر چی ٥٧ تی که عین نوکر باعث این ادبار و بدبختی شدن
    6
    31
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.