روزنامه جوان: زنان بی‌حجاب پای صندوق‌های رای بیایند اما بعد از انتخابات با آنان برخورد می‌شود!

سایت رویداد 24: روزنامه اصولگرای جوان از حق رای زنان بی‌حجاب دفاع کرد اما در همین حال تاکید کرد که این به معنای عدم برخورد با آنان نیست.

رویداد۲۴ به گزارش جوان، هر مجرمی در حال ارتکاب جرم در خیابان یا مترو یا ماشین شخصی، هدف برخورد پلیس قرار می‌گیرد، اما این برخورد به معنای سلب حق رأی از او نیست. از سویی این عدم سلب حق رأی هم برای سوءاستفاده از مشارکت او نیست، بلکه یک امتیاز است و نشانگر اهمیت قائل شدن برای حق رأی افراد است که با هیچ جرم و جنایتی از او سلب نمی‌شود. صندوق رأی در زندان‌ها هم می‌رود، مجرمان جنایی و اقتصادی و امنیتی هم می‌توانند رأی بدهند، حتی مخالفان جمهوری اسلامی و حتی افراد محصوری همچون موسوی و کروبی هم حق رأی‌شان سلب نشده است. اما اینکه حق مشارکت در انتخابات دارند، به معنای توجیه اقدام مجرمانه آن‌ها یا مجوز برای بی‌قانونی نیست و از سویی دیگر، برخورد با جرم افراد به معنای سلب حق رأی از آن‌ها نیست.

این روزنامه سپس افزوده است: آیا، چون بی‌حجاب حق رأی دارد، نباید با عمل مجرمانه او برخورد کرد یا، چون با عمل مجرمانه او برخورد کردند، پس حق رأی را هم از او بگیرند و بگویند نمی‌توانی رأی بدهی؟ آیا در آن صورت همین تندرو‌ها نمی‌گفتند به خاطر یک جرم، حقوق قانونی فرد را سلب کرده‌اند و فریاد وا جمهوریتا سر نمی‌دادند؟
+9
رأی دهید
-49

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    ۴۴ سال کارنامه منفی ده هزار یعنی ۱۰۰۰۰- در همه ابعاد و همه عرصه ها باز با گستاخی باز با پروریی باز با بی حیایی ملت را یه مشت گاو و الاغ و گوسفند تصور کردن میگن بیا رای بده ؛ از پایین می چپانند در ملت از بالا میگویند ملت فریاد بزن خوشمان میاید بیشتر بچپان تف به ذات هر چی آخوند دوزاری بچه باز . تنها حُسن عن قلاب ۵۷ نشان دادن ذات کثیف این افراد دوزاری بود.‌ فقط فکر زنا فقط فکر لواط فقط فکر دزدی فقط فکر اختلاس بابا دهن ملت را سرویس کردید از رو هم نمیرن دروغ دغل چاخان و بخور بخور شده کارشان گوشت شده ۷۰۰۰۰۰ تومان تخم مرغ ۱۶۰۰۰۰ تومان و ........... ملت بیان به یه مشت دزد و گاو و بیسواد مطلق رای بدهند .
    10
    29
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    روزنامه جوان ، بخاطر حفظ جمهوری نکبت اسلامی ، یک میز بار مشروب و یک تخت خواب جهت سکس هم کنار صندوق رای بگذارید ، مطمعنا رای دهنده بیشتری جمع خواهید کرد .
    10
    30
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انسان باش - لندن، انگلستان

    دیگه خیلی وقته برای همه روشن شده رای دادن یعنی تایید جمهوری کشتار و‌غارتگر اسلامی ،هر کی یه ذره وجدان و شرف داشته باشه نباید رای بده
    4
    28
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    بیلاخ !! احمق ، مطمئن باش زنانیکه اعتقادی به حجاب اجباری ندارند ، به رژیم جنایتکار و مستبد و فاسد هم اعتقادی ندارند که بخوان بیان ، پای صندوق رأی !
    3
    35
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران
    رای دادن = همکاری با جمهوری گثیف ایرانی کش ، خیانت به مردم ایران ، خیانت به کشته شدکان برای آزادی ایران .
    10
    28
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    گر انقلاب بود، کردیم. اگر رفراندوم بود، شرکت کردیم. اگر جنگ بود، رفتیم. اگر شهید بود، تقدیم کردیم. اگر جانباز و آزاده بود، تحویل گرفتیم. اگر انتخابات بود، هزار و یک بار شرکت کردیم. اگر مساجد و حسینه‌ها بود، خالی نگذاشتیم. اگر مناسبت‌ها بود، ملت همیشه در صحنه بودیم. اگر حماقت بود، سنگ تمام گذاشتیم. اگر تحریم بود، تحمل کردیم. اگر قرار بود ما بمانیم و فرزندان شما در اروپا و آمریکا خوش بگذرانند، ماندیم و آن‌ها رفتند و در مقابل، شما هم جواب ما را دادید. جواب شما اختلاس، فساد، نابودی کشور، فحشا، دروغ، فقر و بی‌ارزشی ملت و پاسپورت و پول ایران بود. پس دیگر نه در انتخابات، ملت همیشه در صحنه می‌شویم و نه روز بعد از انتخابات آشوبگر، ضد انقلاب، فتنه‌گر و خس و خاشاک خواهیم بود. صبر خدا هم چهل سال است، ما که بنده خدا هستیم چهل و چهار سال صبر کردیم. پس ما امتحان پس دادیم و شما هم امتحان پس دادید، ما قبول شدیم و شما رفوزه. آزموده را آزمودن خطاست. آدم از یک سوراخ یک بار گزیده می‌شود. ما ملت ایران 44 سال است که داریم گزیده می‌شویم و دیگر نه تحمل درد داریم نه جای زخم. ادامه
    2
    14
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    در هیچ کجای دنیا، در هیچ دینی و در هیچ مذهبی در خانه خود نشستن جرم و گناه نیست. و اینکه، ما نه آشوبگریم نه مخرب بیت‌المال و نه خس و خاشاکیم و نه رأی خواهیم داد. فقط در خانه خود خواهیم ماند. و شما هموطن عزیز، روز انتخابات در خانه بمان. ما کهنه سربازان در خانه می‌مانیم.
    2
    17
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان
    من میگم رآی ندید!! ولی اگر خواستید رأی بدید حتماً به اونی رأی بدید که از همه دزدتر، اختلاسگرتر، زناکارتر، باجناق بازتر و دروغگوتره!!
    2
    13
    ‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.