مگر ما مهربانیم؟؟ ما رژیم شاه را رو سفید کردیم!

 
مگر ما مهربانیم؟؟ ما رژیم شاه را رو سفید کردیم.
 
+107
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    مردم از ابعاد جنایات شما خبر ندارند شماها چه کرده اید، مثلا پدر و مادر بهایی را برای شکنجه کردن، جلوی چشمشان آب جوش سماور در حلق نوزاد شش ماهه شان ریختید!!!
    7
    101
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    جیگر جون! Correction: رژیم شاه رو سفید بود. شما و چپول ها خیلی زور زدین که روسیاهشون کنین، ولی حتی به ساواک اش هم الان دارن دست مریزاد میگن. خلاصه اینکه بیخود حتی برای جنایاتتون هم کردیت نگیر. شماها هیچ غلطی نکردین. حتی عرضه روسفید کردن رو با کارهای منفی اتون هم ندارین
    5
    29
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    یا این نصیری برنامه رژیم هست یا خودش نمیدونه ولی رژیم از حرفهاش خوب استفاده میکنه این مرتب تکرار میکنه که مردم نیازی نیست کاری بکنند نظام خودش، خودش رو داره از بین میبره این درست چیزی هست که رژیم نکبت میخواد که مردم منفعل باشند و دوباره به خیابون نریزند
    4
    26
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
    من خیلی دوست دارم ببینم اون یک نفری که بهتون منفی داده تو کله اش چی میگذره؟ از بهائی ها بدش میاد؟ هنود قمر میکنه این داستانها هم مثل خالی بندی های رفقاش در مورد ساواک بوده؟ خیلی بهش بر خورده که شغل شکنجه گری اش رو به روش اوردین؟
    4
    30
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    و مردم ایران امروز پرویز ثابتی ها رو بیشتر دوست دارند تا مقامات فاسد و دروغگو و آغشته به خون جوانان کشور را. فساد سیستماتیک همش برمیگرده به شخص خامنه ای . این فسادها اختلاسها و دزدی ها همه با حمایت کامل خامنه ای انجام میشه و بارها دیدیم چطور از مفسدان نظامی و امنیتی و قاتلان حمایت کرده. مردم در حکومت شاه صداقت دیدنت مردم امروز مطمن شدند که تمام تهمتها به شاه دروغ بوده و او اولویتش مردم ایران و منافع ملی ایرانیان بوده مردم بهشون ثابت شده که ساواک و ارتش شاه کسانی را که نکشتند و اعدام نکردند در این ۴۵ سال چطور دست به قتل و غارت و تخریب کشور زدند پس ثابتی باید با افتخار بیاد و دفاع کنه از عملکردش که اگر این مفسدان انقلابی چپ و مجاهد و ملا و حزب اللهی رو اعدام میکردیم قطعا الان وضعیت کشور ما این نبود و میلیونها خانواده ایرانی آواره بی سرپرست و بدبخت نمیشدند حتی اگر شاه بعد اعدام اینها حکومت را به انتخاب مردم میگذاشت و کنار می رفت ولی این ده هزار نفر مغسدین رو اعدام میکرد کشور و مردم امروز ژور دیگه ای بودند.
    0
    3
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.