ایمان حسنوند، شهروند خرم‌آبادی، «زیر شکنجه» ماموران اداره آگاهی تهران جان باخت

 ایمان حسنوند، شهروند خرم‌آبادی، که «زیر شکنجه» در اداره آگاهی تهران جان باختصدای آمریکا: رسانه‌های حقوق بشری از جان باختن ایمان حسنوند، شهروند اهل خرم‌آباد، «زیر شکنجه» ماموران اداره آگاهی تهران خبر داده‌اند.

به گزارش سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، نهادهای امنیتی روز شنبه ۲۳ دی در تماس با خانواده این شهروند ۳۰ ساله از مرگ او خبر داده و درباره رسانه‌ای کردن این موضوع به آنها هشدار داده‌اند.

بنا بر این گزارش، ایمان حسنوند از حدود چهار ماه قبل در بازداشت اداره آگاهی تهران بسر می‌برد.

هه‌نگاو پیشتر گزارش داده بود که ایمان حسنوند پس از هجوم نیروهای اداره آگاهی به محل سکونتش در تهران در ۳۰ شهریور سال جاری به شدت مجروح و بازداشت شد.

به گزارش این سازمان حقوق بشری، مجید رضایی، از دوستان ایمان حسنوند، هم در جریان این یورش از ناحیه سر هدف گلوله ماموران قرار گرفته و کشته شده بود.

در روزهای گذشته هم گزارش‌هایی درباره کشته‌شدن پیمان عبدی، شهروند ۳۵ ساله اهل نوسود از توابع شهرستان پاوه، در بازداشت اداره آگاهی کرمانشاه، منتشر شده بود.

به گزارش هه‌نگاو، دستکم ۱۱ زندانی از جمله ۸ شهروند کُرد در سال گذشته میلادی در زندان‌های ایران زیر شکنجه جان باخته‌اند.

نهادهای حقوق بشری تاکنون بارها درباره نقض حقوق بشر در ایران هشدار داده و خواستار واکنش‌های بین‌المللی در این باره شده‌اند.
+65
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    مامورین پفیوز حر…زاده اداره آگاهی که نژادن وحشی و خونخوارن خصوصاً اینکه یکمشت سپاهی بی ناموس هم قاطیشون شده !! شما اگر در اداره آگاهی کاری داشته باشی به محض اینکه وارد ساختمون اداره بشی اول یکفص کتک مفصل میخوری و بعد ازت می پرسن ، واسه چی اومدی اینجا و چکار داری !؟
    1
    89
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

    به امید حق که این رفعت اسلامی شامل حال زن و بچه های خودتون بشه. یه مشت وحشی ، ضحاک صفت افتادن به جون ملت
    1
    89
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    آهای ملت بیخیال و منتظر، اونقدر بشینین و تکون نخورین تا انشالا این بدبختی ها و آدمکشی ها به سراغ تک تک خانواده های خودتون بیاد!
    0
    26
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    حالا توله خای رفستجانی میان و برای سقط شدن رفسنجانی رجز میخونن. جوان ۳۰ مدت را می‌کشند فدای اسب حضرت عباس ولی رفستجانی جنایت کار در ۹۰ سالگی سقط نیه و ۳۰ ساله پول خرج می‌کنند که آیا دی حین سقط شدن باد معدش از پوزش بیرون انده یا از ماتحتش چون سر و ته اش شبیه هم بوده و باد سرگردان مسیرش را گم کرده بوده
    0
    2
    یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.