خط و نشان ضرغامی برای مقبره کوروش: تصمیم انقلابی می‌گیرم و زیر میز می‌زنم!

بنا به گفته عزت‌الله ضرغامی شهر پاسارگاد به‌خاطر مقبره کوروش گرفتار شده و مردم نمی‌توانند ساختمان بلند بسازند، کشاورزی کنند و دکل بزنند.

اطلاعات آنلاین نوشت: اظهارات عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره مقبره کوروش با واکنش کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.

در برخی از شبکه‌های اجتماعی به نقل از عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری آمده است: مقبره کورش مردم شهر پاسارگاد را گرفتار کرده است. بزرگ‌ترین گرفتاری ما که می‌دانم همه دستگاه‌ها با آن مواجه هستند حریم آثار تاریخی است که باید برای آن تصمیم‌های انقلابی‌تری گرفت. من این مشکل را حل می‌کنم و زیر میز می‌زنم.

او گفته است: شهر پاسارگاد به‌خاطر مقبره کوروش گرفتار شده و مردم نمی‌توانند ساختمان بلند بسازند، کشاورزی کنند و دکل بزنند.
+10
رأی دهید
-95

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    تصمیم انقلابی بگیر تا یکی از جوانهای پاسارگادی هم با صفحه آخر شناسنامه ات بازی کند و آنرا برای همیشه باطل کند، مرد هست و حرفش، حالا ببینم تا چقدر به حرفت عمل میکنی، ما هم نشونت میدیم
    8
    117
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    اعتراض کیبوردی: کاربران در فضای مجازی مواجه شده است اخونداهم گفتن باشه.
    4
    59
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

    این یارو همون کسی نیست که از دیدن توالت های خارجی ذوق مرگ شده بود. یارو بجز آفتابه خونش جای دیگه‌ای رو ندیده درباره مقبره کوروش حرف میزنه و میخواد تصمیم بگیره. بد قیافه دماغ
    3
    117
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    12siavash - لندن، انگلستان

    فکر کنم مادرت به دکل احتیاج داره .
    3
    114
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    "تصمیم‌های انقلابی‌تری گرفت" مرتیکه صد بابا! ٤٤ ساله که با این تصمیم های انقلابی ریدین به مملکت و دنیا. اون تصمیم های انقلابی اتون رو مردم میکنن تو ..نتون. شما برین به اسراییل ستیزی اتون برسین. واقعا جای نطفه بایاهاتون والده رو با فاضلاب غیر إیرانی پر کردن
    1
    72
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    ک…ک صد پدر ...زاده، اگر ...زیادی می خوری که یک شهر گرفتار مقبره شده، حرم لقمه از این طرف یه مملکت با هشتاد میلیون با اون بقیهً الاغا کار ندارم گرفتار شما و منبرها و دین تخمی کثافت شما شدن که باید با بلدوزر بیرون بریزیمتون نجس خورا.
    6
    73
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    در این دولت زپرتی بیسواد و نفهم هر وزیری در کار وزارتخانه دیگری از بیسواد مطلق دخالت میکنه این اوزگل وزیر توالت و مستراح در کار ساختمان سازی بلند مرتبه سازی و کشاورزی خاک بر سرت این چه ربطی به وزارت گردشگری داره ؛ الان دو ساله وزیر گردشگری هستی کو توریست کو درآمد حاصل از توریست کو امکانات گردشکری تو برو توالت های بین راه از بوی کثیف اون لذت ببر شاید مخ پوکت باز بشه یک تخته سنگ کوروش می ارزه به کل ایل و تبار ۱۴۰۰ ساله و دوزاری شما.‌مغز فندقی زیر میز نمیخواد بزنی بزن زیر تخت که باجناقت یه کم اون ورتر بخوابه تو و دایی ات هم جا بشید.
    3
    24
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    معلوم نیست این پاسدار بیسواد الان شغل و وظیفه اش چیه؟ مسئول ساخت و ساز و زمین بازی و کشاورزی یا مسئول میراث فرهنگی و حفظ آثار کهن کشور؟ گذاشتن یک پاسدار بیسواد در این پست دقیقا نشان دهنده مشکلات کشور هستند هرجا می رید یه پاسدار بیسواد شده مسئول و همه کار میکنه جز وظایف شغلی که بهش داد. یعنی این فاسدها حتی بعنوان فرمانده امنیتی هم بذارید همه کار میکنند جز تامین امنیت مردم. مجلس رو نگاه کنید همه کار و همه نوع زدوبند و دزدی میکنند جز نمایندگی مردم!!!!
    1
    19
    شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.