اردوغان با اشاره به دستگیری جاسوسان اسرائیلی در ترکیه: تازه اول کار است

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی «حمایت از فلسطینی‌های غزه»
یورونیوز: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به اقدام نهادهای امنیتی دولت ترکیه در شناسایی و دستگیری جاسوسان اسرائیلی خطاب به تل‌آویو گفت که این تازه اول کار است و از این به بعد ما را بهتر خواهید شناخت.

او تاکید کرد: «سازمان اطلاعات ترکیه که شبکه جاسوسی اسرائیل را در کشورمان فاش کرد در واقع به آنها که برای ترکیه تهدیدی به شمار می‌روند، پاسخ بسیار روشنی فرستاد. این تازه ابتدای کار است. منتظر گام‌های بعدی ما باشید. شما هنوز ترکیه را نمی‌شناسید، اما قرار است ما را بهتر بشناسید.»
او همچنین تاکید کرد: «قدردان تلاش‌ها و دیپلماسی اطلاعاتی میت، MIT (آژانس اطلاعات ملی) هستیم که با روش‌های مختلف به کاهش تنش‌ها در منطقه کمک می‌کند.»
+30
رأی دهید
-111

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    فرید1614 - بروکسل، بلژیک

    این اردغان شده نخود و لوبیایی که تو هر گ...هی پیدا میشه
    21
    132
    جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران

    اخه از این حـ... مغز فتدقی انتظار دارین ترکیه رو به کجا ببره
    11
    74
    جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    این دیکتاتور اسلامگرای کثافت،هر چه آتاتورک در ترکیه برای مدرنیته و ریشه کنی اسلام کرده بود از بین برده،دستور به پخش صدای نکره اذان ۵ بار در روز در تمام نقاط ترکیه حتی مناطق توریستی داده و در ضمن مسیول مستقیم نسل کشی و هولوکاست ارمنیها بوده حالا برای محکم کردن جایگاهش پیش قشر مذهبی و متحجر و رای جمع کردن چنین زر هایی میزنه.کثیف دو رو.
    5
    33
    جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    استاد اسکول کردن تورکها ایشون هستند. چیز آقا صادراتش به اسرائیل 50 درصد افزایش یافته اونم چه صادراتی بیشتر صادراتی که تولید سلاح کاربرد داره بعد چهارنفر رو گرفتند خودشون میگن جاسوسند و ملت رو ایستگاه میکنند خخخ
    9
    42
    جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
    یکی نیست به این...بفهمونه که اون سازمان اطلاعات تون رو همون اسرائیلی ها کمک کردن بهتون که شکل بگیره و از حالت .. بودن درتون آوردن و نجاتتون دادن . و از اون طرف اگه اروپا و آمریکا ۴۸ ساعت بیخیالتون بشه ن خامنه ایی و پوتین همون مملکتِ .. درجا میبلعن . و یکی دیگه هم بهش حالی کنه که عاقا جان بشینید سر جاتون و کباب ترکی تون رو بفروشین و سرگرم همون فیلم ترکی هاتون باشین و با همون توریست موریست ها که میان ترکیه و اقتصاد واسه تون میارن هم کاسبی تون رو کنین . جنس خوب تل خوب بنگِ ناب هم که میخوایین ایران خدا بده برکت معدنشه قشنگ دم دستتونه هر موقع اراده کنید تریلی تریلی میارن واسه تون 😂😂😂😂 دیگه چی میخوایین ؟؟ حالا هی جفتک بنداز
    1
    10
    جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.