انتقام سخت سپاه پاسداران این بار از پتروشیمی چابهار!

در پی انتشار تصاویر شلیک موشک از دریای عمان به سمت استان سیستان و بلوچستان و اصابت یک موشک به پتروشیمی چابهار، خبرگزاری «مهر» نوشت که این صداها و فیلم‌های فعال شدن پدافند هوایی به دلیل رزمایش نیروی دریایی سپاه پاسداران است.
 
این خبرگزاری همچنین تاکید کرده که پیگیری‌ها برای انجام مصاحبه و انتشار خبر در این خصوص در حال انجام است و به زودی اطلاع رسانی دقیقی از این رزمایش منتشر خواهد شد.
 
این در حالی است که وب‌سایت «حال‌وش» با انتشار تعدادی ویدیو نوشت که دیروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲، چندین فروند موشک از دریا به سمت چابهار شلیک و اهدافی را هدف قرار داده که منجر به انفجار مهیب و دود غلیظ شده است.
 
این منبع خبری به نقل از شاهدان عینی نوشته که بیش از پنج راکت از سمت شرقی شهر شلیک شده که «دو راکت قبل از اصابت در هوا منفجر شده» و «حدود سه راکت در قسمت داخلی و یکی به قسمت بیرونی، پتروشیمی شهر چابهار اصابت کرده است.»
 
به نوشته «حال‌وش» اصابت راکت‌ها به داخل پتروشیمی خسارت جانی در پی نداشته است.
 
فرماندار چابهار برگزاری مانور سپاه را دلیل «دود دیده شده در آسمان چابهار» اعلام کرده و از مردم خواسته که «نگران نباشند.»
 
به نوشته منابع محلی صدای انفجارها به اندازه‌ای بوده که «در تمام نقاط شهر چابهار قابل شنیدن بود» و «باعث ایجاد رعب و وحشت بین ساکنین» این شهر شده بود.
+65
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    معمولا کشورهای جهان رزمایش انجام می دهند که قدرت و آمادگی نیروهای نظامی شان را نشان بدهند و یا بهتر بکنند اما مثل همه چیزهای دیگر در نظام مسخره اسلامی رزمایش آنها برای خرابی و نابودی تأسیسات کشور و نشان دادن ظعف و حماقت آنها به دشمنان شان است
    1
    60
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    بالاخره مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و سیلی محکمی به صهیونیسم بین الملل زدند و پتروشیمی چابهار را منهدم کردند تا درس عبرتی باشد برای یاوه گویان شرق و غرب
    1
    54
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دانای نادان - آمستردام، هلند

    یه مشت احمق و فاسد دور هم جمع شدن و دولت جمهوری اسلامی رو تشکیل دادن. 
    1
    51
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    ما نفمیدیم از ما انتقا سخت میخواند بگیرند یا از دشمن کذایی
    1
    30
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    توله عرفات رایفی پور در یکی ار اراجیفش گفت سپاه اگر نظام به خطر بیفته با موشک‌هاش کشور را نابود میکنه این مانور تهدیدی علیه مردم بود سپاه میخواست قدرت موشکی را به رخ نلت بکشه نه اسراییل و دژمن. آخوندها می دونن دشمن آنها ملت است نا امریکا و اسرائیل. هواپیمای مسافربری را هم برای زهره چشم از ملت زدند
    2
    21
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.