فال روز یکشنبه ۷ ژانویه - ۱۷ دی

فروردین
 
موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای تان پیش می آید با مقاوت بیشتری می ایستید.
 
فال حافظ
 
کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی
 
بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک 
 
تعبیر:به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان
 
اردیبهشت
 
اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید
 
فال حافظ
 
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
 
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست
 
تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.
 
خرداد
 
شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت تر می شود. بخشی از مشکلات تان از بی ثباتی ماه در نشانه تان نشأت می گیرد. حالت های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می گیرد. چرا که شما نمی دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می کند.
 
فال حافظ
 
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
 
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است 
 
تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
تیر
 
حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی تان می باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.
 
فال حافظ
 
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
 
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را 
 
تعبیر:  به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.
 
مرداد
 
پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!
 
فال حافظ
 
سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی
 
الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی 
 
تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.
 
شهریور
 
شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.
 
فال حافظ
 
دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
 
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی
 
تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.
 
مهر
 
رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.
 
فال حافظ
 
ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی
 
در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی 
 
تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.
 
آبان
 
شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.
 
فال حافظ
 
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
 
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت 
 
تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
آذر
 
بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.
 
فال حافظ
 
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
 
شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست
 
تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.
 
دی
 
با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.
 
فال حافظ

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
 
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
 
تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
 
بهمن
 
اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.
 
فال حافظ
 
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
 
به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها
 
تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.
 
اسفند
 
در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.
 
فال حافظ
 
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
 
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما 
 
تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید..
+8
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.